2 VW na jednego pilota

Data: 2015-11-21 10:55:37
Autor: spider
2 VW na jednego pilota
W dniu 2015-11-20 o 13:44, Jacek pisze:

 W serwisie otworzyli na ten temat przew贸d
doktorski i na pocz膮tek chc膮 wymienia膰 centralk臋.

Proponuj臋 zmieni膰 serwis.
Przypadek ten utwierdza mnie tylko w przekonaniu, 偶e jak jest jaki艣 problem z autem to najpierw google/grupy dyskusyjne/fora, diagnoza kablem diagnostycznym o ile posiadamy, a dopiero p贸藕niej mechanik kt贸remu wyk艂adamy kaw臋 na 艂aw臋 gdzie ma zacz膮膰 szuka膰 usterki :)
Mo偶na si臋 艣mia膰 偶e ka偶dy Polak jest w Internecie prawnikiem, lekarzem, in偶ynierem, ale prawda jest taka, 偶e po odfiltrowaniu tego szumu informacyjnego jest to ogromna baza wiedzy.
Niestety dobrych serwisant贸w samochodowych jest jak na lekarstwo.

Data: 2015-11-21 12:47:25
Autor: Jacek
2 VW na jednego pilota
W dniu 2015-11-21 o 10:55, spider pisze:
[...]
Te偶 mu radzi艂em pojecha膰 do jakiego艣 elektronika, kt贸ry nie ma VW na szyldzie, ale on jest wierny jednemu serwisowi. Poza tym, jak zacz臋li od propozycji wymiany centralki, to ja bym tam wi臋cej nie pojecha艂.
Jacek

Data: 2015-11-21 15:18:45
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
2 VW na jednego pilota

[...]