2 IMHO warte zauwazenia rzeczy na PSN.

Data: 2009-05-23 20:46:51
Autor: sentinel
2 IMHO warte zauwazenia rzeczy na PSN.
On Sat, 23 May 2009 08:59:41 +0200, Dentarg <lukasz.jozwinski@gmail.com> wrote:

1) Zen Pinball - bardzo przyjemna gra. Przypomniały mi się czasy
Pinball fantasies czy Pinball Illusions. W klimacie IMHO troche
brakuje do powyższych klasyków, ale i tak gra warta polecenia.

nie umywa się jednak do pinball fx z xbla (grafika, mechanika, gameplay, stoły, klimat, online i wykorzystanie kamerki - wszystko przynajmniej o klasę wyżej), choć nie przeczę, że to dobry tytuł - uwielbiam flipery i przeto każdy jest imo na wagę złota.

Duży plus za wykorzystanie PSNa do gier
multi oraz za tablice wyników :).

no to faktycznie w przypadku psn rzecz warta zauważenia. ;-)

2) Za friko pojawiła się na PSN gra Rag Doll Kung-Fu. Śmieszna gra,
akurat mnie takie bardzo nie rajcują, choć nie testowałem jeszcze
trybu multi, który podobno jest relewacyjny.

zabawna, w multi bardzo chaotyczna. raczej ciekawostka, choć ze względu na cenę u nas będzie pewnie popularna. ;-) i raczej tylko za darmo mogła być rozdawana - zbyt mocno "inspirowana" (pierwszo)xboksowym kung-fu chaos.

--
senti

Data: 2009-05-23 20:56:09
Autor: Piotr Gnyp
2 IMHO warte zauwazenia rzeczy na PSN.
..::On Sat, 23 May 2009 20:46:51 +0200, in <op.uuebsdaind2j43@u7jhssgtc>
..::sentinel <sentix@go2.pl> wrote:
[...]

Nie no, bez przesady, to wykorzystanie kamerki to bardziej taki eksperyment ;>

--
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
"nawet świnka może wejść na drzewo, kiedy jest chwalona"

Data: 2009-05-23 21:57:12
Autor: sentinel
On Sat, 23 May 2009 20:56:09 +0200, Piotr Gnyp <toread@nospam.discordia.pl> wrote:

Nie no, bez przesady, to wykorzystanie kamerki to bardziej taki  eksperyment ;>

"ale dzziała..." ;-> poza tym naprawdę fajnie jest widzieć swoje własne odbicie w toczącej się po blacie kulce czy szybie flipera (klimat wozu drzymały +100 pkt ;-)), a widok przeciwników podczas zmagań via xbox live, grających za pośrednictwem kamerek - czyli machających własnymi łapkami, bez dotykania pada - to już w ogóle bezcenny...

--
senti

Data: 2009-05-25 01:45:14
Autor: Artur Bross
2 IMHO warte zauwazenia rzeczy na PSN.

A.D. 2009-05-23 20.56, w 9ftle6-25v2.ln1@discordia.pl, "Piotr Gnyp"
<toread@NOSPAM.discordia.pl> napisal/a:

[...]

Go...zik prawda; grafika na PS3 jest jak zyleta. Gra sie rewelacyjnie. Ta
sama gra na 360 wyglada o klase gorzej.

A ZenPinball to najlepiej wydane pieniadze na PSN...

Data: 2009-05-25 08:47:34
Autor: SimonX
On 25 Maj, 01:45, Artur Bross <go_...@hotmail.com> wrote:
A.D. 2009-05-23 20.56, w 9ftle6-25v2....@discordia.pl, "Piotr Gnyp"
<tor...@NOSPAM.discordia.pl> napisal/a:

> [...]

sama gra na 360 wyglada o klase gorzej.

A ZenPinball to najlepiej wydane pieniadze na PSN...

tez tak mi się wydaje :)
zen jest jedym z tych kilku tytulow na PSN, na ktory bez zalu i
zastanowienia wydalem pieniazki

czytalem recenzje, gdzie porownanie do Pinball FX jest na plus dla Zen
Pinball w kazdym wzgledzie
moze kwestia gustu - ja jestem z gry bardzo zadowolony

pozdr. Szymon

2 IMHO warte zauwazenia rzeczy na PSN.