[PLAY] 1gr/sms do wszystkich

Data: 2010-11-05 13:51:55
Autor: Liwiusz
[PLAY] 1gr/sms do wszystkich
Witam,

   Mimo tego ĹĽe juĹĽ od pewnego czasu nie  jestem w PLAY, ale dziĹ› dostaĹ‚em na swĂłj numer takowego smsa, moĹĽe komuĹ› siÄ™ przyda :)

1gr za SMS do wszystkich sieci. Włącz pakiet 600 SMS kodem *111*119*1#. Koszty 6zł na 30 dni. Regulamin na www.playmobile.pl (nie chce mi się szukać, bo stronę mają okropną - ciągle jakieś błędy albo "końce internetu").

--
Liwiusz

Data: 2010-11-05 16:20:21
Autor: Titus Atomicus
[PLAY] 1gr/sms do wszystkich
In article <ib0ule$c7b$1@news.onet.pl>,
 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Witam,

   Mimo tego że już od pewnego czasu nie  jestem w PLAY, ale dzi¶ dostałem na swój numer takowego smsa, może komu¶ się przyda :)

1gr za SMS do wszystkich sieci. Wł±cz pakiet 600 SMS kodem *111*119*1#. Koszty 6zł na 30 dni. Regulamin na www.playmobile.pl (nie chce mi się szukać, bo stronę maj± okropn± - ci±gle jakie¶ błędy albo "końce internetu").

Ojej, a ja zmienilem taryfe na SMSy do wszystkich...

TA

Data: 2010-11-05 19:38:52
Autor: Piotr M
[PLAY] 1gr/sms do wszystkich
W dniu 5 lis 2010 16:20, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

To teraz sobie wykup za dychę darmowe w Play ;P

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-11-06 06:21:45
Autor: dizel
[PLAY] 1gr/sms do wszystkich
On Fri, 05 Nov 2010 13:51:55 +0100, Liwiusz
[...]

trzeba tylko pamiętać o tym że ten pakiet dostępny jest tylko w
podstawowym freshu i w profilu internetowym

Data: 2010-11-09 19:54:33
Autor: Titus Atomicus
[PLAY] 1gr/sms do wszystkich
In article <qdp9d6p8pgrjc8cs6stsfj9bmcmp8ve4ko@4ax.com>,
 dizel <dizel8@NOSPAMwp.pl> wrote:

> [...]

trzeba tylko pamiętać o tym że ten pakiet dostępny jest tylko w
podstawowym freshu i w profilu internetowym

E, to tez lipa.
Po co ja przechodzilem na nowe profile?
:-(
TA

Data: 2010-11-10 01:11:44
Autor: dizel
[PLAY] 1gr/sms do wszystkich
On Tue, 09 Nov 2010 19:54:33 +0100,

E, to tez lipa.
Po co ja przechodzilem na nowe profile?

zawsze możesz wrócić do fresha podstawowego kodem, tylko stracisz
wszyskie pakiety i usługi trzeba odnowa aktywować

Data: 2010-11-10 18:02:01
Autor: Titus Atomicus
[PLAY] 1gr/sms do wszystkich
In article <1nojd6ltlgg65kqlbe6ha9p18itr34fgg2@4ax.com>,
> [...]

zawsze możesz wrócić do fresha podstawowego kodem, tylko stracisz
wszyskie pakiety i usługi trzeba odnowa aktywować

A jest w sieci jakies miejsce gdzie sa wypisane te wszystkie kody?
Bo na stronie Playa nawet tych zwiazanych z profilami nie moge znalezc.
TA

Data: 2010-11-10 18:32:53
Autor: dizel
[PLAY] 1gr/sms do wszystkich
On Wed, 10 Nov 2010 18:02:01 +0100,

> [...]

A jest w sieci jakies miejsce gdzie sa wypisane te wszystkie kody?
Bo na stronie Playa nawet tych zwiazanych z profilami nie moge znalezc.

większo¶ć kodów masz tu:
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=34985&postdays=0&postorder=asc&start=0
tylko trzeba patrzeć czy abo mix czy karta

Data: 2010-11-15 14:41:38
Autor: Titus Atomicus
[PLAY] 1gr/sms do wszystkich
In article <ahlld69t31sto8pff3lt524nlquphtfa97@4ax.com>,
> [...]

