2,90% w Idea Banku

Data: 2020-09-26 11:35:21
Autor: xbartx
2,90% w Idea Banku
On 21/09/2020 21:44, Adam Sadowski wrote:
Na nowe środki. 1 - 3 miesiące. Warto?

Przy prawie zerowych stopach procentowych lokata na tyle - to się kupy nie trzyma albo jest jakieś drugie dno. To już lepiej kupić jakieś krypto ;)

Xenocide

Data: 2020-09-26 04:43:04
Autor: pasztab
2,90% w Idea Banku
lördag 26 september 2020 kl. 11:35:24 UTC+2 skrev xbartx:
On 21/09/2020 21:44, Adam Sadowski wrote: > Na nowe środki. 1 - 3 miesiące. Warto? >
Przy prawie zerowych stopach procentowych lokata na tyle - to się kupy nie trzyma albo jest jakieś drugie dno. To już lepiej kupić jakieś krypto ;) -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide

Drugie dno jest takie, ze inlfacja od poltora roku jest duzo powyzej celu i powinno dziwic, ze banki daja za Twoje pieniadze tylko 2,2 czy 2,9 a nie jak nalezaloby np. 4% w skali roku , aby inflacja pieniadza go nie zjadla.

Data: 2020-09-26 05:53:04
Autor: Dawid Rutkowski
2,90% w Idea Banku
W dniu sobota, 26 września 2020 13:43:05 UTC+2 użytkownik pasztab napisał:
> [...]

Drugie dno jest takie, ze inlfacja od poltora roku jest duzo powyzej celu i powinno dziwic, ze banki daja za Twoje pieniadze tylko 2,2 czy 2,9 a nie jak nalezaloby np. 4% w skali roku , aby inflacja pieniadza go nie zjadla.

A czy banki mają obowiązek chronić pieniądze przed inflacją? Przecież w takiej sytuacji inflacja by nie istniała ;>

Teraz mamy nowy eksperyment - do tej pory z inflacją walczyło się podnosząc stopy, żeby ludzie nie brali kredytów - było to antyludzkie.
Więc teraz obniża się stopy do zera, zeby banki nie dawały kredytów (przynajmniej niektórzy prezesi marudzą, że dopłacają) - jest to antybankowe, więc "bardziej humanitarne" ;)

Data: 2020-09-27 02:30:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
2,90% w Idea Banku

"Dawid Rutkowski" fbcb3474-5262-4b9f-827d-932506b913cfo@googlegroups.com

[...]

Wg mnie banki dają poniże 1%, lecz biorą jak przed pandemią...
Jeśli ktoś sprawnie zestawi porównania -- będzie miło...
Coś na kształt:

              Przed            Po
bank jakiś   3%;13%          1%;12%
bank inny

--

Dziś więcej nowych niż wczoraj...
~60 osób umrze niebawem spośród tych, którym dziś w Polsce zdiagnozowano CoViD19?

Mnie opuściło wczorajsze osłabienie i nie mam już temperaturki podchodzącej pod 38...
Przyczynę poznałem, ale nie wiem, jak chronić się w przyszłości... Wiem co najwyżej,
jak radzić sobie ze smutnymi skutkami... (ale leków nie kupiłem, bo mam nadzieję, że
ich nie pożrę)

2,90% w Idea Banku