2.5 TDI Długie nagrzewanie świec żarowych - akumulator czy świece?

Data: 2010-11-28 23:27:48
Autor: Norbert
2.5 TDI Długie nagrzewanie świec żarowych - akumulator czy świece?

Czy to może być także kwestia zużycia świec żarowych? Pytałem się kilku osób ale każdy twierdzi że tego nie raczej nie wymienia w tych silnikach (stare TDI).

To więcej ich nie pytaj.
Świece żarowe to tak samo element eksploatacyjny pojazdu.
I czasem działają 10 lat a czasem po roku sa do wymiany, zalezy jakiej firmy.
A ktos kto mowi ze akurat w TDI sie świec nie wymenia wcale to niech się wypowiada w tematach o których coś wie a nie w tych o których pojęcia nie ma.

Data: 2010-11-29 12:28:09
Autor: ąćęłńóśźż
2.5 TDI Długie nagrzewanie świec żarowych - akumulator czy świece?
Chyb po ptrostu tyle się muszą nagrzewać.
W TDS jest "śmiesznie", bo lampka grzania świec pali się przez ileś tam sekund, ale rozrusznik startuje zwykle po kilkunastu
sekundach dopiero.
Nawet byłem naprawiać rozrusznik, automat i bendiks ;-)
Ale wyczytałem później, że tak często jest, że lampka gaśnie wcześniej a komputer i tak "wie swoje" kiedy świece już nagrzały i
zakręcić rozrusznikiem.

2.5 TDI Długie nagrzewanie świec żarowych - akumulator czy świece?