=0
tylko trzeba patrzeć czy abo mix czy karta

No tak, ale to jakies starocie.
Chcialem sprwdzic jaka w zasadzie mam wlaczona taryfe/profil, to mi napisalo, ze nie ma dostepu do taniego internet (czy jakos tak).

TA

Data: 2010-11-15 15:21:37
Autor: dizel
[PLAY] 1gr/sms do wszystkich
On Mon, 15 Nov 2010 14:41:38 +0100,

No tak, ale to jakies starocie.
Chcialem sprwdzic jaka w zasadzie mam wlaczona taryfe/profil, to mi napisalo, ze nie ma dostepu do taniego internet (czy jakos tak).

Jest tam wyszczególnione jak wół sprawdzenie taryfy *111*49*1#
Co prawda brakuje kodów do zmiany profili i kilku nowych promocji w
play ale wszystko można znaleĽć na stronie play

Data: 2010-11-15 17:00:09
Autor: Titus Atomicus
[PLAY] 1gr/sms do wszystkich
In article <pbg2e6t8sna65p9cvntpuu0c2ndp39su1v@4ax.com>,
> [...]

Co prawda brakuje kodów do zmiany profili i kilku nowych promocji w
play ale wszystko można znaleĽć na stronie play

Ja znalazlem 'jak wol'  - *140#
A na stronie Playa nie dziala poprawnie wyszukiwarka.
A polowa linkow jest do komunikatu ze doszedlem do konca internetu.

TA

Data: 2010-11-15 12:44:28
Autor: Ircys
1gr/sms do wszystkich
On 10 Lis, 01:11, dizel <diz...@NOSPAMwp.pl> wrote:
Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
>E, to tez lipa.
>Po co ja przechodzilem na nowe profile?

zawsze mo esz wr ci do fresha podstawowego kodem, tylko stracisz
wszyskie pakiety i us ugi trzeba odnowa aktywowa

Czy może kto¶ podać jak przej¶ć z taryfy "Play Fresh Darmowe SMSy do
wszystkich sieci"
na podstawowy profil, bo chcę aktywować pakiet 600 SMS-ów, ale automat
mi
mówi, że usługa jest dla mnie niedostępna? Podane linki jako¶ nie mog±
mnie naprowadzić..

Ircys

Data: 2010-11-15 22:21:09
Autor: rty
1gr/sms do wszystkich
On Mon, 15 Nov 2010 12:44:28 -0800 (PST)
Ircys <ircys@post.pl> wrote:

Czy może kto¶ podać jak przej¶ć z taryfy "Play Fresh Darmowe SMSy do
wszystkich sieci"
na podstawowy profil,

*111*33*1# aktywacja profilu
wiecej kodów na:
 http://telefix.terramail.pl/kody_play.htm

Pozdrawiam

Data: 2010-11-16 19:38:08
Autor: Titus Atomicus
1gr/sms do wszystkich

Ircys <ircys@post.pl> wrote:

> [...]
> wszystkich sieci"
> na podstawowy profil, *111*33*1# aktywacja profilu

O, wreszcie porzadnie zrobione zestawienie.
Dzieki.
Tylko dlaczego na stronie Playa nie potrafia czegos takiego zrobic?

TA

Data: 2010-11-16 12:26:41
Autor: Ircys
1gr/sms do wszystkich
On 16 Lis, 19:38, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world pisze...
> wiecej kod w na:
>  http://telefix.terramail.pl/kody_play.htm

O, wreszcie porzadnie zrobione zestawienie.
Tylko dlaczego na stronie Playa nie potrafia czegos takiego zrobic?

Bo Play oprócz akcji marketingowych nic nie potrafi zrobić
porz±dnie :)

Ircys

Data: 2011-01-07 00:11:52
Autor: Grzexs
1gr/sms do wszystkich
-- -- -- -- Info od <Ircys> z 2010-11-16 21:26

porzÄ…dnie :)

Ircys

Drobna zmiana - http://telefix.ugu.pl/kody_play.htm. Terramail zamknęli!

--