1TKTBSZ

Data: 2009-03-17 14:48:05
Autor: (pj)
1TKTBSZ

Ukłony,

w imieniu samozwańczego komitetu organizacyjnego, uprzejmie informuję, iż w sobotę, dn. 21.03.2009 w okolicy wskazanej poniżej:

http://tinyurl.com/1TKTBSZ

(cyt. Dziad): "dupa i gooweno widac... ale to tak ponizej tego napisa... nade samo rzeko!.."

odbędzie się podobno:

1-sze Tradycyjne Kaszubskie Topienie Burej Suki Zimy.

Program:
1. Zbiórka 15:00, stacja benzynowa przy Auchan
2. Dojazd na miejsce - prowadzi Dziadek Jacek (bo jedyny wie dokąd)
3. Działania kultowe w postaci m.in. maltretowania, spalenia i utopienia chochoła łudząco przypominającego niejakiego Jarka K.
4. Wyjazd do-na podwórko zaprzyjaźnionego salonu/serwisu motocyklowego w celu ażeby coś ugrillować (o ile se jeden z drugim przywiezie ze sobą) - znowu: prowadzi Dz.J. bo znowu jedynie on wie dokąd.
5. Rozjazd.

Reklamacji nie uwzględnia się.

Dobranoc Państwu.

--
pozdr
pj

Data: 2009-03-17 21:31:07
Autor: Sybi
1TKTBSZ (3-city)
Użytkownik "(pj)" napisał:
[ciach]
odbędzie się podobno:

1-sze Tradycyjne Kaszubskie Topienie Burej Suki Zimy.

Ciekawe ilu twardzieli sie pojawi?
Jak teraz tej suki nie utopimy to zima jeszcze na stale zostanie
i wtedy mamy naprawde przesrane!
Akumulator juz zanabyles?
Czy wpasc do Ciebie na rozgrzewke?;))
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-03-17 21:40:22
Autor: Kefir
1TKTBSZ (3-city)
Elou!
Sybi wrote:
Użytkownik "(pj)" napisał:
[...]

Po co tyle krzyku kiedy, po prostu, bys sie napil ;)
Topcie, byle skutecznie. Sprawdzimy Was ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

Data: 2009-03-17 21:47:34
Autor: Piotr Klimek
1TKTBSZ (3-city)
Dnia (Tue, 17 Mar 2009 21:31:07 +0100) ktos podajacy sie za Sybi
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

W sobote ma byc 5 stopni i sucho wiec calkiem niezle. Ja sie postaram pojawic, jak aura bedzie nieciekawa to bez plecaka.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2009-03-18 22:29:43
Autor: Jacek Różański
1TKTBSZ
(pj) pisze:

[...]

Cholera, mam do Was bliżej :)

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

Data: 2009-03-18 22:39:58
Autor: Sybi
1TKTBSZ
Użytkownik "Jacek Różański" napisał:
Cholera, mam do Was bliżej :)

Zalatwiac nocleg dla Ojca?;)
Miejsce w garazu tez sie znajdzie!
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-03-18 23:11:24
Autor: (pj)
1TKTBSZ
Sybi pisze:
Użytkownik "Jacek Różański" napisał:
Cholera, mam do Was bliżej :)

Zalatwiac nocleg dla Ojca?;)
Miejsce w garazu tez sie znajdzie!

Lizus! ;-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-03-29 22:47:50
Autor: Jacek Różański
1TKTBSZ
(pj) pisze:
Sybi pisze:
Użytkownik "Jacek Różański" napisał:
Cholera, mam do Was bliżej :)

Zalatwiac nocleg dla Ojca?;)
Miejsce w garazu tez sie znajdzie!

Lizus! ;-)

Świat się rzeczywiście kończy, bo nazwałbym to gościnnością :)

Data: 2009-03-29 22:46:43
Autor: Jacek Różański
1TKTBSZ
Sybi pisze:
Użytkownik "Jacek Różański" napisał:
Cholera, mam do Was bliżej :)

Zalatwiac nocleg dla Ojca?;)
Miejsce w garazu tez sie znajdzie!

Nostalgia zwyciężyła :)

Data: 2009-03-18 22:47:46
Autor: piomay
1TKTBSZ
(pj) pisze:

> [...]
> nade samo rzeko!.."
> odbędzie się podobno:
> 1-sze Tradycyjne Kaszubskie Topienie Burej Suki Zimy.

ROTFL

Do Kampinosu Wam za daleko ?

proponuje zrobic lokalne Rozanowiska, Trykowiska, Piernikowiska czy inne Piomaypartowiska...

Swiat schodzi na psy :)

pozdro
--
piomay
http://www.piomay.riders.pl

Data: 2009-03-18 23:07:43
Autor: (pj)
1TKTBSZ
piomay pisze

ROTFL
Do Kampinosu Wam za daleko ?

W Kampinosie jest nie-pierwsze i nie-kaszubskie i juz tam bylim

proponuje zrobic lokalne Rozanowiska, Trykowiska, Piernikowiska czy inne Piomaypartowiska...

sam se zrób lokalne piomaypartowisko! ;-)

Swiat schodzi na psy :)

Parafrazujac Ludwika XIV: "Swiat to ja" ?!? :-P

--

pozdr
pj

Data: 2009-03-19 08:26:50
Autor: Sybi
1TKTBSZ
Użytkownik "(pj)" napisał:
ROTFL
Do Kampinosu Wam za daleko ?

Tak.

sam se zrób lokalne piomaypartowisko! ;-)

Czekaj, czekaj! Sa juz plany budowy toru wyscigowego
pod Gdanskiem to i piomaypartowisko sie zrobi!;-)
Zreszta nie tylko tu. Pod Krakowem tez juz chca budowac
tor dla Kubicy to pewnie lokalne piomaypartowiska krakusy
zrobia;))
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-03-19 09:09:35
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
1TKTBSZ
Sybi napisał(a):
tor dla Kubicy to pewnie lokalne piomaypartowiska krakusy
zrobia;))

a kto to jest Piomay?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-03-19 14:48:15
Autor: Jaroslaw Zawiła
1TKTBSZ
Dnia 19-03-2009 o 09:09:35 Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl>  napisał(a):

a kto to jest Piomay?

Nie ma Piomaya, jest Piomaj-Zdrój.

--
jarek67- okolok
Nie wazne gdzie- wazne jak. Liczy sie droga, ktorej konca nie znasz.

Data: 2009-03-19 16:24:03
Autor: Zapek
1TKTBSZ
Użytkownik "piomay" <piomay@riders.pl> napisał
(pj) pisze:
> 1-sze Tradycyjne Kaszubskie Topienie Burej Suki Zimy.

ROTFL

Do Kampinosu Wam za daleko ?
Troche daleko.

proponuje zrobic lokalne Rozanowiska, Trykowiska, Piernikowiska czy inne Piomaypartowiska...
A to sie podlacze.

TBSZ Rybnik 21.03. zbiorka godz. 11:00 przy salonie Szpili.
W planach wyjazd po dzieciaki do Domu Dziecka.
Pozniej wspolne topienie.
Nastepnie powrot do Domu Dziecka,kawa.herbata i ciacho.
Wozenie dzieciakow i wypad do domow.

--
Pozdrawiam.
Zapek

Data: 2009-03-20 08:15:48
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
1TKTBSZ
Zapek napisał(a):

Pozniej wspolne topienie.

a bedzie kulig??

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-03-20 08:20:33
Autor: Zapek
1TKTBSZ
Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> napisał

Pozniej wspolne topienie.

a bedzie kulig??
Przed topieniem.
Po juz nie bedzie na czym robic.

--
Pozdrawiam.
Zapek

Data: 2009-03-20 14:33:12
Autor: Kuczu
1TKTBSZ
Zapek pisze:

Po juz nie bedzie na czym robic.

Sanki ukradna ?

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-20 14:55:26
Autor: Zapek
1TKTBSZ
Użytkownik "Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> napisał
Sanki ukradna ?

Przesmiefcy kurwa mac sie znalezli !!! :-)

Marzenka zostanie zgwalcona i spalona zyfcem na hopsasankach.

--
Zapek

Data: 2009-03-21 23:52:08
Autor: (pj)
1TKTBSZ
w imieniu samozwańczego komitetu organizacyjnego, uprzejmie informuję, iż w sobotę, dn. 21.03.2009 odbędzie się 1-sze Tradycyjne Kaszubskie Topienie Burej Suki Zimy.

Foto tutaj:

http://tinyurl.com/1TKTBSZ-09

Smacznego. ;-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-03-22 10:06:23
Autor: Easy
1TKTBSZ

Użytkownik "(pj)" <jd15c27@gmail.com> napisał w wiadomości news:gq3r2n$bci$1inews.gazeta.pl...
[...]

 a sprawdziliscie czy zyje? dzisiejsza medycyna czyni cuda.. a ta cholera chyba jednak zostala przy zyciu, bo po wczorajszym pieknym i słonecznym niu  -  dzis pluje zabami i jest niefajnie....

1TKTBSZ