Data: 2010-07-10 10:27:01 | |
Autor: KJ Si³a S³ów | |
1947 technology at 2010 prices | |
Data: 2010-07-11 11:36:08 | |
Autor: Jarecki [KenLee] | |
1947 technology at 2010 prices | |
U¿ytkownik "KJ Si³a S³ów" napisa³:
http://www.asphaltandrubber.com/banter/spoof-the-last-honest-harley-davidson-ad/ *** Najbardziej znamienny jest jeden z komentarzy Prawdziwego Amerykanina, ktory pozwalam sobie wkleic ponizej w calosci Koncowka o wyprzedawaniu wlasnego kraju jakos dziwnie znajoma z niektorych polskich mediow. W sumie to calkowicie zgodne z prawami ekonomii, ze w kraju z deficytem tradycji i historii, produkty oznaczone "heritage" i "clasic" sprzedaja sie najlepiej . "MY FIRST BIKE WAS A 1937 HD knucklehead 61cu.in. PAID $675.00 FOR IT IN 1969. RODE THAT BIKE FOR 20 YEARS, 4SPEED TANK SHIFT, HARDTAIL! PUT OVER 100,000 MILES ON IT, AND ONE DAY A GENTLEMAN OFFERED ME $16,000 FOR IT, AND I SOLD IT, WITH REGRETS. SINCE THEN I'VE OWNED 14 MORE HARLEYS, HAVE BEEN RIDING FOR 41 YEARS NOW. SURE I HAD MY BREAKDOWNS, BUT THEY WERE FIXED ON THE SIDE OF THE ROAD, IT DIDN'T TAKE A ROCKET SCIENTIST TO GET ME BACK ON THE ROAD AGAIN, AND MOST OF THE TIME, THE FIX WAS CHEAP! , AND PEOPLE HELPED FOR FREE! GOING ON A TRIP WAS AN ADVENTURE, NOT A BORING HUMMMMMM, WE'LL BE THERE SOON. I'M A MOTORCYCLE ENTHUIAST, NEVER BAD MOUTHED IMPORT BIKE RIDERS, " AND I AM BEING POLITE", BUT THEY ALWAYS BAD MOUTHED THE HARLEYS, WHY IS THAT? IS IT BECAUSE AFTER 20 YEARS OF OWNING A IMPORT BIKE YOU WERE LUCKY IF YOU GOT $400.00 FOR IT , IF IT STILL RAN? MY 37 HD IS STILL RUNNING, AND TODAY IT IS WORTH AROUND $25 TO $35,000 DOLLARS! YOU WILL NEVER SEE THAT IN IMPORT BIKES, IN YOUR LIFETIME. YOU SEE THERE ARE BIKERS, AND THEN THERE ARE REAL BIKERS, YOU ARE PROBABLY TOO YOUNG TO KNOW THE REAL DIFFERENCE, AND I REALLY DON'T HAVE THE TIME TO EDUCATE YOU. PLUS I AM PROUD TO BUY AN AMERICAN MACHINE, MADE BY FELLOW AMERICAN WORKERS, AND SUPPORT THEM AND OUR COUNTRYS ECONOMY, NOT SENDING MY MONEY TO SUPPORT A FOREIGN COUNTRY, AND THEIR WORKERS, WHILE OUR OWN ECONOMY IS AT STAKE, DUE TO THE FACT THAT THERE ARE AMERICANS, AND THEN THERE ARE REAL AMERICANS, ANOTHER THING I DON'T HAVE THE TIME TO EDUCATE YOU ABOUT. EVEN IF THOSE IMPORTS WERE BETTER, I WOULD STILL SUPPORT MY COUNTRY AND IT'S WORKERS, AND I ALWAYS WILL, YOU WERE PROBABLY BUSY PLAYING PAC- MAN , WHEN IT WAS TIME TO LEARN ABOUT " AMERICA ", AND " UNITED WE STAND ". THANKS TO ALL YOU IMPORT BUYERS, YOU HAVE HELPED SELL OUT YOUR OWN COUNTRY, AMERICAN WORKERS AND JOBS AND INDUSTRY HERE. HOPE YOU FEEL REAL PROUD DRIVING THAT IMPORT , AFTER ALL ,I AM SURE IT GETS YOU ALOT OF ATTENTION, MAKES ONE HELL OF LOUD GROUND SHAKING RUMBLE, HAS GREAT LOOKING BABES WANTING TO GO FOR A RIDE ON IT, AND EVEN THE OLD, OLD, OLD, OLD, PEOPLE COME UP TO YOU AN ADMIRE YOUR MACHINE, AND START TELLING YOU ABOUT THERE RIDING TRIPS AND MOTORCYCLE ADVENTURES IN THEIR YOUNGER DAYS, WOW, SOUNDS JUST LIKE WHAT HAPPENS TO ME WHEN I RIDE MY OLD HARLEY.." Pozdr Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400 |
