Data: 2015-07-09 10:55:06 | |
Autor: atm | |
195 km/h | |
Tyle wlasnie wczoraj jechal z maksymlana predkoscia kumel, ja obok ale z zenujaca 44.5km/h. Tyle wlasnie pokazywal jego nowy nabytek Sigma 16.12 STS CAD. Co ciekawe dosc czesto wskakujaca taka predkosc wydawala sie nie wplywac znaczaco na srednia. Czy jest jakis sposob, zeby zlikwidowac te przeklamania? Probowal juz doginac czujnik do magnesu, ale to nie rozwiazuje sprawy.
|
|
Data: 2015-07-09 12:09:32 | |
Autor: JDX | |
195 km/h | |
On 2015-07-09 10:55, atm wrote:
Tyle wlasnie wczoraj jechal z maksymlana predkoscia kumel, ja obok ale zJa bym do licznika i czujników wsadził jakieś markowe baterie kupione w zaufanym miejscu. |
|
Data: 2015-07-09 12:11:41 | |
Autor: atm | |
195 km/h | |
On 2015-07-09 12:09, JDX wrote:
On 2015-07-09 10:55, atm wrote: Wiesz, on wlozyl te, ktora Sigma dolaczyla... zreszta sa to z reguly markowe. |
|
Data: 2015-07-09 12:28:15 | |
Autor: JDX | |
195 km/h | |
On 2015-07-09 12:11, atm wrote:
[...] Wiesz, on wlozyl te, ktora Sigma dolaczyla... zreszta sa to z regulyZ tego co pamiętam, to baterie dostarczone przez Sigmę rzeczywiście były dobre, ale słabsze np. od Duracelli. A już kupno jakiegoś chińskiego gówna na ShitExtreme to po prostu wyrzucanie pieniędzy w błoto. W każdym razie: 1. AFAIK mój 1609 STS też świrował przy słabych bateriach, 2. Baterie dostarczone z licznikiem mogły już trochę leżakować. |
|
Data: 2015-07-09 12:31:19 | |
Autor: atm | |
195 km/h | |
On 2015-07-09 12:28, JDX wrote:
On 2015-07-09 12:11, atm wrote: Dzieki za info, zasugeruje kumplowi wymiane baterii. Pierwszy kontakt z STS nie nalezal do udanych. |
|
Data: 2015-07-09 12:49:58 | |
Autor: JDX | |
195 km/h | |
On 2015-07-09 12:31, atm wrote:
[...] Pierwszy kontakt z STS nie nalezal do udanych.Ja natomiast jestem bardzo zadowolony z 1609 STS i gdy obecny mi się zużyje (mechanicznie) to chętnie bym kupił taki sam. |
|
Data: 2015-07-09 20:25:37 | |
Autor: __Maciek | |
195 km/h | |
Thu, 9 Jul 2015 12:09:32 +0200 JDX <jdx@onet.pl> napisał:
Ja bym do licznika i czujników wsadził jakieś markowe baterie kupione w I napompował koła markowym powietrzem z zaufanej sprężarki ;-) A może kontaktron w czujniku ma coś ze stykami i generuje parę impulsów pod rząd? Może jakieś lutowanie przerywa? W końcu obowiązuje dyrektywa RoHS i wspaniałe lutowanie bezołowiowe, więc coś mogło się rozwalić. Swoją drogą to ciekawe jak wygląda ta transmisja - czy impulsy są zliczane w czujniku i taka informacja przesyłana do licznika, jeszcze np. z jakąś sumą kontrolną komunikatu, czy też jest to zrobione po prostacku - jak konaktron zamknięty to czujnik generuje nośną zmodulowaną np. 1kHz i tyle. Ktoś to probował podejrzeć, np. na jakimś SDR? |
|
Data: 2015-07-09 16:57:51 | |
Autor: ToMasz | |
195 km/h | |
W dniu 09.07.2015 o 10:55, atm pisze:
Sigma 16.12bezprzewodowy? ToMasz |
|
Data: 2015-07-09 17:46:48 | |
Autor: atm | |
195 km/h | |
On 2015-07-09 16:57, ToMasz wrote:
W dniu 09.07.2015 o 10:55, atm pisze: Tak :] STS to skrot Sigmy opisujacy cechy transmisji bezprzewodowej. |
|
Data: 2015-07-09 21:27:34 | |
Autor: ToMasz | |
195 km/h | |
W dniu 09.07.2015 o 17:46, atm pisze:
On 2015-07-09 16:57, ToMasz wrote:nie wiedziałem że bezprzewodowy, natomiast wiem że te typy tak mają. podobno telefony komórkowe, wifi inne źródła zakłóceń to powodują ToMasz |
|
Data: 2015-07-09 21:45:25 | |
Autor: atm | |
195 km/h | |
On 2015-07-09 21:27, ToMasz wrote:
W dniu 09.07.2015 o 17:46, atm pisze: Zobaczymy, moze wymiana baterii pomoze. Wiesz - liczylem na to, ze przez tyle lat obecnosci tych urzadzen na rynku dopracowano wszelkie niedorobki. |
|
Data: 2015-07-09 20:36:59 | |
Autor: Titus Atomicus | |
195 km/h | |
In article <559e36ef$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>, atm <_@vp.pl> wrote:
Tyle wlasnie wczoraj jechal z maksymlana predkoscia kumel, ja obok ale z zenujaca 44.5km/h. Tyle wlasnie pokazywal jego nowy nabytek Sigma 16.12 STS CAD. Co ciekawe dosc czesto wskakujaca taka predkosc wydawala sie nie wplywac znaczaco na srednia. Czy jest jakis sposob, zeby zlikwidowac te przeklamania? Probowal juz doginac czujnik do magnesu, ale to nie rozwiazuje sprawy. O, ciekawe. Moj przewodowy Trelock wykazuje podobna przypadlosc, ale jade tylko 125km/h. -- TA |
|
Data: 2015-07-10 22:13:47 | |
Autor: Bartolomeo | |
195 km/h | |
W dniu 2015-07-09 o 10:55, atm pisze:
Tyle wlasnie wczoraj jechal z maksymlana predkoscia kumel, ja obok ale z Namagnesowane szprychy? Oddalić czujnik od szprych? |
|
Data: 2015-07-13 09:40:15 | |
Autor: kawoN | |
195 km/h | |
W dniu 10.07.2015 o 22:13, Bartolomeo pisze:
W dniu 2015-07-09 o 10:55, atm pisze: O tej teorii mi brakowało :) Nie mam doświadczenia z takim sprzętem ale rady o przybliżaniu czujnika to raczej wtedy gdy nie działa :) |
|
Data: 2015-07-13 09:52:29 | |
Autor: atm | |
195 km/h | |
On 2015-07-13 09:40, kawoN wrote:
W dniu 10.07.2015 o 22:13, Bartolomeo pisze: Kumpel wymienil baterie, kombinowal z czujnikiem, bez efektu: wciaz grzeje 195 km/h |
|
Data: 2015-07-13 12:33:44 | |
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka | |
195 km/h | |
W dniu 13.07.2015 o 09:52, atm pisze:
Pozazdrościć kadencji :) P.S. odesłać na gwarancji, sigma bez problemu wymieni. |
|