Data: 2010-04-28 21:30:33 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii j est tak wielkie? | |
W dniu 2010-04-28 19:23, Irokez pisze:
Witam. No niestety nie..i tylko można poczytać w necie. Kolega z firmy kupił Jeep Compass - mający właśnie 2.0 TDI, no i długo nie pojeździł - właśnie zmieliło zębatki, silnik do wymiany, kosztowało go to około 7 czy 8kzł. Koledzy którzy robią VAG ostatnio stwierdzili że 2,0 to straszny parch i że pomału robi się z tego takie drugie 2,5 V6 TDI :) Pozdrawiam !! |
|
Data: 2010-04-29 14:09:47 | |
Autor: kamil | |
2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielk ie? | |
"Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> wrote in message news:hra2cp$5pl$1news.onet.pl...
Koledzy którzy robią VAG ostatnio stwierdzili że 2,0 to straszny parch i że pomału robi się z tego takie drugie 2,5 V6 TDI :) Ten 2.5 to naprawde az taka tragedia? Szukam jakiegos ekonomicznego AWD i A4 Quattro z tym silnikiem biore pod uwage, tylko im wiecej czytam tym bardziej mi przechodzi.. Pozdrawiam kamil |
|
Data: 2010-04-29 10:56:51 | |
Autor: Karthoon | |
2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wi elkie? | |
On 29 Kwi, 15:09, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
"Czarek Daniluk" <cza...@nospamcedaniluk.com> wrote in message BAU / BCZ (od końca 2003r.) w zasadzie możesz szukać. |
|
Data: 2010-05-03 10:10:09 | |
Autor: kamil | |
2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielk ie? | |
"Jurand" <jurand@interia.pl> wrote in message news:hrjrdv$re4$1news.onet.pl...
Czyli albo slabawe 1.9, albo dolozyc troche do rocznika i wziasc z 3.0.. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-05-03 13:18:27 | |
Autor: Jurand | |
2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielk ie? | |
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:hrm3tj$l58$1inews.gazeta.pl... BAU / BCZ (od końca 2003r.) w zasadzie możesz szukać. Czyli albo slabawe 1.9, albo dolozyc troche do rocznika i wziasc z 3.0.. Albo dokładnie przeglądnąć auto przed zakupem. DOKŁADNIE. Z dynamicznym pomiarem parametrów pracy silnika włącznie. A to "słabawe" 1.9 w praktyce jest niewiele gorsze od wersji 2.5 TDI 150 KM, po chipie zjada ją na śniadanie, zrównując się z wersją 2.5 TDI 163 KM. I zadowala się spalaniem na poziomie 70% zużycia jednostki 2.5 TDI. Jurand. |
|
Data: 2010-04-29 18:48:29 | |
Autor: Jurand | |
2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielk ie? | |
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:hrc0es$emo$1inews.gazeta.pl... "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> wrote in message news:hra2cp$5pl$1news.onet.pl... Koledzy którzy robią VAG ostatnio stwierdzili że 2,0 to straszny parch i że pomału robi się z tego takie drugie 2,5 V6 TDI :) Ten 2.5 to naprawde az taka tragedia? Szukam jakiegos ekonomicznego AWD i A4 Quattro z tym silnikiem biore pod uwage, tylko im wiecej czytam tym bardziej mi przechodzi.. Może nie aż taka... ale... realne spalanie wersji quattro z silnikiem 2.5 TDI i automatem to okolice 12/100 w mieście, przy manualu masz 9-10/100 w mieście. Wymiana rozrządu to minimum 2500 PLN. Ingerencja w hydraulikę zaworową potrafi ten koszt zwiększyć o kolejne 2000 PLN. I trochę jeszcze "detali" bym znalazł ;) Pozdrawiam kamil |