Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)

2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)

Data: 2011-09-13 18:26:56
Autor: Olo
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
W dniu 2011-09-13 10:45, ArekM pisze:
Witam!

Co brac? :)


W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrówka TDI od vag'a
(leon, octavia, superb, passat lub audi).

Czy to TDI jest naprawde takie złe, jak sie o nim pisze / mówi?



2.0 vag'a to nie czasem ten silnik co pompa oleju napędzana jest wycierającym się w walec imbusikiem? Wtedy zatarcie gwarantowane :)

BMW to BMW - poza silnikiem nie widzisz znaczącej różnicy? :)

Data: 2011-09-13 18:30:09
Autor: Irokez
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Użytkownik "Olo" <alexhawk@dupaonet.pl> napisał w wiadomości news:j4o08c$o6g$1news.onet.pl...
2.0 vag'a to nie czasem ten silnik co pompa oleju napędzana jest wycierającym się w walec imbusikiem? Wtedy zatarcie gwarantowane :)

Dokładnie.
I pompą oleju na łańcuchu jak z roweru Romet i z zębatkami z ołowiu chyba (któreś tam partie, patrz forum Audi z fotkami).
No i pękające głowice, kolebiące się wtryski które wlewają paliwo do oleju (rozżedzony olej zaciera silnik), itp itd.
Poszukać sporo informacji na ten temat jest.

--
Irokez

Data: 2011-09-13 18:40:00
Autor: Olo
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
W dniu 2011-09-13 18:30, Irokez pisze:
Użytkownik "Olo" <alexhawk@dupaonet.pl> napisał w wiadomości
news:j4o08c$o6g$1news.onet.pl...
2.0 vag'a to nie czasem ten silnik co pompa oleju napędzana jest
wycierającym się w walec imbusikiem? Wtedy zatarcie gwarantowane :)

Dokładnie.
I pompą oleju na łańcuchu jak z roweru Romet i z zębatkami z ołowiu
chyba (któreś tam partie, patrz forum Audi z fotkami).

taaa kojarze :) i zębatka z wycierającymi się zębami , masakra :)

No i pękające głowice, kolebiące się wtryski które wlewają paliwo do
oleju (rozżedzony olej zaciera silnik), itp itd.

na pękające głowice to chyba nie tylko ten silnik cierpi ?

Data: 2011-09-13 18:54:16
Autor: DoQ
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
W dniu 13-09-2011 18:30, Irokez pisze:

Dokładnie.
I pompą oleju na łańcuchu jak z roweru Romet i z zębatkami z ołowiu
chyba (któreś tam partie, patrz forum Audi z fotkami).
No i pękające głowice, kolebiące się wtryski które wlewają paliwo do
oleju (rozżedzony olej zaciera silnik), itp itd.
Poszukać sporo informacji na ten temat jest.

Zapomniałeś dodać, że chodzi o pierwsze lata produkcji.


Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-13 19:44:07
Autor: Irokez
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:j4o1u8$eno$1mx1.internetia.pl...
W dniu 13-09-2011 18:30, Irokez pisze:
Dokładnie.
I pompą oleju na łańcuchu jak z roweru Romet i z zębatkami z ołowiu
chyba (któreś tam partie, patrz forum Audi z fotkami).
No i pękające głowice, kolebiące się wtryski które wlewają paliwo do
oleju (rozżedzony olej zaciera silnik), itp itd.
Poszukać sporo informacji na ten temat jest.
Zapomniałeś dodać, że chodzi o pierwsze lata produkcji.

Te z łańcuchem to chyba ze 2 lata.
Autor nie napisał czy nowe chce z salonu czy używkę, więc lepiej poinformować.
Zwłaszcza że niesamowity wysyp jest Pasków itp. z 2.0TDI 140KM.
Starego dobrego 1.9TDI zdecydowanie mniej jest.

--
Irokez

Data: 2011-09-13 20:16:18
Autor: Marcin Stankiewicz
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Dnia Tue, 13 Sep 2011 19:44:07 +0200, Irokez na pl.misc.samochody
napisał(a):

Zwłaszcza że niesamowity wysyp jest Pasków itp. z 2.0TDI 140KM.
Starego dobrego 1.9TDI zdecydowanie mniej jest.

Bo 1.9 w B6 to taki biały kruk :) Tak samo jak 2.0 TDI w B5 ;-)

--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Przerwać palenie? Nic łatwiejszego! Przerywałem już trzydzieści razy! Mark
Twain (właśc. Samuel Langhorne Clemens, 1835 - 1910)"

Data: 2011-09-13 21:56:38
Autor: Irokez
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisał w wiadomości news:13l31xjzfzjc9$.zp47gl4rtk2o.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 13 Sep 2011 19:44:07 +0200, Irokez na pl.misc.samochody
napisał(a):
Zwłaszcza że niesamowity wysyp jest Pasków itp. z 2.0TDI 140KM.
Starego dobrego 1.9TDI zdecydowanie mniej jest.
Bo 1.9 w B6 to taki biały kruk :) Tak samo jak 2.0 TDI w B5 ;-)

Dlatego można powiedzieć, że dobry Passat skończył się na modelu B5.

--
Irokez

Data: 2011-09-13 21:57:44
Autor: Lewis
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
W dniu 2011-09-13 21:56, Irokez pisze:
Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisał w
wiadomości news:13l31xjzfzjc9$.zp47gl4rtk2o.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 13 Sep 2011 19:44:07 +0200, Irokez na pl.misc.samochody
napisał(a):
Zwłaszcza że niesamowity wysyp jest Pasków itp. z 2.0TDI 140KM.
Starego dobrego 1.9TDI zdecydowanie mniej jest.
Bo 1.9 w B6 to taki biały kruk :) Tak samo jak 2.0 TDI w B5 ;-)

Dlatego można powiedzieć, że dobry Passat skończył się na modelu B5.


Dobry vag skończył się w 1997r ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2011-09-13 22:29:27
Autor: Grejon
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
W dniu 2011-09-13 21:57, Lewis pisze:

Dobry vag skończył się

.... na Kill'em all

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-13 22:32:11
Autor: Lewis
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
W dniu 2011-09-13 22:29, Grejon pisze:
W dniu 2011-09-13 21:57, Lewis pisze:

Dobry vag skończył się

... na Kill'em all


IDDQD i IDKFA do tego DNKROZZ i DNSTUFF i można kupować każde, nawet najbardziej nieudane auto ;P

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2011-09-13 23:29:39
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
W dniu 2011-09-13 21:57, Lewis pisze:
W dniu 2011-09-13 21:56, Irokez pisze:
Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisał w
wiadomości news:13l31xjzfzjc9$.zp47gl4rtk2o.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 13 Sep 2011 19:44:07 +0200, Irokez na pl.misc.samochody
napisał(a):
Zwłaszcza że niesamowity wysyp jest Pasków itp. z 2.0TDI 140KM.
Starego dobrego 1.9TDI zdecydowanie mniej jest.
Bo 1.9 w B6 to taki biały kruk :) Tak samo jak 2.0 TDI w B5 ;-)

Dlatego można powiedzieć, że dobry Passat skończył się na modelu B5.


Dobry vag skończył się


A kiedykolwiek się zaczął? ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2011-09-14 10:13:35
Autor: CeSaR
2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Dobry vag skończył się


A kiedykolwiek się zaczął? ;)

W 34 roku. Ale tak naprawdę w 1945.

C

2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona