2 0 1 2 ! ! ! ! !

Data: 2009-11-22 13:33:17
Autor: Ensitherum
2 0 1 2 ! ! ! ! !
to musi być naprawdę rzadka sraka, skoro nawet gównożeria z filmweb-u, która szcza ze szczęścia na widok efektów specjalnych oceniła go na 6.75. czyli kolejny film adresowany do przeciętnego Amerykanina czyt. debila.

Data: 2009-11-22 13:58:40
Autor: Arek
2 0 1 2 ! ! ! ! !
Ensitherum pisze:
to musi być naprawdę rzadka sraka, skoro nawet gównożeria z filmweb-u, która szcza ze szczęścia na widok efektów specjalnych oceniła go na 6.75. czyli kolejny film adresowany do przeciętnego Amerykanina czyt.

PodglÄ…dnÄ…Å‚em sobie na mp3 ;) ten film.
Kupa jakich mało.

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-11-22 14:49:39
Autor: Piotr W. Cholewa
2 0 1 2 ! ! ! ! !
On Sun, 22 Nov 2009 13:58:40 +0100, Arek <arek@eteria.net> wrote:

Ensitherum pisze:
to musi byæ naprawdê rzadka sraka, skoro nawet gówno¿eria z filmweb-u, która szcza ze szczê¶cia na widok efektów specjalnych oceni³a go na 6.75. czyli kolejny film adresowany do przeciêtnego Amerykanina czyt.

Podgl±dn±³em sobie na mp3 ;) ten film.
Kupa jakich ma³o.

Co prawda zachwytów nie ca³kiem rozumiem, ale trochê broniæ trzeba.
Który¶ z twórców powiedzia³ przy okazji filmu Eight Legged Freaks, po
polsku chyba Atak paj±ków. Ludzie mówili, ¿e glupie, a on na to
"Przecie¿ jak cz³owiek idzie na film pod tytu³em Eight Legged Freaks,
to chyba wie, czego ma siê spodziewaæ".

Jak siê idzie na film Emmericha, to przecie¿ nie po to, ¿eby sensu czy
g³ebi szukaæ, tylko ¿eby obejrzeæ WIELKIE efekty specjalne. Da³ tego
pokaz w ID4, w Pojutrze... i w 2012.

Wiêc nie ma co p³akaæ. PWC

--
I wiesz, co jeszcze móg³bym zrobiæ? No wiêc...
Najecha³bym jakie¶ s±siednie pañstwo i potem...

Data: 2009-11-22 14:57:36
Autor: Arek
2 0 1 2 ! ! ! ! !
Piotr W. Cholewa pisze:
Jak siê idzie na film Emmericha, to przecie¿ nie po to, ¿eby sensu czy
g³ebi szukaæ, tylko ¿eby obejrzeæ WIELKIE efekty specjalne. Da³ tego
pokaz w ID4, w Pojutrze... i w 2012.

W 2012 to ja bym to raczej nazwa³ wizualizacjami, a nie efektami specjalnymi.

Nie wiem te¿ jak w kinie - je¶li na ta¶mie to pewnie tak tego nie widaæ -  ale na plazmie a¿ boli od ich sztuczno¶æi.

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-11-22 15:00:45
Autor: Piotr W. Cholewa
2 0 1 2 ! ! ! ! !
On Sun, 22 Nov 2009 14:57:36 +0100, Arek <arek@eteria.net> wrote:

Piotr W. Cholewa pisze:
[...]

Odpowiem krótko: je¶li ogl±dasz 2012 na ma³ym ekranie, tosam jeste¶
sobie winien.

PWC

Data: 2009-11-22 15:19:14
Autor: Budzik
2 0 1 2 ! ! ! ! !
U¿ytkownik Arek arek@eteria.net ...

Nie wiem te¿ jak w kinie - je¶li na ta¶mie to pewnie tak tego nie widaæ -  ale na plazmie a¿ boli od ich sztuczno¶æi.

Na plazmie? Wysz³o juz DVD?
Mnie sie ten film w kinie bardzo podoba³. Ale szed³em wiedzac, co chce obejrzec.

Data: 2009-11-22 11:58:25
Autor: rs
2 0 1 2 ! ! ! ! !
On Sun, 22 Nov 2009 15:19:14 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

[...]

przeciez napisal, ze wyszlo na plazmie. <rs>

Data: 2009-11-23 04:02:59
Autor: Arek
2 0 1 2 ! ! ! ! !
Budzik pisze:
Na plazmie? Wysz³o juz DVD?

Nie wiem. Nie ³ykam takich prze¿ytków jak DVD.
Nie po to wymy¶lono mp3 ;)

Mnie sie ten film w kinie bardzo podoba³. Ale szed³em wiedzac, co chce obejrzec.

Odmó¿d¿yæ siê czasem te¿ dobra rzecz dla zdrowia :)

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-11-23 08:58:51
Autor: Robert Kois
2 0 1 2 ! ! ! ! !
Dnia Mon, 23 Nov 2009 04:02:59 +0100, Arek napisa³(a):

Na plazmie? Wysz³o juz DVD?
Nie wiem. Nie ³ykam takich prze¿ytków jak DVD.

Znaczy ogl±dasz jak±¶ parszyw± kopiê zgrywan± kamer± w kinie (bo innej o
ile widzê nie ma) i wypowiadasz siê o efektach specjalnych?
ROTFL

Nie po to wymy¶lono mp3 ;)

Ogl±dasz mp3 na pla¼mie no to nie dziwota, ¿e ma³o co widzisz.

--
Kojer

Data: 2009-11-23 00:25:09
Autor: ender_blender
2 0 1 2 ! ! ! ! !

W³a¶nie siê przymierzam do obej¿enia 2012 ale jak przejrza³em
redakcyjne recki to mi siê ciut odwidzia³o :/

np tu:

http://www.megarecenzje.pl/index.php?id=1&pid=1293

+ opinie, ¿e wszystko co najlepsze widac w trailerze :/

Data: 2009-11-23 11:19:15
Autor: Malkontent
2 0 1 2 ! ! ! ! !
Dnia Mon, 23 Nov 2009 08:58:51 +0100, Robert Kois <kojer@hell.pl>
napisa³:

Ogl±dasz mp3 na pla¼mie no to nie dziwota, ¿e ma³o co widzisz.

My¶la³em, ¿e mp3 siê s³ucha :/

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2009-11-23 16:42:36
Autor: wiktor [wiki] matlakiewicz
2 0 1 2 ! ! ! ! !
cze¦Æ,
 ... a dzieñ taki sam u nas jak u Was,
 napisa³ Robert Kois na pl.rec.fantastyka.sf-f do nas:

Dnia Mon, 23 Nov 2009 04:02:59 +0100, Arek napisa³(a):
> Nie wiem. Nie ³ykam takich prze¿ytków jak DVD.
Znaczy ogl±dasz jak±¶ parszyw± kopiê zgrywan± kamer± w kinie

eTam parszyw±.

> Nie po to wymy¶lono mp3 ;)
Ogl±dasz mp3 na pla¼mie no to nie dziwota, ¿e ma³o co widzisz.

To by³a kopia w stylu Glusia Re¿ysera.

skojarzeniowo
pozdrawiam
Wiki

--
wiktor [wiki] matlakiewicz //^\\___  And when I vest my flashing sword
                          8o ^ /   And my hand takes hold in judgement

Data: 2009-11-23 17:04:34
Autor: Arek
2 0 1 2 ! ! ! ! !
Robert Kois pisze:
Ogl±dasz mp3 na pla¼mie no to nie dziwota, ¿e ma³o co widzisz.

No ju¿ my¶la³em, ¿e nikt ¿artu nie wy³apie :)

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-11-23 16:32:39
Autor: Patsy Kensit
2 0 1 2 ! ! ! ! !
Nie wiem te¿ jak w kinie - je¶li na ta¶mie to pewnie tak tego nie widaæ - ale na plazmie a¿ boli od ich sztuczno¶æi.

Tak to jest jak sie jakosc ocenia po filmie nagranym w kinie kamera.

Data: 2009-11-25 21:09:51
Autor: Habeck Colibretto
2 0 1 2 ! ! ! ! !
Dnia 22.11.2009, o godzinie 14.57.36, na
pl.rec.fantastyka.sf-f,pl.rec.film, Arek napisa³(a):

W 2012 to ja bym to raczej nazwa³ wizualizacjami, a nie efektami specjalnymi.

Nie wiem te¿ jak w kinie - je¶li na ta¶mie to pewnie tak tego nie widaæ -  ale na plazmie a¿ boli od ich sztuczno¶æi.

Niesamowite! Masz plazmê!
Efekty naprawdê robi± wra¿enie. Na plus. Scenariusz te¿ robi wra¿enie. Na
minus. Osobi¶cie siê wymêczy³em i ludzie, na których spogl±da³em pod koniec
filmu (lubiê sobie na reakcje widzów popatrzeæ) wygl±dali na znu¿onych.
Efekty mimo rozmachu robi± wra¿enie przez pierwsze 20-30min. Potem ju¿ nie
tak wielkie. Ale sztuczno¶ci nie zauwa¿y³em.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-11-26 11:48:50
Autor: Budzik
2 0 1 2 ! ! ! ! !
U¿ytkownik Habeck Colibretto habeck@NOSPAM.gazeta.pl ...

Osobi¶cie siê wymêczy³em i ludzie, na których spogl±da³em pod koniec
filmu (lubiê sobie na reakcje widzów popatrzeæ) wygl±dali na znu¿onych.

poniewaz ostatnie 30-45 minut jest fatalne i do wyrzucenia. Te rozmowy na 10 sekund przed katastrofa...

Data: 2009-11-22 15:09:55
Autor: Lech Zaciura
2 0 1 2 ! ! ! ! !

Ensitherum pisze:
[...]

A ja my¶lê, ¿e denerwuje premedytacja twórców. Zgoda, kto¶ robi schematyczny film dla okre¶lonej widowni, okre¶la konkretny cel. Jednak¿e cz³owiek - przynajmniej ja :))) - oczekuje, ¿e twórca/autor/rzemie¶lnik postara siê i spróbuje do³o¿yæ jak±¶ "warto¶æ dodatkow±" - nawet je¶li poniesie pora¿kê. Kilka dni temu by³ w na Polsacie remake "Mg³y". Kurna, co tu mo¿na dodaæ do orygina³u. Wyszed³ s³aby film, który ma kilka ¶rednich momentów. Jestem pe³en podziwu, ¿e niemal do koñca nie pokazywano truposzaków :D Denerwuj±ce jest, gdy twórcy nawet nie próbuj± dodaæ nic nowego, a chodzi tylko o forsê.
Zawsze chodzi o forsê. Chwalê siê ksi±¿k±, ale te¿ liczê na sprzeda¿ :))) Nie zawsze jednak chodzi tylko o to, trzeba staraæ siê ludziom daæ jakie¶ value for money.
Sorki za rozpis

Lech
--
"Czarodziejskie przygody Franka": www.lomazy.eu/franek
¦wietna bajka dla dzieci ze wspania³ymi ilustracjami.

Data: 2009-11-23 10:20:38
Autor: Marcin N
2 0 1 2 ! ! ! ! !

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hebci6$7r9$1inews.gazeta.pl...

PodglÄ…dnÄ…Å‚em sobie na mp3 ;) ten film.
Kupa jakich mało.

Niech ci ktoś zanuci piątą symfonię Beethovena, też podobno marnie brzmi.

Data: 2009-12-04 00:01:00
Autor: Slawek Kotynski
2 0 1 2 ! ! ! ! !
Marcin N wrote:

[...]

Najmarniej to w tekście wychodzi:
bum-bum-bum-bum

Z tego, co tu czytam, to główna myśl filmu właśnie taka jest?

--
mjk
Nie pisz na smieciarz@askar.com.pl - to pułapka

Data: 2009-12-04 12:57:34
Autor: Krystian Zaczyk
2 0 1 2 ! ! ! ! !
Użytkownik "Slawek Kotynski" <smieciarz@askar.com.pl> napisał:

Marcin N wrote:
Niech ci ktoś zanuci piątą symfonię Beethovena, też podobno marnie brzmi.

Najmarniej to w tekście wychodzi:
bum-bum-bum-bum

A skompresowane: 4xbum   ;-)

Krystian

Data: 2009-12-04 14:35:51
Autor: Lech Zaciura
2 0 1 2 ! ! ! ! !

Marcin N wrote:
Niech ci ktoś zanuci piątą symfonię Beethovena, też podobno marnie
brzmi.

Najmarniej to w tekście wychodzi:
bum-bum-bum-bum

A skompresowane: 4xbum   ;-)

SÅ‚aby bitrate - 128kbit/s :(
Lech

Data: 2009-12-04 16:49:08
Autor: Krystian Zaczyk
2 0 1 2 ! ! ! ! !

Marcin N wrote:
[...]

W tekście to nawet kilka bit/s ;-)

Krystian

Data: 2009-12-04 18:29:40
Autor: Ghost
2 0 1 2 ! ! ! ! !

Marcin N wrote:
[...]

Masz lacze na tam-tamach?

Data: 2009-12-04 23:51:51
Autor: Krystian Zaczyk
2 0 1 2 ! ! ! ! !

Marcin N wrote:
[...]

Bitrate to nie szybkość łącza...

Krystian

Data: 2009-12-05 10:10:51
Autor: Ghost
2 0 1 2 ! ! ! ! !

Marcin N wrote:
[...]

Hmm, w takim razie powazana wada wzroku.

Data: 2009-12-05 15:55:28
Autor: Krystian Zaczyk
2 0 1 2 ! ! ! ! !

Marcin N wrote:
[...]

J.w. - tempo odtwarzania utworu to nie szybkość czytania ;-)

Krystian

Data: 2009-12-05 17:02:47
Autor: Ghost
2 0 1 2 ! ! ! ! !

Marcin N wrote:
[...]

Alez oczywiscie, tempo czytania to nie szybkosc czytania.

Data: 2009-12-05 17:45:20
Autor: Krystian Zaczyk
2 0 1 2 ! ! ! ! !

Marcin N wrote:
[...]

Otóż to - nie maksymalna szybkość. Czytam w tempie utworu, choć mogę
znacznie szybciej. :-)

Krystian

Data: 2009-12-05 20:35:29
Autor: Lech Zaciura
2 0 1 2 ! ! ! ! !

Marcin N wrote:
[...]

Pal licho tempo, ale ta skompresowana treść traci na jakości, brzęczy, dudni i traci wszelką głębię! :) Fatalna sprawa....

Lech
--
"Czarodziejskie przygody Franka": www.lomazy.eu/franek
Świetna bajka dla dzieci ze wspaniałymi ilustracjami.

Data: 2009-12-05 20:53:41
Autor: wiktor [wiki] matlakiewicz
2 0 1 2 ! ! ! ! !
cze¦Æ,
 ... a dzieñ taki sam u nas jak u Was,
 napisa³ Lech Zaciura na pl.rec.fantastyka.sf-f do nas:

Krystian Zaczyk wrote:
> U¿ytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Otó¿ to - nie maksymalna szybko¶æ. Czytam w tempie utworu, choæ mogê
> znacznie szybciej. :-)

Pal licho tempo,

Noo, zw³aszcza jak w utworze masz "minê³o parê lat" :o)))

Lech

pozdrawiam
Wiki

Data: 2009-12-05 21:21:58
Autor: Lech Zaciura
2 0 1 2 ! ! ! ! !

Marcin N wrote:
[...]

fakt, spora kompresja :))))
Lech

Data: 2009-12-05 22:09:04
Autor: Krystian Zaczyk
2 0 1 2 ! ! ! ! !

Marcin N wrote:
[...]

No dobre, bo inaczej V symfonia trwałaby niecałą minutę ;-)

Krystian

Data: 2009-12-05 22:47:52
Autor: Ghost
2 0 1 2 ! ! ! ! !

Marcin N wrote:
[...]

Taaa, dajesz, dajesz...

Data: 2009-12-05 23:14:12
Autor: Krystian Zaczyk
2 0 1 2 ! ! ! ! !

Marcin N wrote:
[...]

Nieee, tak szybko nie daję bo bym połkł ;-) pauzy

Krystian

2 0 1 2 ! ! ! ! !