2.0 16v eco tec - czujnik polozenia walka rozrzadu

Data: 2011-06-18 22:59:25
Autor: dudley
2.0 16v eco tec - czujnik polozenia walka rozrzadu
Użytkownik "Ramzes" <jary21@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
Wykasowalo sie blad, samochod jezdzil ok 2 tygodni bardzo dobrze po czym znowu zaswiecil sie check i ta sama wada, pozniej znowu wykasowalem blad
i  samochod jezdzi.

Ja w X20XEV miałem akurat pad czujnika położenia wału. Kupiłem jaki¶ zamiennik w hurtowni, wymieniłem a auto dalej szalało. Okazało się, że trafiłem na jaki¶ wadliwy egzemplarz. Po wymianie na kolejny zamiennik ale już pewniejszej firmy a nie noname-a wszystko ¶migało jak należy. Może i u Ciebie rzecz się ma podobnie.
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobeżowa astra III

2.0 16v eco tec - czujnik polozenia walka rozrzadu