2/3 drzwiowe auto + fotelik?

Data: 2009-12-02 10:31:19
Autor: kamil
2/3 drzwiowe auto + fotelik?

"yos" <kosamaxi@gmail.com> wrote in message news:4e004dc9-9663-418c-9277-b4b7cfc93410g26g2000yqe.googlegroups.com...
Mam pytanie - kto z Was użytkuje 2- lub 3-drzwiowe auto + fotelik +
dziecko? Zastanawiam się, co by tu sobie fajnego kupić, ale jakoś 5-
drzwiówki mi nie podchodzą. Z sedanów ewentualnie Lancer Evo, ale
znowu ekonomika użytkowania nie powala na kolana. :))

Może więc jakiś Focus RS,  w ostateczności Abarth Grande Punto SS, ale
jak w takich autach zainstalować dziecko w foteliku z tyłu? A może się
da? Jeszcze nie ćwiczyłem. :)

Utrzymanie Evo czy Imprezy (sam ujezdzam) nie bedzie sie wiele roznic od utrzymania Focusa RS, a przy tym jezdzic bedzie sie znacznie przyjemniej. Z 300KM na przedniej osi wiecej czasu bedziesz walczyc z kierownica, niz cieszyc sie z jazdy, uwierz mi..

Nie wiem jak duze jest twoje dziecko, ale 3D to przede wszystkim upierdliwosc, kiedy mlode upusci zabawke, zrobi sie glodne itd, do tego zawsze latwiej jakichs gratow nawrzucac na tylna kanape jadac na dluzsza wycieczke.

Pozdrawiam
Kamil

2/3 drzwiowe auto + fotelik?