Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)

2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)

Data: 2011-09-13 10:45:19
Autor: ArekM
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Witam!

Co brac? :)


W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrĂłwka TDI od vag'a (leon, octavia, superb, passat lub audi).

Czy to TDI jest naprawde takie złe, jak sie o nim pisze / mówi?


--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2011-09-13 10:39:18
Autor: Piotr Czyż
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
ArekM pisze:

W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrówka TDI od vag'a
(leon, octavia, superb, passat lub audi).

Czy to TDI jest naprawde takie złe, jak sie o nim pisze / mówi?

Między e91 a octavi± nie ma innych różnic?



--
Piotr Czyż

Data: 2011-09-13 10:57:49
Autor: Lewis
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
W dniu 2011-09-13 10:45, ArekM pisze:
Witam!

Co brac? :)


W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrĂłwka TDI od vag'a
(leon, octavia, superb, passat lub audi).

Czy to TDI jest naprawde takie złe, jak sie o nim pisze / mówi?


Zdecydowanie BMW.
2.0TDi jest wadliwe, koniec kropka.

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2011-09-13 11:08:09
Autor: ArekM
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)

Co brac? :)


W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrĂłwka TDI od vag'a
(leon, octavia, superb, passat lub audi).

Czy to TDI jest naprawde takie złe, jak sie o nim pisze / mówi?


Zdecydowanie BMW.
2.0TDi jest wadliwe, koniec kropka.

W kazdym aucie? Czy moze tylko vw? :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2011-09-13 11:10:58
Autor: Lewis
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
W dniu 2011-09-13 11:08, ArekM pisze:

Co brac? :)


W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrĂłwka TDI od vag'a
(leon, octavia, superb, passat lub audi).

Czy to TDI jest naprawde takie złe, jak sie o nim pisze / mówi?


Zdecydowanie BMW.
2.0TDi jest wadliwe, koniec kropka.

W kazdym aucie? Czy moze tylko vw? :)


W kaĹĽdym aucie z tym silnikiem, nawet OIDP ktĂłryĹ› duĹĽy japoniec ma te silniki...

Outlander?? Czy coĹ› w tym stylu

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2011-09-13 10:38:46
Autor: Waldek Godel
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Dnia Tue, 13 Sep 2011 11:10:58 +0200, Lewis napisał(a):

W każdym aucie z tym silnikiem, nawet OIDP który¶ duży japoniec ma te silniki...

Outlander?? Czy co¶ w tym stylu

Miał. Szybko zrezygnowali i przeszli na HDi 2.2 DW12, zwłaszcza, że i tak
były montowane w klonach C-Crosser i 4007

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-09-13 18:24:41
Autor: Irokez
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomo¶ci news:17ypc3ibqckvp$.dlglepper.institute.com...
Dnia Tue, 13 Sep 2011 11:10:58 +0200, Lewis napisał(a):
W każdym aucie z tym silnikiem, nawet OIDP który¶ duży japoniec ma te
silniki...
Outlander?? Czy co¶ w tym stylu
Miał. Szybko zrezygnowali i przeszli na HDi 2.2 DW12, zwłaszcza, że i tak
były montowane w klonach C-Crosser i 4007

Nie dziwie się, takiego parcha Japoniec sobie założył... ;)

--
Irokez

Data: 2011-09-13 12:00:02
Autor: Yogi\(n\)
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j4n6n8$oi1$2news.onet.pl...
W dniu 2011-09-13 11:08, ArekM pisze:

Co brac? :)


W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrĂłwka TDI od vag'a
(leon, octavia, superb, passat lub audi).

Czy to TDI jest naprawde takie złe, jak sie o nim pisze / mówi?


Zdecydowanie BMW.
2.0TDi jest wadliwe, koniec kropka.

W kazdym aucie? Czy moze tylko vw? :)


W kaĹĽdym aucie z tym silnikiem, nawet OIDP ktĂłryĹ› duĹĽy japoniec ma te silniki...

Outlander?? Czy coĹ› w tym stylu

Outlander i lancer (2007-2009),  w lancerach zastÄ…pione przez 1,8 ich wĹ‚asnej konstrukcji,wĹ‚aĹ›nie z powodu problemĂłw typowych dla tej jednostki.

--
Yogi(n)

Data: 2011-09-13 11:36:09
Autor: Maciej Browarczyk
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
W dniu 11-09-13 11:08, ArekM pisze:

W kazdym aucie? Czy moze tylko vw? :)

Bzdury piszą 'i koniec kropka'. ZTCW to w Audi A4 B7 była jakaś seria, która miała problemy ze smarowaniem (ale tym Audi chyba się nie interesujesz?) i w Passacie. Tylko, że to były silniki jakiś czas temu produkowane, obecne wsadzane do A4 B8 2.0TDI (musiałbyś sprawdzić co wsadzają do Octavii, Leonów itp) to inne silniki, lepiej się czipują, mniej palą i nie ma z nimi problemów.

--
Pozdrawiam,
Maciej

Data: 2011-09-13 04:16:05
Autor: kkk
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
On 13 Wrz, 11:36, Maciej Browarczyk <maciekNOS...@NOSPAMwiedzmin.org>
wrote:

produkowane, obecne wsadzane do A4 B8 2.0TDI (musiałby¶ sprawdzić co
wsadzaj± do Octavii, Leonów itp) to inne silniki, lepiej się czipuj±,
mniej pal± i nie ma z nimi problemów.

Nie wiem na ile w A4 B8 to poprawiono ale B7, Octavie, Passaty B6 w
2.0 tdi to ZŁO :), pękaj±ce głowice i zacieraj±ce się pompy oleju.....
100ty¶ bez której¶ z tych awarii to już duży przebieg.

Data: 2011-09-13 14:00:43
Autor: Agent
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)

Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:j4n869$svh$1node2.news.atman.pl...
W dniu 11-09-13 11:08, ArekM pisze:

W kazdym aucie? Czy moze tylko vw? :)

Bzdury piszą 'i koniec kropka'. ZTCW to w Audi A4 B7 była jakaś seria, która miała problemy ze smarowaniem (ale tym Audi chyba się nie interesujesz?) i w Passacie. Tylko, że to były silniki jakiś czas temu produkowane, obecne wsadzane do A4 B8 2.0TDI (musiałbyś sprawdzić co wsadzają do Octavii, Leonów itp) to inne silniki, lepiej się czipują, mniej palą i nie ma z nimi problemów.

A czy ta poprawa nie jest czasem od momentu jak zastÄ…pili pompowrtryski CR?

Data: 2011-09-13 16:21:50
Autor: Maciej Browarczyk
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
W dniu 11-09-13 14:00, Agent pisze:

A czy ta poprawa nie jest czasem od momentu jak zastÄ…pili pompowrtryski CR?

Też z tego powodu. Najbardziej zauważalne przy przejściu z PD na CR to spalanie (różne źródła donoszą, że jest niższe niż w 1.9TDI 130KM co dla mnie jest szokiem, bo 2.0TDI 170KM CR w Pasku chlało niesamowite ilości ON w mieście) i kultura pracy.

--
Pozdrawiam,
Maciej

Data: 2011-09-13 18:25:24
Autor: cart
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał(a):

W dniu 11-09-13 14:00, Agent pisze:

A czy ta poprawa nie jest czasem od momentu jak zast±pili pompowrtryski CR?

Też z tego powodu. Najbardziej zauważalne przy przej¶ciu z PD na CR to spalanie (różne Ľródła donosz±, że jest niższe niż w 1.9TDI 130KM co dla mnie jest szokiem, bo 2.0TDI 170KM CR w Pasku chlało niesamowite ilo¶ci ON w mie¶cie) i kultura pracy.

2.0TDI w Golfie (2010) 8 w mie¶cie i 6 w trasie przy _mocnym_ deptaniu.
Samochód przy¶piesza jak wariat.

Data: 2011-09-13 17:44:05
Autor: to
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
begin cart
2.0TDI w Golfie (2010) 8 w mieście i 6 w trasie przy _mocnym_ deptaniu.
Samochód przyśpiesza jak wariat.

....przez 1000 rpm. ;)

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-09-13 21:40:21
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Witam serdecznie.

....
2.0TDI w Golfie (2010) 8 w mie¶cie i 6 w trasie przy _mocnym_ deptaniu.
....
Zupełnie jak dwa razy większa szafa X-Trail z 2.0 dCI.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl


--


Data: 2011-09-13 23:39:28
Autor: kamil d
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
W dniu 2011-09-13 18:25, cart pisze:
Samochód przy¶piesza jak wariat.

"Miota nim jak szatan"?

--
kamil d

Data: 2011-09-13 11:05:11
Autor: Karolek
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
W dniu 2011-09-13 10:45, ArekM pisze:
Witam!

Co brac? :)


W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrĂłwka TDI od vag'a
(leon, octavia, superb, passat lub audi).

Czy to TDI jest naprawde takie złe, jak sie o nim pisze / mówi?



