Data: 2010-12-22 15:34:03 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
2.0 HDI świece żarowe | |
On 2010-12-21, nexus6 <nexus6@poczta.gazeta.pl> wrote:
Podejrzewam ¶wiece żarowe (podobno zalecana wymiana po 80 tys). Najprostszy test: Wykręcić, podpi±ć do akumulatora, popatrzeć czy się nagrzewaj±. Jak padnięte - zobaczysz. Jak nie wszystkie będ± dobrze grzały - zobaczysz. A na za słabo grzej±ce, za to równo - masz małe szanse. Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2010-12-22 22:23:46 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
2.0 HDI świece żarowe | |
W dniu 2010-12-22 15:34, Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2010-12-21, nexus6<nexus6@poczta.gazeta.pl> wrote: A jak dobre to możesz je uwalić. Może nie dotyczyć 2.0HDi (bo nie wiem w sumie jak w nim z tym jest), ale w niektórych nowych dieslach, świece wcale nie są podpięte pod 12V tylko sporo mniej (nawet 4,4V). -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2010-12-22 23:57:54 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
2.0 HDI świece żarowe | |
On 2010-12-22, Marcin "Kenickie" Mydlak <eikcinek@34xob.lp> wrote:
A jak dobre to możesz je uwalić. Może nie dotyczyć 2.0HDi (bo nie wiem w sumie jak w nim z tym jest), ale w niektórych nowych dieslach, ¶wiece wcale nie s± podpięte pod 12V tylko sporo mniej (nawet 4,4V). Nie wiedziałem. A czemu tak zrobili, żeby dawać grubsze przewody? Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|