Data: 2010-11-29 14:07:37 | |
Autor: Hektor | |
2.5 TDI Długie nagrzewanie świec żarowych - akumulator czy świece? | |
Użytkownik "Miki" <spion@interia.eu> napisał
Czy to może być także kwestia zużycia świec żarowych? Pytałem się kilku osób ale każdy twierdzi że tego nie raczej nie wymienia w tych silnikach (stare TDI). Zdaje się, że w tym silniku nie ma kontroli stanu świec żarowych. Po prostu w zależności od temperatury powietrza świece są załączane na odpowiedni czas, bez względu czy działają czy nie. Być może masz (prawie) wszystkie świece uszkodzone, a ujawnia to dopiero przy niższych temperaturach - ja tak właśnie miałem. Sprawdź czy są sprawne, typuję, że wszystkie będą przepalone. Zbigniew Kordan |
|
Data: 2011-01-23 00:29:01 | |
Autor: Adam 'Adak' Kępiński | |
2.5 TDI Długie nagrzewanie świec żarowych - akumulator czy świece? | |
Zdaje się, że w tym silniku nie ma kontroli stanu świec żarowych. Po Przepalone = martwe? I odpala przy -28? To możliwe? -- Adam 'Adak' Kępiński adak61@tlen.pl GG: 1004327 "Nie ma dobrych wyborów, może być tylko mniejsze zło" |
|
Data: 2011-01-23 10:27:09 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
2.5 TDI Długie nagrzewanie świec żarowych - akumulator czy świece? | |
W dniu 2011-01-23 00:29, Adam 'Adak' Kępiński pisze:
Przepalone = martwe? Jeśli dobry motor to jak najbardziej możliwe. Kiedyś ożywiałem Astrę 1 - 1,7 DTL przy -20, -22 bez grzania żadnej świecy :D Owszem był na starcie po 10-15 próbie straszny kopeć za nią, ale ożywała :) Pozdrawiam !! |
|