2. Rączki Bolek, rączki

Data: 2017-02-05 15:42:03
Autor: Mark Woydak
2. Rączki Bolek, rączki
"Tak Kloss, nie można zmienić charakteru pisma". Nawet "mityczni naziści"
zawiązali spisek przeciw Bolkowi. I jak tu żyć? ,,Udowodnię, że jestem niewinny. Padłem ofiarą rządowego spisku, którego
celem jest oczernienie mnie" - twierdzi Lech Wałęsa i ma problem. Okazuje
się, że ten spisek trwa od lat.

W czasie, gdy po świecie chodzili ,,mityczni naziści", a telewizja była
tylko czarno-biała już spiskowano przeciw Wałęsie. Od lat wszyscy spiskują
przeciw niemu, wszyscy zajmują się tylko nim... i spiskowali nawet wtedy, gdy
on o polityce jeszcze nie myślał.!"

https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

Mark Woydak

2. Rączki Bolek, rączki