Data: 2014-03-13 11:50:36 | |
Autor: PepedB | |
195/65 R15 | |
W dniu 2013-04-07 14:10, PiteR pisze:
Jako że jakiś debil w vw wpadł na pomysł, że w passacieW sumie wolałbym, żeby moje auto przy 100km/h bulgotało spod maski spokojnym 1200rpm. Ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma. W życiu nie przyszłoby mi do głowy wyzywaniem od debili sztabu ludzi opracowujących przełożenia skrzynii biegów, przekładni głównej, dobierających średnicę kół w poszukiwaniu kompromisu ekonomii, przyjemnej jazdy, dobrych osiągów i dobrej trakcji. Bardziej zastanawiające jest domorosłe ich poprawianie -- Marcin Kaliński a-dres:{ksywka}(na)post.pl -- - Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna. http://www.avast.com |
|
Data: 2014-03-13 12:17:29 | |
Autor: Maciek | |
195/65 R15 | |
Dnia Thu, 13 Mar 2014 11:50:36 +0100, PepedB napisał(a):
W sumie wolałbym, żeby moje auto przy 100km/h bulgotało spod maski spokojnym 1200rpm. Nawet duze "amerykany" maja wiecej przy 100 km/h. U mnie automat jest tak zestopniowany, ze da sie jechac z 1500 obr./min, ale kazde musniecie gazu powoduje redukcje, bo przy tych obrotach silnik ma bardzo niewiele mocy. Przypuszczam, ze w jakichs 5-6 litrowkach moze byc troche mniej niz 1500, ale niewiele. -- Maciek Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba |
|
Data: 2014-03-13 21:06:03 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
195/65 R15 | |
W dniu 13.03.2014 o 12:17 Maciek <docktor@poczta.onet.pl> pisze:
Dnia Thu, 13 Mar 2014 11:50:36 +0100, PepedB napisaĹ(a): Ja przy 100km/h mam 1800obr/min (2k obr/min mam przy 120-125) w 2l dieslu (163KM HDI). ZdziwiĹbyĹ siÄ jak to auto przyspiesza majÄ c te 1,5k obr/min (teĹź automat). MuszÄ naprawdÄ panicznie nacisnÄ Ä na gaz, aby mi zredukowaĹ przy 120km/h. "SzĂłstkÄ" podczas normalnej jazdy wbija przy 67 km/h, co wypada przy jakiĹ 1100-1200 obr/min. TG |
|
Data: 2014-03-13 22:12:14 | |
Autor: PepedB | |
195/65 R15 | |
W dniu 2014-03-13 12:17, Maciek pisze:
Dnia Thu, 13 Mar 2014 11:50:36 +0100, PepedB napisał(a):Kiedyś regularnie czytałem amerykański Motor Trend- tam publikowali zestawienia przetestowanych przez nich aut, a w tych zestawieniach parametr rpm at 60mph, czyli dla precyzji- przy 96,6km/h. Któreś z aut typu Mustang miało 1250 obr./min. przy 60mph, a sporo innych miało naprawdę niewiele większe. Może więc z 1200 przesadziłem, ale 1300 jest już realne. -- Pozdrawiam, Marcin Kaliński a-dres:{ksywka}(na)post.pl -- - Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna. http://www.avast.com |
|
Data: 2014-03-13 22:27:36 | |
Autor: PiteR | |
195/65 R15 | |
na ** p.m.s ** PepedB pisze tak:
Date: Sun, 07 Apr 2013 14:10:42 +0200 archeolog? :) W sumie wolałbym, żeby moje auto przy 100km/h bulgotało spod maski To się kupuje co się lubi ;) W weekend przejechałem 640km i pozbywam się tego gówna (B5) przy najbliższej okazji. Wielowahaczowe zawieszenie, brak dostępu do nakrętek amorków, sprzegło wiskotyczne wiatraka, na lampach 13v, lampy patrzą w ziemię, matowieją, poyebane zamki z czujnikami owarcia na mikro switchach, krótka skrzynia, silnik wzdłużny. W życiu nie przyszłoby mi do głowy wyzywaniem od debili sztabu ludzi opracowujących przełożenia skrzynii biegów, przekładni głównej, dobierających średnicę kół w poszukiwaniu kompromisu ekonomii, przyjemnej jazdy, dobrych osiągów i dobrej trakcji. mieli gorszy dzień -- Piter |
|
Data: 2014-03-13 22:39:46 | |
Autor: Maciek | |
195/65 R15 | |
Dnia Thu, 13 Mar 2014 22:27:36 +0100, PiteR napisał(a):
silnik wzdłużny To jakas szczegolna wada? -- Maciek Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba |
|
Data: 2014-03-14 16:11:17 | |
Autor: PiteR | |
195/65 R15 | |
na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:
silnik wzdłużny Ogromna. Przy wymianie paska nierządu trzeba odkręcać przód, spuszczać płyn. Walniesz lekko w coś i kołko wałka rozrządu wbija się w chłodnicę. -- Piter |
|
Data: 2014-03-13 23:17:05 | |
Autor: PepedB | |
195/65 R15 | |
W dniu 2014-03-13 22:27, PiteR pisze:
na ** p.m.s ** PepedB pisze tak:Właśnie wieczorem zauważyłem, że czytnik wyrzucił jakiś wątek z wykopalisk ;) -- Pozdrawiam, Marcin Kaliński a-dres:{ksywka}(na)post.pl -- - Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna. http://www.avast.com |
|
Data: 2014-03-27 12:17:59 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
195/65 R15 | |
W dniu 2014-03-13 11:50, PepedB pisze:
W życiu nie przyszłoby mi do głowy wyzywaniem od debili sztabu ludzi opracowujących przełożenia skrzynii biegów, przekładni głównej, dobierających średnicę kół w poszukiwaniu kompromisu ekonomii, przyjemnej jazdy, dobrych osiągów i dobrej trakcji. Bardziej zastanawiające jest domorosłe ich poprawianie Tylko że ten "sztab ludzi" mógł do różnych kryteriów przykładać inną wagę, niż ty. Niektóre z kryteriów mogły być wręcz sprzeczne z potrzebami użytkownika. Na przykład "bo to mamy z półki", "bo tak będzie taniej", "bo to zrobi lepsze wrażenie podczas typowej, niezbyt szybkiej, miejskiej jazdy testowej". -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2014-03-27 04:25:58 | |
Autor: WS | |
195/65 R15 | |
W dniu czwartek, 27 marca 2014 12:17:59 UTC+1 użytkownik Jakub Witkowski napisał:
Tylko że ten "sztab ludzi" mógł do różnych kryteriów przykładać inną wagę, niż ty. lub jak np. we Francji dobieraja(dobierali?) pod katem zmniejszenia ilosci "koni fiskalnych" ;) WS |
|
Data: 2014-03-27 12:29:19 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
195/65 R15 | |
W dniu 2014-03-27 12:25, WS pisze:
W dniu czwartek, 27 marca 2014 12:17:59 UTC+1 użytkownik Jakub Witkowski napisał: "bo tak spełnimy na styk normę euro ileśtam"... :/ -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|