[Market] 2 Latarki LUMEN 6; AO Jetstream

Data: 2009-08-01 17:45:22
Autor: Lot
[Market] 2 Latarki LUMEN 6; AO Jetstream
Po letnich porządkach mam parę gadżetów do zbycia:

2 latarki Lumen 6 (tych z porządnym obrotowym włącznikiem)
- obydwie używane ale w pełni sprawne choć noszą ślady eksploatacji.

Mogę dorzucić do nich kpl. akumulatorów NimH 2 x 6 sztuk oraz insert z żarówką do Lumena - detal trudny do zdobycia.

Automat oddechowy Jetstream - dziś odebrany z przeglądu w UltraDive
- oferuję sam AO, bądź w zestawie z mano f-my termo.

Lot

P.S
Uprzedając hojność dudzińskiego - startującego onegdaj w mojej aukcji butów narciarskich (po cholerę mu w egipcie) - informuję, że nie przewiduję wysyłki czegokolwiek do Sharm.

Data: 2009-08-01 18:13:11
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
[...]

to wrzuć szczegóły na maila venturi@o2.pl

Pozdrawiam
Adam

Data: 2009-08-03 09:32:05
Autor: news.neostrada.pl
[...]

Jaka cena tych latarek?

Pozdrawiam

Data: 2009-08-03 11:35:36
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "news.neostrada.pl" <pafik@poczta.onet-owa.pl> napisał w wiadomości news:h564ck$h26$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Sprzęt po Locie?

Bezcenny...

:D

pzdr, Karol

Data: 2009-08-04 18:36:44
Autor: Lot
[Market] 2 Latarki LUMEN 6; AO Jetstream
Latarki sprzedane.

Lot

[Market] 2 Latarki LUMEN 6; AO Jetstream