Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   1947 technology at 2010 prices

1947 technology at 2010 prices

Data: 2010-07-12 11:03:16
Autor: kakmar
1947 technology at 2010 prices
Dnia 10.07.2010 KJ Siła Słów <KJ@noway.com> napisał/a:
http://www.asphaltandrubber.com/banter/spoof-the-last-honest-harley-davidson-ad/

No zabawne. Tyle że trudno mieć pretensję do firmy że stara się jak
najwięcej zarobić. R&D jest bardzo drogie, a konkurencja w segmencie
szybciej, też raczej dzika. Konfekcja bandan, czy innych gadgetów raczej
tania. To inny segment rynku, inni klienci, gdzie klient jest gotowy sporo zapłacić za dowartościowanie się marką. Inni zresztą też starają
się zarobić jak najwięcej na wizerunku. Im się udaje i jak w barze powiesz (znaczy przywdziejejesz odpowiedni
firmowy ozdobnik) że jeździsz HD, to wszyscy bez wnikania wiedzą o co chodzi, jak powiesz że np: hondą, to nie wiadomo, czy to civik, jazz, lead czy TRX.

A że zawias zabytkowy, że się silnik telepie, no taki pojazd dostarcza
przy 100~160 więcej wrażeń, niż większość sportów, przy 200~260.
Zresztą co za różnica, jak szybko będzie się jechać podczas niedzielnej
wycieczki do knajpy.

Jest wybór i każdy se może sam wybrać, tu u nas jeszcze odpada dylemat,
wspierania krajowego.

--
kakmaratgmaidotcom

Data: 2010-07-12 13:18:01
Autor: J_K_K
1947 technology at 2010 prices
Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:i1espk$m0u$1news.onet.pl...
tu u nas jeszcze odpada dylemat,
wspierania krajowego.

W wyższych segmentach na pewno,
natomiast 50/125/250 made in PRC,
wszyscy importują w całości,
czy może jest jednak jakiś wkład pracy (oprócz przeładunku ;-)
na miejscu ? (Romet ?)

Pzdr

JKK

1947 technology at 2010 prices

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona