Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów

2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów

Data: 2012-10-18 11:25:16
Autor: Kamil 'Model'
2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów
W dniu 2012-10-18 00:02, Marek pisze:
Witam,

czy udało się komuś z Was doświadczyć a co ważniejsze zwalczyć problem
szarpania w Berlingo 2.0 HDI ? Mam identyczny problem jak ktos opisal
tutaj:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2318405.html#11412707

Pozdrawiam
Marek


Do wyczyszczenia bądź zaślepienia EGR. Na pewno jest nieźle zasyfiony. Miałem to samo. Wyczyściłem EGR, zrobiłem od nowa adaptację pod PP i jest OK...

Data: 2012-10-18 12:18:44
Autor: Marek
2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów

Użytkownik "Kamil 'Model'" <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> napisał

Do wyczyszczenia bądź zaślepienia EGR. Na pewno jest nieźle zasyfiony. Miałem to samo. Wyczyściłem EGR, zrobiłem od nowa adaptację pod PP i jest OK...

Mechanik jeździł z odłączonym czy zaślepionym EGR i nie pomogło niestety.

Pozdrawiam
Marek

Data: 2012-10-19 07:18:34
Autor: Kamil 'Model'
2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów
W dniu 2012-10-18 12:18, Marek pisze:

Użytkownik "Kamil 'Model'" <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> napisał

Do wyczyszczenia bądź zaślepienia EGR. Na pewno jest nieźle zasyfiony.
Miałem to samo. Wyczyściłem EGR, zrobiłem od nowa adaptację pod PP i
jest OK...

Mechanik jeździł z odłączonym czy zaślepionym EGR i nie pomogło niestety.

Pozdrawiam
Marek

No to czy z odpiętym czy zaślepionym, bo to będzie istotna różnica. Bo jeżeli EGR się zasyfił to pewnie jest przyblokowany w jednej pozycji i jazda z odpiętym nic nie da.

Ale jeżeli EGR teoretycznie jest OK, to pozostaje kwestia wtrysku. Któryś ma pewnie spora korekcję. Ciekawe jak to wygląda pod PP. Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy i będzie dużo wiadomo...

Data: 2012-10-19 08:50:41
Autor: Marek
2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów

Użytkownik "Kamil 'Model'" <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> napisał


No to czy z odpiętym czy zaślepionym, bo to będzie istotna różnica. Bo jeżeli EGR się zasyfił to pewnie jest przyblokowany w jednej pozycji i jazda z odpiętym nic nie da.

Dopytam dokładnie, dzieki za zwrócenie na to uwagi.

Ale jeżeli EGR teoretycznie jest OK, to pozostaje kwestia wtrysku. Któryś ma pewnie spora korekcję. Ciekawe jak to wygląda pod PP. Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy i będzie dużo wiadomo...

Korekty sprawdzane na komputerze i mieściły się w normie.

Pozdrawiam
Marek

2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona