1984 ... więcej ..

Data: 2014-08-28 02:54:22
Autor: Feliks54
1984 ... więcej ..

Użytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com> napisał w wiadomości

http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Na-drogach-bezpieczniej-bo-kierowcy-sa-mniej-anonimowi,wid,16837623,wiadomosc.html?ticaid=11356a

Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo na drogach to jestem za.
Za dużo idiotów, za dużo wypadków.
Potrzeba więcej kamer, więcej fotoradarów, więcej policji
i błyskawiczne, dotkliwe karanie.

Jesteśmy my, bydło do dyscyplinowania i oni.

Nic na to nie poradzę, że jesteś bydło. Współczuję.
"Oni" to są ci których wybrałeś, lub inni wybrali za ciebie.

Im wszystko wolno,

Bzdura. Im wolno więcej, ale nie wszystko.
ObowiÄ…zuje zasada : Co wolno wojewodzie, to nie tobie
smrodzie.

a ich w
miejscu publicznym nawet nie wolno nam podsłuchać.

Wolno, wolno, i są podsłuchiwani. Oczywiście nadal obowiązuje zasada :
Co wolno wojewodzie, to nie tobie smrodzie.

Data: 2014-08-28 07:33:17
Autor: WOJO
1984 ... więcej ..
Co wolno wojewodzie, to nie tobie smrodzie.
A ty jesteś ze smrodów czy wojewodów?
WOJO

Data: 2014-08-28 11:46:54
Autor: John Kołalsky
1984 ... więcej ..

Użytkownik "Feliks54" <vbgew@bgf3w.pl>

Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo na drogach to jestem za.
Za dużo idiotów, za dużo wypadków.
Potrzeba więcej kamer, więcej fotoradarów, więcej policji
i błyskawiczne, dotkliwe karanie.

Komu i do czego ?

Data: 2014-08-28 14:11:45
Autor: Feliks54
1984 ... więcej ..

Użytkownik "John Kołalsky" <john@kowal.invalid> napisał w wiadomości

[...]

Tym użytkownikom dróg, którzy chcą dotrzeć cało do celu,
nie będąc zabitym lub rannym przez idiotę.

Data: 2014-08-28 16:34:19
Autor: John Kołalsky
1984 ... więcej ..

[...]

Kogo masz na myśli ? Siebie ???

Data: 2014-08-28 18:23:47
Autor: Feliks54
1984 ... więcej ..

[...]

Dziwne pytania zadajesz ?
Oczywiście, ja chcę cało dotrzeć do celu
i myślę, że zdecydowana większość użytkowników drogi także.

Data: 2014-08-28 21:46:11
Autor: John Kołalsky
1984 ... więcej ..

[...]

Kto więc jest idiotą ?

Data: 2014-08-28 20:42:19
Autor: Artur Miller
1984 ... więcej ..
On Thu, 2014-08-28 at 14:11 +0200, Feliks54 wrote:
> [...]
>
> Komu i do czego ?

Tym użytkownikom dróg, którzy chcą dotrzeć cało do celu,
nie będąc zabitym lub rannym przez idiotę.

a jak nazwiesz tych, którzy wciskają kamulec w podłogę na widok
fotoradaru? jedzie przecież bezpiecznie, powoli. a to ze nie za bardzo
wie co sie wokól niego dzieje, to nie pasuje do teorii, więc nikt o tym
nie mowi.

@

Data: 2014-08-28 18:05:30
Autor: Cavallino
1984 ... więcej ..

Użytkownik "Feliks54" <vbgew@bgf3w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:53fe7db8$0$3044$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Aha.
KAPELUSZO-UBEK PLONK.

Data: 2014-08-28 09:19:49
Autor: kogutek444
1984 ... wiêcej ..
W dniu czwartek, 28 sierpnia 2014 18:05:30 UTC+2 u¿ytkownik Cavallino napisa³:
U¿ytkownik "Feliks54" <vbgew@bgf3w.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:53fe7db8$0$3044$65785112@news.neostrada.pl...

> U¿ytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com> napisa³ w wiadomo¶ci

> Je¿eli chodzi o bezpieczeñstwo na drogach to jestem za.

> Za du¿o idiotów, za du¿o wypadków.

> Potrzeba wiêcej kamer, wiêcej fotoradarów, wiêcej policji

Aha.

KAPELUSZO-UBEK PLONK.

Nie musisz siê produkowaæ. I tak nikt nie bierze cie na powa¿nie.

Data: 2014-08-28 14:41:32
Autor: A.L.
1984 ... wi?cej ..

Witaj w moim KF!

A.L.

Data: 2014-08-28 18:23:11
Autor: Feliks54
1984 ... więcej ..

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

Aha.
KAPELUSZO-UBEK PLONK.

TFU, NA PSA UROK !!

Data: 2014-08-28 19:02:51
Autor: Trybun
1984 ... więcej ..
W dniu 2014-08-28 02:54, Feliks54 pisze:

[...]

Idiotyczny to jest przepis nakazujący na pustej drodze jechać 50km/h pod groźba kary.
Potrzeba policji ale do łapania złodziei obrabiających altany na działkach, bądź do sterowania ruchem na skrzyżowaniach, a nie do siedzenia przy monitorze.
Dotyczy to nie tylko ruchu drogowego, zboki Å‚ażą koÅ‚o szkół polujÄ…c na nierozważne dzieciaki  a policja Å›ciga w internecie Å›liniÄ…cych siÄ™ nad fotkami teoretyków w pedofilstwie. MaÅ‚o tego robiÄ… na nich wrÄ™cz zakrojone na dużą skalÄ™ polowania...

Tu pozwolę sobie pozostawić te mające mnie obrazić głupawe uwagi bez komentarza.

Data: 2014-08-28 19:06:06
Autor: John Kołalsky
1984 ... więcej ..

[...]

Dokładnie. Jest tyle autentycznej przestępczości poza ruchem drogowym.

Data: 2014-08-30 16:07:46
Autor: Trybun
1984 ... więcej ..
W dniu 2014-08-28 19:06, John Kołalsky pisze:

[...]

Żeby nie było niejasności - na drogach też jest sporo groźnych przestępców. Ale to chyba nijak się nie ma do tego aby policyjny radiowóz stanął sobie w lasku i przez pół dnia zaczepiał wszystkich przejeżdżających kierowców, jednym słowem - szukał dziury w całym..

Data: 2014-09-01 00:02:09
Autor: John Kołalsky
1984 ... więcej ..

[...]

Ale, że przestępcy upodobali sobie jazdę samochodami ?

Data: 2014-09-01 13:15:40
Autor: Trybun
1984 ... więcej ..
W dniu 2014-09-01 00:02, John Kołalsky pisze:

[...]

Przestępcę to trzeba ścigać, gonić, a nie kreować. Metodami żeby uczciwi ludzie na tym nie cierpieli. To jest jakiś obłęd! 3 razy mnie kontrolowali w ciągu kilku godzin w tym samym miejscu, ci sami policjanci. Zrozumiałe gdyby chodziło o obławę na jakiegoś bandytę, ale oni to robią standardowo, od bardzo dawna..

Data: 2014-09-01 15:59:42
Autor: John Kołalsky
1984 ... więcej ..
[...]

Więc właśnie. Możnaby sądzić, że na drogach więcej przestępców niż gdzieś indziej, że my wszyscy jesteśmy przestępcami.

1984 ... więcej ..