Data: 2010-07-12 11:03:16 | |
Autor: kakmar | |
1947 technology at 2010 prices | |
Dnia 10.07.2010 KJ Siła Słów <KJ@noway.com> napisał/a:
http://www.asphaltandrubber.com/banter/spoof-the-last-honest-harley-davidson-ad/No zabawne. Tyle że trudno mieć pretensję do firmy że stara się jak najwięcej zarobić. R&D jest bardzo drogie, a konkurencja w segmencie szybciej, też raczej dzika. Konfekcja bandan, czy innych gadgetów raczej tania. To inny segment rynku, inni klienci, gdzie klient jest gotowy sporo zapłacić za dowartościowanie się marką. Inni zresztą też starają się zarobić jak najwięcej na wizerunku. Im się udaje i jak w barze powiesz (znaczy przywdziejejesz odpowiedni firmowy ozdobnik) że jeździsz HD, to wszyscy bez wnikania wiedzą o co chodzi, jak powiesz że np: hondą, to nie wiadomo, czy to civik, jazz, lead czy TRX. A że zawias zabytkowy, że się silnik telepie, no taki pojazd dostarcza przy 100~160 więcej wrażeń, niż większość sportów, przy 200~260. Zresztą co za różnica, jak szybko będzie się jechać podczas niedzielnej wycieczki do knajpy. Jest wybór i każdy se może sam wybrać, tu u nas jeszcze odpada dylemat, wspierania krajowego. -- kakmaratgmaidotcom |
|
Data: 2010-07-12 13:18:01 | |
Autor: J_K_K | |
1947 technology at 2010 prices | |
Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:i1espk$m0u$1news.onet.pl...
tu u nas jeszcze odpada dylemat,W wyższych segmentach na pewno, natomiast 50/125/250 made in PRC, wszyscy importują w całości, czy może jest jednak jakiś wkład pracy (oprócz przeładunku ;-) na miejscu ? (Romet ?) Pzdr JKK |
|