[Market] 2 Latarki LUMEN 6; AO Jetstream

Data: 2009-08-01 18:13:11
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
[Market] 2 Latarki LUMEN 6; AO Jetstream
Po letnich porządkach mam parę gadżetów do zbycia:

2 latarki Lumen 6 (tych z porządnym obrotowym włącznikiem)
- obydwie używane ale w pełni sprawne choć noszą ślady eksploatacji.

Mogę dorzucić do nich kpl. akumulatorów NimH 2 x 6 sztuk oraz insert z żarówką do Lumena - detal trudny do zdobycia.

to wrzuć szczegóły na maila venturi@o2.pl

Pozdrawiam
Adam

--

[Market] 2 Latarki LUMEN 6; AO Jetstream