2.0 TDCi - duże spalanie na mieście

Data: 2010-06-11 13:12:46
Autor: Michał Gut
2.0 TDCi - duże spalanie na mieście
sprawdz czy nie cieknie ci paliwo
pompa wysokiego cisnienia na bloku silnika albo gdzies pod saochodem.

ja jakies 2-3 miesiace temu mialem taki glupi przypadek w punto 1.3 ze przetarła się o dupnie wyprofilowany rant rura odpowietrzenia od baku.
chlupalo sobie do rurki a z rurki na ziemie. jak stales z polowa baku i szukales wycieku to nic nie bylo (bo nie chlupalo;P)
jak zatankowalem pod korek to lało się - moze nie ciurkiem, ale dosc intensywnie kapalo.

z tym ze u mnie spalanie wzroslo z 5l srednio do 6 litrow....

Data: 2010-06-11 13:13:02
Autor: P.H.

Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:hut5f5$6tp$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

nie było by róznicy czy trasa czy miasto. a tu spalanie wzrosło tylko na mieście

2.0 TDCi - duże spalanie na mieście