|
Data: 2010-07-12 03:25:02 | |
Autor: LukeB | |
1947 technology at 2010 prices | |
On 11 Lip, 11:36, "Jarecki [KenLee]" <raz...@op.pl> wrote:
Użytkownik "KJ Siła Słów" napisał: Gdyby potrafili klepac cos innego niz armatury (no, moze poza Buell'em, ale ten upadl, zreszta nie byly to rowniez moto dla przecietnego zjadacza chleba), moze mniej osob kupowalo by importowane motocykle. Rynek nie cierpi prozni, a Amerykanie nie potrafili (i chyba nadal nie potrafia) tego zauwazyc. -- Lukasz Transalp XL650V, WAW |
|
Data: 2010-07-12 19:44:04 | |
Autor: (pj) | |
1947 technology at 2010 prices | |
W dniu 2010-07-12 12:25, LukeB pisze:
[...] Gdyby potrafili klepac cos innego niz armatury (no, moze poza gdyby tak znal angielski i zrozumial przeslanie zawarte na koncu filmiku z naglowkowego posta... -- pozdr, pj ostatnio gsx1300r |
|
Data: 2010-07-13 01:07:47 | |
Autor: LukeB | |
1947 technology at 2010 prices | |
On 12 Lip, 19:44, "(pj)" <jd15...@gmail.com> wrote:
gdyby tak znal angielski i zrozumial przeslanie zawarte na koncu filmiku Odpowiadam na wklejony comment, nie na przeslanie z filmiku. Daruj sobie uszczypliwosci. -- Lukasz Transalp XL650V, WAW |
|
Data: 2010-07-12 11:03:16 | |
Autor: kakmar | |
1947 technology at 2010 prices | |
Dnia 10.07.2010 KJ Siła Słów <KJ@noway.com> napisał/a:
http://www.asphaltandrubber.com/banter/spoof-the-last-honest-harley-davidson-ad/No zabawne. Tyle że trudno mieć pretensję do firmy że stara się jak najwięcej zarobić. R&D jest bardzo drogie, a konkurencja w segmencie szybciej, też raczej dzika. Konfekcja bandan, czy innych gadgetów raczej tania. To inny segment rynku, inni klienci, gdzie klient jest gotowy sporo zapłacić za dowartościowanie się marką. Inni zresztą też starają się zarobić jak najwięcej na wizerunku. Im się udaje i jak w barze powiesz (znaczy przywdziejejesz odpowiedni firmowy ozdobnik) że jeździsz HD, to wszyscy bez wnikania wiedzą o co chodzi, jak powiesz że np: hondą, to nie wiadomo, czy to civik, jazz, lead czy TRX. A że zawias zabytkowy, że się silnik telepie, no taki pojazd dostarcza przy 100~160 więcej wrażeń, niż większość sportów, przy 200~260. Zresztą co za różnica, jak szybko będzie się jechać podczas niedzielnej wycieczki do knajpy. Jest wybór i każdy se może sam wybrać, tu u nas jeszcze odpada dylemat, wspierania krajowego. -- kakmaratgmaidotcom |
|
Data: 2010-07-12 13:18:01 | |
Autor: J_K_K | |
1947 technology at 2010 prices | |
Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:i1espk$m0u$1news.onet.pl...
tu u nas jeszcze odpada dylemat,W wyższych segmentach na pewno, natomiast 50/125/250 made in PRC, wszyscy importują w całości, czy może jest jednak jakiś wkład pracy (oprócz przeładunku ;-) na miejscu ? (Romet ?) Pzdr JKK |
|