BMW.

--
Karolek

Data: 2011-09-13 15:05:49
Autor: Massai
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
ArekM wrote:

Witam!

Co brac? :)


W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrĂłwka TDI od
vag'a (leon, octavia, superb, passat lub audi).

Ja bym zdecydowanie wybrał BMW. Nawet biorąc pod uwagę że będzie
wyraźnie ciaśniejsze. No, może tylko od leona nie będzie
ciaśniejsze...

Szczególnie jeśli jeździsz w dłuższe trasy - po prostu jest
znacznie lepiej wyciszony.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-09-13 15:41:33
Autor: megrims
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
W dniu 2011-09-13 10:45, ArekM pisze:
Witam!

Co brac? :)


W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrĂłwka TDI od vag'a
(leon, octavia, superb, passat lub audi).

Czy to TDI jest naprawde takie złe, jak sie o nim pisze / mówi?



BMW :)

Data: 2011-09-13 18:26:56
Autor: Olo
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
W dniu 2011-09-13 10:45, ArekM pisze:
Witam!

Co brac? :)


W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrówka TDI od vag'a
(leon, octavia, superb, passat lub audi).

Czy to TDI jest naprawde takie złe, jak sie o nim pisze / mówi?



2.0 vag'a to nie czasem ten silnik co pompa oleju napędzana jest wycieraj±cym się w walec imbusikiem? Wtedy zatarcie gwarantowane :)

BMW to BMW - poza silnikiem nie widzisz znacz±cej różnicy? :)

Data: 2011-09-13 18:30:09
Autor: Irokez
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Użytkownik "Olo" <alexhawk@dupaonet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j4o08c$o6g$1news.onet.pl...
2.0 vag'a to nie czasem ten silnik co pompa oleju napędzana jest wycieraj±cym się w walec imbusikiem? Wtedy zatarcie gwarantowane :)

Dokładnie.
I pomp± oleju na łańcuchu jak z roweru Romet i z zębatkami z ołowiu chyba (które¶ tam partie, patrz forum Audi z fotkami).
No i pękaj±ce głowice, kolebi±ce się wtryski które wlewaj± paliwo do oleju (rozżedzony olej zaciera silnik), itp itd.
Poszukać sporo informacji na ten temat jest.

--
Irokez

Data: 2011-09-13 18:40:00
Autor: Olo
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
W dniu 2011-09-13 18:30, Irokez pisze:
Użytkownik "Olo" <alexhawk@dupaonet.pl> napisał w wiadomo¶ci
news:j4o08c$o6g$1news.onet.pl...
2.0 vag'a to nie czasem ten silnik co pompa oleju napędzana jest
wycieraj±cym się w walec imbusikiem? Wtedy zatarcie gwarantowane :)

Dokładnie.
I pomp± oleju na łańcuchu jak z roweru Romet i z zębatkami z ołowiu
chyba (które¶ tam partie, patrz forum Audi z fotkami).

taaa kojarze :) i zębatka z wycieraj±cymi się zębami , masakra :)

No i pękaj±ce głowice, kolebi±ce się wtryski które wlewaj± paliwo do
oleju (rozżedzony olej zaciera silnik), itp itd.

na pękaj±ce głowice to chyba nie tylko ten silnik cierpi ?

Data: 2011-09-13 18:54:16
Autor: DoQ
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
W dniu 13-09-2011 18:30, Irokez pisze:

Dokładnie.
I pomp± oleju na łańcuchu jak z roweru Romet i z zębatkami z ołowiu
chyba (które¶ tam partie, patrz forum Audi z fotkami).
No i pękaj±ce głowice, kolebi±ce się wtryski które wlewaj± paliwo do
oleju (rozżedzony olej zaciera silnik), itp itd.
Poszukać sporo informacji na ten temat jest.

Zapomniałe¶ dodać, że chodzi o pierwsze lata produkcji.


Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-13 19:44:07
Autor: Irokez
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:j4o1u8$eno$1mx1.internetia.pl...
W dniu 13-09-2011 18:30, Irokez pisze:
Dokładnie.
I pomp± oleju na łańcuchu jak z roweru Romet i z zębatkami z ołowiu
chyba (które¶ tam partie, patrz forum Audi z fotkami).
No i pękaj±ce głowice, kolebi±ce się wtryski które wlewaj± paliwo do
oleju (rozżedzony olej zaciera silnik), itp itd.
Poszukać sporo informacji na ten temat jest.
Zapomniałe¶ dodać, że chodzi o pierwsze lata produkcji.

Te z łańcuchem to chyba ze 2 lata.
Autor nie napisał czy nowe chce z salonu czy używkę, więc lepiej poinformować.
Zwłaszcza że niesamowity wysyp jest Pasków itp. z 2.0TDI 140KM.
Starego dobrego 1.9TDI zdecydowanie mniej jest.

--
Irokez

Data: 2011-09-13 20:16:18
Autor: Marcin Stankiewicz
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Dnia Tue, 13 Sep 2011 19:44:07 +0200, Irokez na pl.misc.samochody
napisał(a):

Zwłaszcza że niesamowity wysyp jest Pasków itp. z 2.0TDI 140KM.
Starego dobrego 1.9TDI zdecydowanie mniej jest.

Bo 1.9 w B6 to taki biały kruk :) Tak samo jak 2.0 TDI w B5 ;-)

--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Przerwać palenie? Nic łatwiejszego! Przerywałem już trzydzie¶ci razy! Mark
Twain (wła¶c. Samuel Langhorne Clemens, 1835 - 1910)"

Data: 2011-09-13 21:56:38
Autor: Irokez
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:13l31xjzfzjc9$.zp47gl4rtk2o.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 13 Sep 2011 19:44:07 +0200, Irokez na pl.misc.samochody
napisał(a):
Zwłaszcza że niesamowity wysyp jest Pasków itp. z 2.0TDI 140KM.
Starego dobrego 1.9TDI zdecydowanie mniej jest.
Bo 1.9 w B6 to taki biały kruk :) Tak samo jak 2.0 TDI w B5 ;-)

Dlatego można powiedzieć, że dobry Passat skończył się na modelu B5.

--
Irokez

Data: 2011-09-13 21:57:44
Autor: Lewis
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
W dniu 2011-09-13 21:56, Irokez pisze:
Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisał w
wiadomości news:13l31xjzfzjc9$.zp47gl4rtk2o.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 13 Sep 2011 19:44:07 +0200, Irokez na pl.misc.samochody
napisał(a):
Zwłaszcza że niesamowity wysyp jest Pasków itp. z 2.0TDI 140KM.
Starego dobrego 1.9TDI zdecydowanie mniej jest.
Bo 1.9 w B6 to taki biały kruk :) Tak samo jak 2.0 TDI w B5 ;-)

Dlatego można powiedzieć, że dobry Passat skończył się na modelu B5.


Dobry vag skończył się w 1997r ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2011-09-13 22:29:27
Autor: Grejon
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
W dniu 2011-09-13 21:57, Lewis pisze:

Dobry vag skończył się

.... na Kill'em all

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-13 22:32:11
Autor: Lewis
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
W dniu 2011-09-13 22:29, Grejon pisze:
W dniu 2011-09-13 21:57, Lewis pisze:

Dobry vag skończył się

... na Kill'em all


IDDQD i IDKFA do tego DNKROZZ i DNSTUFF i można kupować każde, nawet najbardziej nieudane auto ;P

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2011-09-13 23:29:39
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
W dniu 2011-09-13 21:57, Lewis pisze:
W dniu 2011-09-13 21:56, Irokez pisze:
Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisał w
wiadomości news:13l31xjzfzjc9$.zp47gl4rtk2o.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 13 Sep 2011 19:44:07 +0200, Irokez na pl.misc.samochody
napisał(a):
Zwłaszcza że niesamowity wysyp jest Pasków itp. z 2.0TDI 140KM.
Starego dobrego 1.9TDI zdecydowanie mniej jest.
Bo 1.9 w B6 to taki biały kruk :) Tak samo jak 2.0 TDI w B5 ;-)

Dlatego można powiedzieć, że dobry Passat skończył się na modelu B5.


Dobry vag skończył się


A kiedykolwiek siÄ™ zaczÄ…Ĺ‚? ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2011-09-14 10:13:35
Autor: CeSaR
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Dobry vag skończył się


A kiedykolwiek się zacz±ł? ;)

W 34 roku. Ale tak naprawdę w 1945.

C

Data: 2011-09-13 18:27:12
Autor: Irokez
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Użytkownik "ArekM" <arkadiusz_matuszak@jakismail.com> napisał w wiadomości news:j4n56n$9kp$1inews.gazeta.pl...
Witam!
Co brac? :)
W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrĂłwka TDI od vag'a (leon, octavia, superb, passat lub audi).
Czy to TDI jest naprawde takie złe, jak sie o nim pisze / mówi?

Nawet DaciÄ™ bierz, byle nie tego TDI

--
Irokez

2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona