2-3 letni a 8-9 letni

Data: 2010-09-29 14:04:46
Autor: Robert_J
2-3 letni a 8-9 letni
Teraz niech mi ktoś wyjaśni zalety kupowania nowego samochodu,
(bo z pewnością nie ekonomia, ekologia, spalanie itp)

Wychodzisz z bezsensownego założenia że jedynym kryterium wyboru samochodu jest ekonomia :-))). Podobnie zresztą jest z pewną grupą kolegów tutaj, oni oceniają z kolei auta tylko pod wględem osiągów ;-))).

Data: 2010-09-29 13:13:15
Autor: kamil
2-3 letni a 8-9 letni

"Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> wrote in message news:i7va1a$hd7$1news.onet.pl...
[...]

Bo skoro nie jezdzi, to niech bedzie chociaz tanie. A jesli nie jest tanie, ani nie jezdzi, to jak ozenic sie z brzydka baba, ktora o 8 wieczorem nakrywa sie koldra i zasypia. Kompletnie bez sensu.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-29 14:35:39
Autor: Robert_J
2-3 letni a 8-9 letni
Bo skoro nie jezdzi, to niech bedzie chociaz tanie. A jesli nie jest tanie, ani nie jezdzi, to jak ozenic sie z brzydka baba, ktora o 8 wieczorem nakrywa sie koldra i zasypia. Kompletnie bez sensu.

Dokładnie :-)).
Równie dobrza można zastanawiać się po co ludzie budują wielkie domy, skoro mieszkać będą np. 3 osoby? Ale jak kogoś stać to jego sprawa...

Data: 2010-09-29 15:04:58
Autor: Przemysław Czaja
2-3 letni a 8-9 letni

Użytkownik "Robert_J"

[...]

Nie zgadzam się absolutnie !!!
Jesli ożenisz się z brzydką babą, to będziesz miał SZCZĘŚCIE, że zasypia o 8 nakrywając się kołdrą - wspomnisz moje słowa ;-)

Data: 2010-09-29 13:46:00
Autor: Myjk
2-3 letni a 8-9 letni
2010-09-29 15:04:58 Przemysław Czaja

Nie zgadzam się absolutnie !!!
Jesli ożenisz się z brzydką babą, to będziesz miał SZCZĘŚCIE, że
zasypia o 8 nakrywając się kołdrą - wspomnisz moje słowa ;-)

Ja mam ładną żonę (chyba?). :P Różnia polega na tym, że to ja zazwyczaj zasypiam. Łeee... starość nie radość -- nie to co za nowości. ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-09-29 14:48:42
Autor: kamil
2-3 letni a 8-9 letni

"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:i7vfun$44q$1news.onet.pl...
[...]

Marnujesz dobra kobiete. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-29 15:56:54
Autor: Robert_J
2-3 letni a 8-9 letni
Ja mam ładną żonę (chyba?). :P Różnia polega na tym,
że to ja zazwyczaj zasypiam. Łeee... starość nie radość
-- nie to co za nowości. ;)

Wiesz, przyroda nie lubi pustki ;-)))). Oczywiście mam nadzieję że humor u Ciebie funkcjonuje bez zarzutu? Bo nie chciałem urazić ;-)))))

Data: 2010-09-29 14:01:16
Autor: Myjk
2-3 letni a 8-9 letni
2010-09-29 15:56:54 Robert_J

Wiesz, przyroda nie lubi pustki ;-)))).

Ej, to gdzie ta przyroda się podziewa, cholera. ;)

Oczywiście mam nadzieję że humor u Ciebie funkcjonuje bez zarzutu? Bo nie chciałem urazić ;-)))))

Bez. ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-09-29 15:55:28
Autor: Robert_J
2-3 letni a 8-9 letni
Nie zgadzam się absolutnie !!!
Jesli ożenisz się z brzydką babą, to będziesz miał SZCZĘŚCIE, że zasypia o 8 nakrywając się kołdrą - wspomnisz moje słowa ;-)

Wiesz, ja ożeniłem się prawie 20 lat temu, i póki co nie muszę uciekać na drugi brzeg ;-))).

2-3 letni a 8-9 letni