2/3 drzwiowe auto + fotelik?

Data: 2009-12-02 08:50:14
Autor: omega_fan
2/3 drzwiowe auto + fotelik?
Mam pytanie - kto z Was użytkuje 2- lub 3-drzwiowe auto + fotelik +
dziecko? Zastanawiam się, co by tu sobie fajnego kupić, ale jakoś 5-
drzwiówki mi nie podchodzą. Z sedanów ewentualnie Lancer Evo, ale
znowu ekonomika użytkowania nie powala na kolana. :))

Może więc jakiś Focus RS,  w ostateczności Abarth Grande Punto SS, ale
jak w takich autach zainstalować dziecko w foteliku z tyłu? A może się
da? Jeszcze nie ćwiczyłem. :)

3-drzwiowe to masakra.
5 drzwiowe troche lepiej, najlepiej duże kombi albo van :)

Data: 2009-12-02 09:06:23
Autor: Gabriel'Varius'
2/3 drzwiowe auto + fotelik?

3-drzwiowe to masakra.
Nie przesadzaj :-)
5 drzwiowe troche lepiej, najlepiej duże kombi albo van :)
A kombi to ile ma drzwi, nie ma czasem 5 szt.? :-)

                Oskar Wilde

Data: 2009-12-02 09:42:27
Autor: omega_fan
2/3 drzwiowe auto + fotelik?

"Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote in message news:hf5755$2hvn$1omega.artcom.pl...

3-drzwiowe to masakra.
Nie przesadzaj :-)

Jasne, ludzie kiedyś maluchami w 4 osoby do Jugosławii jeździli,
więc się da ;)

5 drzwiowe troche lepiej, najlepiej duże kombi albo van :)
A kombi to ile ma drzwi, nie ma czasem 5 szt.? :-)

Nooo... napisałem przecież, kombi i vany to podzbiór
pięciodrzwiowych :)

Data: 2009-12-02 11:58:54
Autor: Paweł W.
2/3 drzwiowe auto + fotelik?

Jasne, ludzie kiedyś maluchami w 4 osoby do Jugosławii jeździli,
więc się da ;)

I lodówkę "Polar" się woziło po wyjęciu prawego fotela ;-) Do przewozu AGD znakomity pojazd w PRLu to był ;-)

p.

2/3 drzwiowe auto + fotelik?