Data: 2012-10-18 11:25:16 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów | |
W dniu 2012-10-18 00:02, Marek pisze:
Witam, Do wyczyszczenia bądź zaślepienia EGR. Na pewno jest nieźle zasyfiony. Miałem to samo. Wyczyściłem EGR, zrobiłem od nowa adaptację pod PP i jest OK... |
|
Data: 2012-10-18 12:18:44 | |
Autor: Marek | |
2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów | |
Użytkownik "Kamil 'Model'" <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> napisał Do wyczyszczenia bądź zaślepienia EGR. Na pewno jest nieźle zasyfiony. Miałem to samo. Wyczyściłem EGR, zrobiłem od nowa adaptację pod PP i jest OK... Mechanik jeździł z odłączonym czy zaślepionym EGR i nie pomogło niestety. Pozdrawiam Marek |
|
Data: 2012-10-19 07:18:34 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów | |
W dniu 2012-10-18 12:18, Marek pisze:
No to czy z odpiętym czy zaślepionym, bo to będzie istotna różnica. Bo jeżeli EGR się zasyfił to pewnie jest przyblokowany w jednej pozycji i jazda z odpiętym nic nie da. Ale jeżeli EGR teoretycznie jest OK, to pozostaje kwestia wtrysku. Któryś ma pewnie spora korekcję. Ciekawe jak to wygląda pod PP. Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy i będzie dużo wiadomo... |
|
Data: 2012-10-19 08:50:41 | |
Autor: Marek | |
2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów | |
Użytkownik "Kamil 'Model'" <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> napisał
Dopytam dokładnie, dzieki za zwrócenie na to uwagi. Ale jeżeli EGR teoretycznie jest OK, to pozostaje kwestia wtrysku. Któryś ma pewnie spora korekcję. Ciekawe jak to wygląda pod PP. Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy i będzie dużo wiadomo... Korekty sprawdzane na komputerze i mieściły się w normie. Pozdrawiam Marek |
|