2.0 HDI świece żarowe

Data: 2010-12-23 00:04:00
Autor: Filip KK
2.0 HDI świece żarowe
W dniu 2010-12-21 15:11, nexus6 pisze:
Cześć
Mam kilka pytań.
Najpierw opis sytuacji.

Na świeczkach może być nagar. Albo może jakaś nie działać, jedna, dwie.. Jeśli rozrusznik kręci jakbyś korbką silnik odpalał, to akumulator masz słaby.

Data: 2010-12-23 06:37:58
Autor: Tomasz Gorbaczuk
2.0 HDI świece żarowe
Użytkownik "Filip KK"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:ieu0ad$pf$2@news.net.icm.edu.pl...

> [...]

Na świeczkach może być nagar. Albo może jakaś nie działać, jedna, dwie.. Jeśli rozrusznik kręci jakbyś korbką silnik odpalał, to akumulator masz słaby.

Albo wyrobione tuleje rozrusznika. Na dwóch dobrych świecach sprawny silnik odpala spokojnie przy -20 st. (sprawdzone wielokrotnie)

Pzdr
TG

Data: 2010-12-24 11:51:50
Autor: Filip KK
2.0 HDI świece żarowe
W dniu 2010-12-23 06:37, Tomasz Gorbaczuk pisze:

Albo wyrobione tuleje rozrusznika. Na dwóch dobrych świecach sprawny
silnik odpala spokojnie przy -20 st. (sprawdzone wielokrotnie)

Dokładnie tak jak mówisz. Nie wiem czemu aż tak bardzo koledzy zachęcają do sprawdzania _każdej_jednej_ świecy omomierzem/amperomierzem/voltomierzem. Ja w poprzednim aucie miałem 3 świeczki przepalone, zorientowałem się o tym po 2 zimach normalnego odpalania w największe mrozy...

2.0 HDI świece żarowe