2 IMHO warte zauwazenia rzeczy na PSN.

Data: 2009-05-22 23:59:41
Autor: Dentarg
2 IMHO warte zauwazenia rzeczy na PSN.
1) Zen Pinball - bardzo przyjemna gra. Przypomniały mi się czasy
Pinball fantasies czy Pinball Illusions. W klimacie IMHO troche
brakuje do powyższych klasyków, ale i tak gra warta polecenia. Duży
plus za wykorzystanie PSNa do gier multi oraz za tablice wyników :).

2) Za friko pojawiła się na PSN gra Rag Doll Kung-Fu. ¦mieszna gra,
akurat mnie takie bardzo nie rajcuj±, choć nie testowałem jeszcze
trybu multi, który podobno jest relewacyjny. W kazdym razie za friko
warta conajmniej obejrzenia.

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-05-23 10:13:51
Autor: CeSaR
2 IMHO warte zauwazenia rzeczy na PSN.

1) Zen Pinball - Gierka faktycznie fajna ale IMO wtym demie przydałby się po prostu jeden pełny stół ze wszystkimi możliwo¶ciami żeby pokazać cało¶ć pomysłu. Widoki s± poblokowane i jest trochę lipa.

2) Rag Doll Kung-Fu - nie widziałem, trzeba przetestować.

Jest gdzie¶ na PS3 Patapon w jakiejkolwiek wersji? Na PC jest demko i powiem, że wci±ga mnie ten rytm :-) Ale PSP nie będę kupował dla samego PataPata :-)

pzdr

Data: 2009-05-23 10:24:33
Autor: SimonX
Dnia 23-05-2009 o 10:13:51 CeSaR <adres@mail.com> napisał(a):

1) Zen Pinball - Gierka faktycznie fajna ale IMO wtym demie przydałby  się po prostu jeden pełny stół ze wszystkimi możliwo¶ciami żeby pokazać  cało¶ć pomysłu. Widoki s± poblokowane i jest trochę lipa.

wydawalo mi sie ze widoki w demie sa
kwadratem sie je zmienia podczas gry
zablokowane jest to tylko przy wybijaniu kuli - w grze tez tak jest

w demie jest jeden pelny stol - jest limit ilosci punktow do zdobycia

gra jest super i ciesze sie ze ja kupilem
tylko stolu z zombie nie dali :D

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-05-23 11:03:22
Autor: CeSaR
2 IMHO warte zauwazenia rzeczy na PSN.
wydawalo mi sie ze widoki w demie sa
kwadratem sie je zmienia podczas gry
zablokowane jest to tylko przy wybijaniu kuli - w grze tez tak jest

Wiesz co, no co¶ się tam przeł±czało ale pamiętam że nie wszystko i nie zawsze można było zrobić bo pojawiał sie komunikat że dostępne to jest tylko w pełnej wersji. Mam jeszcze to demo więc poogl±dam.
Ale - gra fajna.
I podobało mi się jeszcze Moon co¶tam ? - stawianie wieżyczek i rozwalanie robaków ;-) Pomysł z PC stary jak ¶wiat ale w fajnej grafice nieĽle wygl±da.

pzdr

Data: 2009-05-23 10:48:11
Autor: Gabriel
2 IMHO warte zauwazenia rzeczy na PSN.

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomo¶ci
Jest gdzie¶ na PS3 Patapon w jakiejkolwiek wersji? Na PC jest demko i
powiem, że wci±ga mnie ten rytm :-) Ale PSP nie będę kupował dla samego
PataPata :-)

No a ja wlasnie dla tej gry kupilem te konsole:))))
No i chcialem sie w tym momencie takze pochwalic, ze stalem sie szczesliwym
posiadaczem PS3:)

Gabriel Zastawnik
http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera

Data: 2009-05-25 11:47:02
Autor: Paweł Tyll
On Sat, 23 May 2009 10:48:11 +0200, Gabriel <zastawka@poczta.fm> wrote:
No a ja wlasnie dla tej gry kupilem te konsole:))))
Hehe, coś w tym jest, bo ja też PSP kupiłem dla patafianów ;)

Data: 2009-05-25 13:42:18
Autor: Greg McRazy
Paweł Tyll pisze:

Hehe, coś w tym jest, bo ja też PSP kupiłem dla patafianów ;)

Gdyby Patapony wyszły na PS3 to jest to dla mnie system seller. I tak już pomału zaczyna się tam robić biblioteka gier, w które chcę zagrać. Patapony to byłaby ta jedna decydująca kropla :)

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniĹĽej jest prawdziwe

Data: 2009-05-25 18:03:22
Autor: Gabriel

Użytkownik "Greg McRazy" <a.czy.to@wazne.pl> napisał w wiadomości
Gdyby Patapony wyszły na PS3 to jest to dla mnie system seller. I tak
już pomału zaczyna się tam robić biblioteka gier, w które chcę zagrać.
Patapony to byłaby ta jedna decydująca kropla :)

:) Hehe.. wlasnie jestem po kolejnym etapie w Pata Pata 2;)

A moglbys napisac tak OT, co polecal bys z tej "biblioteki gier" na PS3?

Bo chcialbym za jakis czas siasc do nowego nabytku i pograc:) Wiem, ze na
pewno kupie Little Big Planet. W zestawie z konsola dostalem Killzone 2, ale
w sumie strzelanek nie lubie (jedyny wyjatek - Bioshock, ale to gra ktora
opowiada piekna historie, wiec chyba tylko Dead Space jeszcze moze sie do
niej rownac).

Data: 2009-05-25 21:28:48
Autor: CeSaR
[...]

I kolejna opinia na temat tych gier, która nie zgadza się całkiem z moim odczuciem :-)
Mnie np. demka obu gier przyprawiły o słabość. Do tego Bioshocka się przymierzam ale tak jak mówię - dema nie przetrawiłem...

pzdr

Data: 2009-05-25 21:50:32
Autor: Gabriel

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości
I kolejna opinia na temat tych gier, która nie zgadza się całkiem z moim
odczuciem :-)

:)

Mnie np. demka obu gier przyprawiły o słabość. Do tego Bioshocka się
przymierzam ale tak jak mówię - dema nie przetrawiłem...

Ja akurat od poczatku XXI wieku nie gram w dema:P
Jakos mnie tak zniechecily te wszystkie CD, a pozniej DVD dodawane do gazet
w latach 90-ych. Licytacja "kto wepchnie wiecej" na krazek mnie dobijala.
Ja po prostu wchodze na grupy dyskusyjne, patrze co kto poleca i... kupuje
fulla:)
No chyba, ze juz znam jakis tytul, a pozniej czekam na kontynuacje. Tak jest
w przypadku drugiej czesci przygod Asasyna.

Natomiast co do Bioshocka - niesamowicie dopracowana gra. Polecam.
Przy czym pisze to z perspektywy gracza, dla ktorego ten tytul byl
_pierwszym_ tytulem FPS jaki wogole przeszedlem. I w dodatku przeszedlem od
poczatku do konca. Gralem na PC. Wciagnela mnie fabula. Muzyka. Grafika.
Samo strzelanie bylo tylko dodatkiem:)

Nie wiem, jak zapatruja sie na ten tytul wytrawni gracze w FPS, ale mysle ze
tez im sie spodoba:)

Data: 2009-05-25 21:57:36
Autor: CeSaR
2 IMHO warte zauwazenia rzeczy na PSN.
Nie wiem, jak zapatruja sie na ten tytul wytrawni gracze w FPS, ale mysle ze
tez im sie spodoba:)

No pewnie zapatrują sie dobrze bo złego słowa nie słyszałem o tej grze. Oceny też ma wysokie.
Za to demo jak dla mnie dość nijakie takie, może za dużo intro?
Jak juĹĽ siÄ™ nabawiÄ™ Killzonem to pewnie kupiÄ™ Bioshocka.

Data: 2009-05-26 09:10:48
Autor: Greg McRazy
Gabriel pisze:

A moglbys napisac tak OT, co polecal bys z tej "biblioteki gier" na PS3?

Exy:

Uncharted 1 (2 jak wyjdzie)
Ratchety
trochę poopierdółek z PSN (np. wspomniany wyżej pinball)

Było coś więcej ale nie pamiętam w tej chwili. O to w co grać, najlepiej pytać tych, którzy PS3 już mają. ;)

Data: 2009-05-25 10:13:02
Autor: Cubituss
2 IMHO warte zauwazenia rzeczy na PSN.
Jest gdzie¶ na PS3 Patapon w jakiejkolwiek wersji? Na PC jest demko i powiem, że wci±ga mnie ten rytm :-) Ale PSP nie będę kupował dla samego PataPata :-)

Ja na PSP gram wył±cznie w Patapona 1 i 2 i bardzo sobie inwestycję chwalę :)

C.

Data: 2009-05-25 20:06:46
Autor: KAM_
CeSaR pisze:

PSP nie będę kupował dla samego PataPata :-)

Moim zdanie warto choćby tylko dla tego. :) S± dwie czę¶ci, poza tym co najmniej kilka pozycji w które bezwzględnie należy zagrać. Najwyżej sobie póĽniej upłynnisz na Allegro, tak jak mój znajomy, który wła¶ciwie na całej operacji zarobił. ;)

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-05-23 11:24:09
Autor: CeSaR
[...]

A wła¶nie w mailu z PSStore wersja US dostałem info z t± gr± w cenie 9.99 :-)
Więc ona u nas jest za free? Czy to o czym mówisz to nie gra tylko też demo?

Data: 2009-05-23 11:37:10
Autor: SimonX
Dnia 23-05-2009 o 11:24:09 CeSaR <adres@mail.com> napisał(a):

[...]

ona była za darmo przez tydzien zdaje sie
trzeba czytac newsy, to by sie nie przegapilo :)

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-05-25 01:43:01
Autor: Artur Bross
2 IMHO warte zauwazenia rzeczy na PSN.

A.D. 2009-05-23 11.37, w op.uudmb8a4c2b2jm@szymoniania-pc.chello.pl,
"SimonX" <sbronko@_usunmnie_gmail.com> napisal/a:

[...]

