Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii j est tak wielkie?

2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii j est tak wielkie?

Data: 2010-04-29 13:37:41
Autor: Maciej Browarczyk
2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii j est tak wielkie?
Irokez pisze:

[cut]

5 letni to jest duza szansa trafic parcha z tym silnikiem. Jesli niekoniecznie musi byc diesel wez benzyne 1.8T tak jak pisal Jurand. Jesli jednak wolisz diesla to 1.9TDI 115KM, potwor to nie bedzie ale chiptuning troche da mu koksu (tak na 140-150KM) i bedziesz sie cieszyl niskim spalaniem i silnikiem, ktorego osiagi w trasie beda sprawialy Ci przyjemnosc ;) (w miescie tez ale tdi sie jezdzi najfajniej w trasie).
Moge dodac od siebie, ze mam B6 Avant 1.9TDI, "cipnalem" sobie na 170KM i jak na dole jest to samo (spalanie, dynamika, mozna sie oszczednie turlac jak trzeba) tak od 2.5k rpm auto jest nie do poznania. Zawsze ciagnalem do 3k rpm, bo wyzej to tylko wycie, teraz tak sie wkreca na 4k rpm i rzeczywiscie "to to idzie" :) nie pisze juz nic o trasie, bo sie polepszylo znacznie.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-04-29 18:18:21
Autor: Irokez
2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielk ie?
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:hrbqgf$4u3$1node1.news.atman.pl...
Irokez pisze:

[cut]

5 letni to jest duza szansa trafic parcha z tym silnikiem. Jesli niekoniecznie musi byc diesel wez benzyne 1.8T tak jak pisal Jurand. Jesli jednak wolisz diesla to 1.9TDI 115KM, potwor to nie bedzie ale chiptuning troche da mu koksu (tak na 140-150KM) i bedziesz sie cieszyl niskim spalaniem i silnikiem, ktorego osiagi w trasie beda sprawialy Ci przyjemnosc ;) (w miescie tez ale tdi sie jezdzi najfajniej w trasie).

Nie zależy mi na TDI ale po prostu nie ma wyboru w benzynie.
Sam mam teraz alfę 156 2.4JTD i fajnie to jeździ, ale ile dupereli przy tym jest z osprzetu. Fakt że te JTD są zarabiście dobre.

Dzięki za opinie.
Przejechałem sie A6 ale też 2.0TDI. Jedzie fajnie, gorzej zbiera się od mojej alfy. Na koniec doliczyłem sobie do silnika 25k PLN na wysoceprawdopodobną naprawę i cena przestała być atrakcyjna.

Będę więc szukał 1.8T oraz 1.9TDI. A4 ewentualnie Passat

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2010-04-29 18:49:31
Autor: Jurand
2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielk ie?

Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości news:hrcbgg$njm$1news.onet.pl...
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:hrbqgf$4u3$1node1.news.atman.pl...
Irokez pisze:

[cut]

5 letni to jest duza szansa trafic parcha z tym silnikiem. Jesli niekoniecznie musi byc diesel wez benzyne 1.8T tak jak pisal Jurand. Jesli jednak wolisz diesla to 1.9TDI 115KM, potwor to nie bedzie ale chiptuning troche da mu koksu (tak na 140-150KM) i bedziesz sie cieszyl niskim spalaniem i silnikiem, ktorego osiagi w trasie beda sprawialy Ci przyjemnosc ;) (w miescie tez ale tdi sie jezdzi najfajniej w trasie).

Nie zależy mi na TDI ale po prostu nie ma wyboru w benzynie.
Sam mam teraz alfę 156 2.4JTD i fajnie to jeździ, ale ile dupereli przy tym jest z osprzetu. Fakt że te JTD są zarabiście dobre.

Dzięki za opinie.
Przejechałem sie A6 ale też 2.0TDI. Jedzie fajnie, gorzej zbiera się od mojej alfy. Na koniec doliczyłem sobie do silnika 25k PLN na wysoceprawdopodobną naprawę i cena przestała być atrakcyjna.

Będę więc szukał 1.8T oraz 1.9TDI. A4 ewentualnie Passat

A to weź piknij na priva... ;)

Jurand.

Data: 2010-05-02 17:26:56
Autor: Jurand
2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielk ie?


2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii j est tak wielkie?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona