1984

Data: 2014-08-27 10:08:23
Autor: Trybun
1984
Orwellowska wizja świata przyszłości zdaje się by u nas bliżej niż dalej:

http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Na-drogach-bezpieczniej-bo-kierowcy-sa-mniej-anonimowi,wid,16837623,wiadomosc.html?ticaid=11356a

Jesteśmy my, bydło do dyscyplinowania i oni. Im wszystko wolno, a ich w miejscu publicznym nawet nie wolno nam podsłuchać.

Data: 2014-08-27 19:12:27
Autor: tᴏ
1984
Trybun wrote:

http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Na-drogach-bezpieczniej-bo-kierowcy-
sa-mniej-anonimowi,wid,16837623,wiadomosc.html?ticaid=11356a

"Gdy chcielibyśmy wskazać grupy kierowców, które rzadziej są sprawcami wypadków, to byłyby to kobiety - stanowią one ok. 40 proc. wszystkich kierowców, a powodują tylko 20 proc. wypadków - wyjaśniła ekspertka."

Szkoda, że "ekspertka" nie wzięła pod uwagę przeciętnego przebiegu kobiety i mężczyzny.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-08-27 14:37:57
Autor: A.L.
1984
On 27 Aug 2014 19:12:27 GMT, tᴬ wrote:

Trybun wrote:

http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Na-drogach-bezpieczniej-bo-kierowcy-
sa-mniej-anonimowi,wid,16837623,wiadomosc.html?ticaid=11356a

"Gdy chcielibymy wskaza grupy kierowcw, ktre rzadziej s sprawcami wypadkw, to byyby to kobiety - stanowi one ok. 40 proc. wszystkich kierowcw, a powoduj tylko 20 proc. wypadkw - wyjania ekspertka."

Szkoda, e "ekspertka" nie wzia pod uwag przecitnego przebiegu kobiety i mczyzny.

Zwlaszcza ze w Polsce samochod to pzredluzenie penisa

A.L.

Data: 2014-08-27 22:54:47
Autor: WOJO
1984
Zwlaszcza ze w Polsce samochod to pzredluzenie penisa
AAA, to dlatego tyle kobiet jedzi samochodami, bo potrzebuj rozkoszy? :)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-08-27 22:53:16
Autor: WOJO
1984
Szkoda, że "ekspertka" nie wzięła pod uwagę przeciętnego przebiegu
kobiety i mężczyzny.
No tak...
Te/ci co pracują w agencjach to maja pewnie przebieg znacznie większy od standardowego... :)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-08-27 23:04:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
1984

"tᴏ" 53fe2d9b$0$3043$65785112@news.neostrada.pl

Szkoda, e "ekspertka" nie wzia pod uwag
przecitnego przebiegu kobiety i mczyzny.

IMO rzadka jazda sprzyja wypadkom.
Jedc raz na tydzie -- wiem co o tym. ;)

Z innej strony -- gdy kto rzadko jedzi, zwykle
wybiera sprzyjajce mu okolicznoci: dobre warunki
pogodowe, mae natenie ruchu, odpowiedni por dnia...

Take przesiadanie si do nieznanego/cudzego/nowego
samochodu sprzyja wypadkom.

-=-

Moim zdaniem pe ma niky wpyw na kolizyjno.
Waniejsze jest uznawanie rzeczywistoci za
jedyne moliwe rozwizanie. ;)

Data: 2014-08-28 19:01:13
Autor: Trybun
1984

[...]

No nie wiem, moim zdaniem rutyna powoduje wicej wypadkw na drogach ni todzibstwo kierowcw.

Data: 2014-08-28 19:00:52
Autor: Trybun
1984
W dniu 2014-08-27 21:12, tᴏ pisze:
Trybun wrote:

[...]

Nawiedzona feministka, na dodatek wychowana na "Seksmisji" Machulskiego..;-) A tak ogólnie, to słuchając wywodów tzw ekspertów w różnych sprawach, to normalnie idzie tylko załamać ręce, takie bzdety prawią. Co gorsze te brednie znajdują posłuch i ich majaki stają się obowiązującym prawem..

Data: 2014-09-03 13:59:58
Autor: Budzik
1984
Uytkownik  t? ...

[...]

To byoby zbyt trudne i byc moze zabuzyoby oczekiwane wyniki...

Data: 2014-08-27 23:25:02
Autor: PiteR
1984
moto.wp.pl pisze tak:

"Fotoradary dziaajce przez ca dob i kamery miejskiego monitoringu dyscyplinuj kierowcw. - Kierowcy przestaj by anonimowi i maj wiadomo nieuchronnoci kary - uwaa zastpca kierownika Centrum Bezpieczestwa Ruchu Drogowego Instytutu Transportu Samochodowego (CBRD ITS) Justyna Wacowska."

To le uwaa. Kryzys spowodowa wzrost wartoci pienidza. Ludzie nie chc go wydawa na gupoty. Tymbardziej e nawigacja gada gdzie fotoradary stoj. Teraz elazne biznesy padaj. Wszdzie peno wolnych lokali do wynajcia. Jakbym wicej zarabia to wykadabym na mandaty.

"Przeprowadzona w 2014 roku kontrola NIK-u wykazaa, e ponad 30 proc. interwencji na podstawie obrazu z takich kamer dotyczy nieprawidowo zaparkowanych pojazdw."

kar mierci przywrci!

"Ekspertka ITS wskazaa"

Od jutra w pracy ka si tytuowa ekspertem od prdu :)

--
Piter

golf - 350 ty km, nic nie pka nic nie stka
Niemiec pod kocem trzyma. Paka jak sprzedawa.

Data: 2014-08-28 17:14:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
1984

"PiteR" XnsA396EE36ED7Aelektronik@localhost.net

To le uwaa. Kryzys spowodowa wzrost wartoci
pienidza. Ludzie nie chc go wydawa na gupoty.
Tymbardziej e nawigacja gada gdzie fotoradary stoj.

IMO policja mogaby wsppracowa ze rdami i zamiast
fotoradarw, stawia faszywe informacje o fotoradarach.
Ostatecznie nie o to chodzi, aby zebra szmal, ale
o bezpieczestwo, a to wzrasta bez wzgldu na to,
czy zbyt szybko jadcy czowiek zwolni z powodu
radaru, czy z innego powodu.

Mona te inaczej organizowa ruch, czynic drogi
szybszymi (poprzez eliminacj niepotrzebnych
sygnalizacji) i bezpieczniejszymi.

Teraz elazne biznesy padaj. Wszdzie peno wolnych
lokali do wynajcia.

Zwalniaj lokale, bo PKB ronie -- to jasne. ;)
I ja obserwuj zjawisko ,,lokal do wynajcia''...

Jakbym wicej zarabia to wykadabym na mandaty.

I miaby powd do przekraczania dozwolonej
szybkoci -- czas to pienidz.

A pozostae 70%?

kar mierci przywrci!

Data: 2014-08-28 02:54:22
Autor: Feliks54
1984 ... więcej ..

Użytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com> napisał w wiadomości

http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Na-drogach-bezpieczniej-bo-kierowcy-sa-mniej-anonimowi,wid,16837623,wiadomosc.html?ticaid=11356a

Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo na drogach to jestem za.
Za dużo idiotów, za dużo wypadków.
Potrzeba więcej kamer, więcej fotoradarów, więcej policji
i błyskawiczne, dotkliwe karanie.

Jesteśmy my, bydło do dyscyplinowania i oni.

Nic na to nie poradzę, że jesteś bydło. Współczuję.
"Oni" to są ci których wybrałeś, lub inni wybrali za ciebie.

Im wszystko wolno,

Bzdura. Im wolno więcej, ale nie wszystko.
Obowiązuje zasada : Co wolno wojewodzie, to nie tobie
smrodzie.

a ich w
miejscu publicznym nawet nie wolno nam podsłuchać.

Wolno, wolno, i są podsłuchiwani. Oczywiście nadal obowiązuje zasada :
Co wolno wojewodzie, to nie tobie smrodzie.

Data: 2014-08-28 07:33:17
Autor: WOJO
1984 ... więcej ..
Co wolno wojewodzie, to nie tobie smrodzie.
A ty jesteś ze smrodów czy wojewodów?
WOJO

Data: 2014-08-28 11:46:54
Autor: John Kołalsky
1984 ... więcej ..

Użytkownik "Feliks54" <vbgew@bgf3w.pl>

Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo na drogach to jestem za.
Za dużo idiotów, za dużo wypadków.
Potrzeba więcej kamer, więcej fotoradarów, więcej policji
i błyskawiczne, dotkliwe karanie.

Komu i do czego ?

Data: 2014-08-28 14:11:45
Autor: Feliks54
1984 ... więcej ..

Użytkownik "John Kołalsky" <john@kowal.invalid> napisał w wiadomości

[...]

Tym użytkownikom dróg, którzy chcą dotrzeć cało do celu,
nie będąc zabitym lub rannym przez idiotę.

Data: 2014-08-28 16:34:19
Autor: John Kołalsky
1984 ... więcej ..

[...]

Kogo masz na myśli ? Siebie ???

Data: 2014-08-28 18:23:47
Autor: Feliks54
1984 ... więcej ..

[...]

Dziwne pytania zadajesz ?
Oczywiście, ja chcę cało dotrzeć do celu
i myślę, że zdecydowana większość użytkowników drogi także.

Data: 2014-08-28 21:46:11
Autor: John Kołalsky
1984 ... więcej ..

[...]

Kto więc jest idiotą ?

Data: 2014-08-28 20:42:19
Autor: Artur Miller
1984 ... więcej ..
On Thu, 2014-08-28 at 14:11 +0200, Feliks54 wrote:
> [...]
>
> Komu i do czego ?

Tym użytkownikom dróg, którzy chcą dotrzeć cało do celu,
nie będąc zabitym lub rannym przez idiotę.

a jak nazwiesz tych, którzy wciskają kamulec w podłogę na widok
fotoradaru? jedzie przecież bezpiecznie, powoli. a to ze nie za bardzo
wie co sie wokól niego dzieje, to nie pasuje do teorii, więc nikt o tym
nie mowi.

@

Data: 2014-08-28 18:05:30
Autor: Cavallino
1984 ... więcej ..

Użytkownik "Feliks54" <vbgew@bgf3w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:53fe7db8$0$3044$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Aha.
KAPELUSZO-UBEK PLONK.

Data: 2014-08-28 09:19:49
Autor: kogutek444
1984 ... wicej ..
W dniu czwartek, 28 sierpnia 2014 18:05:30 UTC+2 uytkownik Cavallino napisa:
Uytkownik "Feliks54" <vbgew@bgf3w.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:53fe7db8$0$3044$65785112@news.neostrada.pl...

> Uytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com> napisa w wiadomoci

> Jeeli chodzi o bezpieczestwo na drogach to jestem za.

> Za duo idiotw, za duo wypadkw.

> Potrzeba wicej kamer, wicej fotoradarw, wicej policji

Aha.

KAPELUSZO-UBEK PLONK.

Nie musisz si produkowa. I tak nikt nie bierze cie na powanie.

Data: 2014-08-28 14:41:32
Autor: A.L.
1984 ... wi?cej ..

Witaj w moim KF!

A.L.

Data: 2014-08-28 18:23:11
Autor: Feliks54
1984 ... więcej ..

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

Aha.
KAPELUSZO-UBEK PLONK.

TFU, NA PSA UROK !!

Data: 2014-08-28 19:02:51
Autor: Trybun
1984 ... więcej ..
W dniu 2014-08-28 02:54, Feliks54 pisze:

[...]

Idiotyczny to jest przepis nakazujący na pustej drodze jechać 50km/h pod groźba kary.
Potrzeba policji ale do łapania złodziei obrabiających altany na działkach, bądź do sterowania ruchem na skrzyżowaniach, a nie do siedzenia przy monitorze.
Dotyczy to nie tylko ruchu drogowego, zboki łażą koło szkół polując na nierozważne dzieciaki  a policja ściga w internecie śliniących się nad fotkami teoretyków w pedofilstwie. Mało tego robią na nich wręcz zakrojone na dużą skalę polowania...

Tu pozwolę sobie pozostawić te mające mnie obrazić głupawe uwagi bez komentarza.

Data: 2014-08-28 19:06:06
Autor: John Kołalsky
1984 ... więcej ..

[...]

Dokładnie. Jest tyle autentycznej przestępczości poza ruchem drogowym.

Data: 2014-08-30 16:07:46
Autor: Trybun
1984 ... więcej ..
W dniu 2014-08-28 19:06, John Kołalsky pisze:

[...]

Żeby nie było niejasności - na drogach też jest sporo groźnych przestępców. Ale to chyba nijak się nie ma do tego aby policyjny radiowóz stanął sobie w lasku i przez pół dnia zaczepiał wszystkich przejeżdżających kierowców, jednym słowem - szukał dziury w całym..

Data: 2014-09-01 00:02:09
Autor: John Kołalsky
1984 ... więcej ..

[...]

Ale, że przestępcy upodobali sobie jazdę samochodami ?

Data: 2014-09-01 13:15:40
Autor: Trybun
1984 ... więcej ..
W dniu 2014-09-01 00:02, John Kołalsky pisze:

[...]

Przestępcę to trzeba ścigać, gonić, a nie kreować. Metodami żeby uczciwi ludzie na tym nie cierpieli. To jest jakiś obłęd! 3 razy mnie kontrolowali w ciągu kilku godzin w tym samym miejscu, ci sami policjanci. Zrozumiałe gdyby chodziło o obławę na jakiegoś bandytę, ale oni to robią standardowo, od bardzo dawna..

Data: 2014-09-01 15:59:42
Autor: John Kołalsky
1984 ... więcej ..
[...]

Więc właśnie. Możnaby sądzić, że na drogach więcej przestępców niż gdzieś indziej, że my wszyscy jesteśmy przestępcami.

1984