2 0 1 2 ! ! ! ! !

Data: 2009-11-21 18:44:53
Autor: Moon
2 0 1 2 ! ! ! ! !
Leszek Drwal wrote:
2012 to super fantastyczne rewelacyjne oszalamiajace katastroficzne
kino, dawno nie bylo takiego cool filmu!!! niesamowita fabula i te
wydarzenia, nawiazujace do biblijnego potopu! A do tego cala ta
otoczka fizyczno-geologiczno naukowa, spinajaca wszystko mocno razem!
Podobalo tez mi sie wkrecenie w to wszystko walki dobra czlowieka z
materializmem!u h uh, super!

sa wybuchy, eksplozje, skoki nad ogniem i przepaściami? chodzenie po gzymsach i wyścigi z żywiołem?
jak są no to wiadomo - będzie się podobało, a ja nie muszę na to iść.
mogę za to już dać recenzję:
2.0/12
moon

Data: 2009-11-21 19:09:54
Autor: Leszek Drwal
2 0 1 2 ! ! ! ! !
Użytkownik Moon napisał:
Leszek Drwal wrote:
[...]

sÄ…!

eksplozje,

sÄ…! i sÄ… erupcje!

skoki nad ogniem i przepaściami?

sÄ…!

chodzenie po gzymsach

nawet pudelek pomyla po linie nad przepascia!

i wyścigi z żywiołem?

sa wyscigi, choc raczej zywiol jest szybszy. tam rozgrywaja sie ludzkie tragedie!

jak są no to wiadomo - będzie się podobało, a ja nie muszę na to iść.

nie wiesz co stracisz!!!!!

mogę za to już dać recenzję:
2.0/12

20/12??

Data: 2009-11-21 19:17:05
Autor: Arek
2 0 1 2 ! ! ! ! !
Leszek Drwal pisze:
sa wyscigi, choc raczej zywiol jest szybszy. tam rozgrywaja sie ludzkie tragedie!

W takiej skali to już statystyka a nie ludzkie tragedie.

Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-11-21 20:48:39
Autor: Lech Zaciura
2 0 1 2 ! ! ! ! !
Arek wrote:
Leszek Drwal pisze:
sa wyscigi, choc raczej zywiol jest szybszy. tam rozgrywaja sie
ludzkie tragedie!

W takiej skali to już statystyka a nie ludzkie tragedie.

<cynic mode> Ale jaka efektowna </cynic mode>

Lech

Data: 2009-11-22 07:37:10
Autor: migotka21
2 0 1 2 ! ! ! ! !
On 21 Lis, 20:48, "Lech Zaciura" <bil...@WYTNIJTOpoczta.onet.pl>
wrote:
Arek wrote:

> W takiej skali to ju¿ statystyka a nie ludzkie tragedie.

<cynic mode> Ale jaka efektowna </cynic mode>

Lech

Oj, nie. Bardzo szybko robi siê nudno. Potem ju¿ trudno ustaliæ czy
co¶ jest/nie jest efektowne.
MZ

Data: 2009-11-22 17:15:23
Autor: Lech Zaciura
2 0 1 2 ! ! ! ! !
wrote:
Arek wrote:
Leszek Drwal pisze:
[...]

Przebod¼cowanie efektami specjalnymi?
Lech

Data: 2009-11-22 00:59:05
Autor: Malkontent
2 0 1 2 ! ! ! ! !
Dnia Sat, 21 Nov 2009 19:09:54 +0100, Leszek Drwal
<leszekdrwal@amorki.pl> napisa³:

nawet pudelek pomyla po linie nad przepascia!

Spoiler!!!

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

[...]