195 km/h

Data: 2015-07-09 10:55:06
Autor: atm
195 km/h
Tyle wlasnie wczoraj jechal z maksymlana predkoscia kumel, ja obok ale z zenujaca 44.5km/h. Tyle wlasnie pokazywal jego nowy nabytek Sigma 16.12 STS CAD. Co ciekawe dosc czesto wskakujaca taka predkosc wydawala sie nie wplywac znaczaco na srednia. Czy jest jakis sposob, zeby zlikwidowac te przeklamania? Probowal juz doginac czujnik do magnesu, ale to nie rozwiazuje sprawy.

Data: 2015-07-09 12:09:32
Autor: JDX
195 km/h
On 2015-07-09 10:55, atm wrote:
[...]
Ja bym do licznika i czujników wsadził jakieś markowe baterie kupione w
zaufanym miejscu.

Data: 2015-07-09 12:11:41
Autor: atm
195 km/h
On 2015-07-09 12:09, JDX wrote:
On 2015-07-09 10:55, atm wrote:
[...]

Wiesz, on wlozyl te, ktora Sigma dolaczyla... zreszta sa to z reguly markowe.

Data: 2015-07-09 12:28:15
Autor: JDX
195 km/h
On 2015-07-09 12:11, atm wrote:
[...]
Wiesz, on wlozyl te, ktora Sigma dolaczyla... zreszta sa to z reguly
markowe.
Z tego co pamiętam, to baterie dostarczone przez Sigmę rzeczywiście były
dobre, ale słabsze np. od Duracelli. A już kupno jakiegoś chińskiego
gówna na ShitExtreme to po prostu wyrzucanie pieniędzy w błoto.

W każdym razie:
1. AFAIK mój 1609 STS też świrował przy słabych bateriach,
2. Baterie dostarczone z licznikiem mogły już trochę leżakować.

Data: 2015-07-09 12:31:19
Autor: atm
195 km/h
On 2015-07-09 12:28, JDX wrote:
On 2015-07-09 12:11, atm wrote:
[...]
[...]

Dzieki za info, zasugeruje kumplowi wymiane baterii.
Pierwszy kontakt z STS nie nalezal do udanych.

Data: 2015-07-09 12:49:58
Autor: JDX
195 km/h
On 2015-07-09 12:31, atm wrote:
[...]
Pierwszy kontakt z STS nie nalezal do udanych.
Ja natomiast jestem bardzo zadowolony z 1609 STS i gdy obecny mi się
zużyje (mechanicznie) to chętnie bym kupił taki sam.

Data: 2015-07-09 20:25:37
Autor: __Maciek
195 km/h
Thu, 9 Jul 2015 12:09:32 +0200 JDX <jdx@onet.pl> napisał:

Ja bym do licznika i czujników wsadził jakieś markowe baterie kupione w
zaufanym miejscu.

I napompował koła markowym powietrzem z zaufanej sprężarki ;-)

A może kontaktron w czujniku ma coś ze stykami i generuje parę
impulsów pod rząd? Może jakieś lutowanie przerywa? W końcu obowiązuje
dyrektywa RoHS i wspaniałe lutowanie bezołowiowe, więc coś mogło się
rozwalić.

Swoją drogą to ciekawe jak wygląda ta transmisja - czy impulsy są
zliczane w czujniku i taka informacja przesyłana do licznika, jeszcze
np. z jakąś sumą kontrolną komunikatu, czy też jest to zrobione po
prostacku - jak konaktron zamknięty to czujnik generuje nośną
zmodulowaną np. 1kHz i tyle. Ktoś to probował podejrzeć, np. na jakimś
SDR?

Data: 2015-07-09 16:57:51
Autor: ToMasz
195 km/h
W dniu 09.07.2015 o 10:55, atm pisze:
Sigma 16.12
STS CAD.
bezprzewodowy?

ToMasz

Data: 2015-07-09 17:46:48
Autor: atm
195 km/h
On 2015-07-09 16:57, ToMasz wrote:
W dniu 09.07.2015 o 10:55, atm pisze:
Sigma 16.12
STS CAD.
bezprzewodowy?

ToMasz

Tak :]
STS to skrot Sigmy opisujacy cechy transmisji bezprzewodowej.

Data: 2015-07-09 21:27:34
Autor: ToMasz
195 km/h
W dniu 09.07.2015 o 17:46, atm pisze:
On 2015-07-09 16:57, ToMasz wrote:
[...]

nie wiedziałem że bezprzewodowy, natomiast wiem że te typy tak mają. podobno telefony komórkowe, wifi inne źródła zakłóceń to powodują

ToMasz

Data: 2015-07-09 21:45:25
Autor: atm
195 km/h
On 2015-07-09 16:57, ToMasz wrote:
[...]

Zobaczymy, moze wymiana baterii pomoze. Wiesz - liczylem na to, ze
przez tyle lat obecnosci tych urzadzen na rynku dopracowano wszelkie
niedorobki.

Data: 2015-07-09 20:36:59
Autor: Titus Atomicus
195 km/h
In article <559e36ef$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>, atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

O, ciekawe. Moj przewodowy Trelock wykazuje podobna przypadlosc, ale jade tylko 125km/h.
--
TA

Data: 2015-07-10 22:13:47
Autor: Bartolomeo
195 km/h
W dniu 2015-07-09 o 10:55, atm pisze:
[...]

Namagnesowane szprychy?
Oddalić czujnik od szprych?

Data: 2015-07-13 09:40:15
Autor: kawoN
195 km/h
W dniu 10.07.2015 o 22:13, Bartolomeo pisze:
[...]

O tej teorii mi brakowało :)
Nie mam doświadczenia z takim sprzętem ale rady
o przybliżaniu czujnika to raczej wtedy gdy
nie działa :)

Data: 2015-07-13 09:52:29
Autor: atm
195 km/h
On 2015-07-13 09:40, kawoN wrote:
[...]

Kumpel wymienil baterie, kombinowal z czujnikiem, bez efektu: wciaz grzeje 195 km/h

Data: 2015-07-13 12:33:44
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka
195 km/h
W dniu 13.07.2015 o 09:52, atm pisze:

Kumpel wymienil baterie, kombinowal z czujnikiem, bez efektu: wciaz
grzeje 195 km/h

Pozazdrościć kadencji :)
P.S. odesłać na gwarancji, sigma bez problemu wymieni.

195 km/h