2 × SSD

Data: 2016-06-02 14:28:16
Autor: marfi
2 × SSD
Użytkownik "Poldek" <pugilares@interia.eu> napisał w wiadomości news:niorg9$l25$1node2.news.atman.pl...
Mam w komputerze stacjonarnym dwa dyski SSD, każdy po 128 GB.
  Na SSD Intel (msata128GB) podzielonym na pół mam zainstalowane W8.1 i W10 jako upgrade z W8.1. - ważne programy instaluję na SSD mniej istotne na HDD
Również na HDD (2*WD 1TB) mam wszelkie dane i stare systemy operacyjne (od XP do W10). Na odrębnych HDD (3*WD 3GB)) backupy (z których tylko jeden jest cyklicznie używany - reszta nie podpięte do systemu).
Cache przeglądarek i katalogi TMP na RAMdysku o wielkości 2GB.
Maszyny wirtualne na SSS 256GB Samsunga.
I tak już kolejny rok...

--
marfi

2 × SSD