Wciaz jest za darmo: w sklepie USA. ALE: ta gra nie ma funkcji multi - to
znaczy nie przez siec...

Data: 2009-05-26 09:23:05
Autor: Piotr KUCHARSKI
Artur Bross <go_art@hotmail.com> wrote:
[...]

....ale i tak warto ściągnąć, skoro za darmo.

Nie zapominajcie o takich darmowych (lub prawie) drobiazgach tu pisać. :)

p.

Data: 2009-05-23 20:46:51
Autor: sentinel
On Sat, 23 May 2009 08:59:41 +0200, Dentarg <lukasz.jozwinski@gmail.com> wrote:

1) Zen Pinball - bardzo przyjemna gra. Przypomniały mi się czasy
Pinball fantasies czy Pinball Illusions. W klimacie IMHO troche
brakuje do powyższych klasyków, ale i tak gra warta polecenia.

nie umywa się jednak do pinball fx z xbla (grafika, mechanika, gameplay, stoły, klimat, online i wykorzystanie kamerki - wszystko przynajmniej o klasę wyżej), choć nie przeczę, że to dobry tytuł - uwielbiam flipery i przeto każdy jest imo na wagę złota.

Duży plus za wykorzystanie PSNa do gier
multi oraz za tablice wyników :).

no to faktycznie w przypadku psn rzecz warta zauważenia. ;-)

2) Za friko pojawiła się na PSN gra Rag Doll Kung-Fu. ¦mieszna gra,
akurat mnie takie bardzo nie rajcuj±, choć nie testowałem jeszcze
trybu multi, który podobno jest relewacyjny.

zabawna, w multi bardzo chaotyczna. raczej ciekawostka, choć ze względu na cenę u nas będzie pewnie popularna. ;-) i raczej tylko za darmo mogła być rozdawana - zbyt mocno "inspirowana" (pierwszo)xboksowym kung-fu chaos.

--
senti

Data: 2009-05-23 20:56:09
Autor: Piotr Gnyp
2 IMHO warte zauwazenia rzeczy na PSN.
..::On Sat, 23 May 2009 20:46:51 +0200, in <op.uuebsdaind2j43@u7jhssgtc>
..::sentinel <sentix@go2.pl> wrote:
[...]

Nie no, bez przesady, to wykorzystanie kamerki to bardziej taki eksperyment ;>

--
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
"nawet świnka może wejść na drzewo, kiedy jest chwalona"

Data: 2009-05-23 21:57:12
Autor: sentinel
On Sat, 23 May 2009 20:56:09 +0200, Piotr Gnyp <toread@nospam.discordia.pl> wrote:

Nie no, bez przesady, to wykorzystanie kamerki to bardziej taki  eksperyment ;>

"ale dzziała..." ;-> poza tym naprawdę fajnie jest widzieć swoje własne odbicie w tocz±cej się po blacie kulce czy szybie flipera (klimat wozu drzymały +100 pkt ;-)), a widok przeciwników podczas zmagań via xbox live, graj±cych za po¶rednictwem kamerek - czyli machaj±cych własnymi łapkami, bez dotykania pada - to już w ogóle bezcenny...

--
senti

Data: 2009-05-25 01:45:14
Autor: Artur Bross
2 IMHO warte zauwazenia rzeczy na PSN.

A.D. 2009-05-23 20.56, w 9ftle6-25v2.ln1@discordia.pl, "Piotr Gnyp"
<toread@NOSPAM.discordia.pl> napisal/a:

[...]

Go...zik prawda; grafika na PS3 jest jak zyleta. Gra sie rewelacyjnie. Ta
sama gra na 360 wyglada o klase gorzej.

A ZenPinball to najlepiej wydane pieniadze na PSN...

Data: 2009-05-25 08:47:34
Autor: SimonX
On 25 Maj, 01:45, Artur Bross <go_...@hotmail.com> wrote:
A.D. 2009-05-23 20.56, w 9ftle6-25v2....@discordia.pl, "Piotr Gnyp"
<tor...@NOSPAM.discordia.pl> napisal/a:

> [...]

sama gra na 360 wyglada o klase gorzej.

A ZenPinball to najlepiej wydane pieniadze na PSN...

tez tak mi się wydaje :)
zen jest jedym z tych kilku tytulow na PSN, na ktory bez zalu i
zastanowienia wydalem pieniazki

czytalem recenzje, gdzie porownanie do Pinball FX jest na plus dla Zen
Pinball w kazdym wzgledzie
moze kwestia gustu - ja jestem z gry bardzo zadowolony

pozdr. Szymon

Data: 2009-05-25 12:03:40
Autor: Waldek \"Jakec\" Bulkowski
Dnia Fri, 22 May 2009 23:59:41 -0700 (PDT), Dentarg napisał(a):

[...]

Z tym PSNem aż przedobrzyli :)
Nie mam netu i przez to nie mam żadnej tablicy wyników :(
Chyba, że ja nie wiem, gdzie jest takowa dla gier lokalnych :)
No, ale i high-score nie ma dla lokala...

3mcie się.
--
Waldek "Jakec" Bulkowski
http://film.e-informator.pl