2 bańki za Toyote?!

Data: 2013-01-12 12:39:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
2 bańki za Toyote?!
Hello Pa_blo,

Saturday, January 12, 2013, 12:26:04 PM, you wrote:

To trzeba mieć nasrane w głowie!
Dać 2 bańki za takiego bezpułciowca...
http://moto.onet.pl/351646,13469660,2,zdjecie.html?node=27
Rozumiem jakąś markę z tradycjami - Ferrari, Bugatti ale to ....

Domyślam się, że Ty jeździsz jakimś Veyronem co najmniej i
wybrzydzanie wcale nie wynika z tego, że nie stać Cię na to, żeby choć
na chwilę wsiąść do takiego autka.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-01-12 13:42:56
Autor: onarjusz
2 bańki za Toyote?!

Domyślam się, że Ty jeździsz jakimś Veyronem co najmniej i
wybrzydzanie wcale nie wynika z tego, że nie stać Cię na to, żeby choć
na chwilę wsiąść do takiego autka.

Był Veyron we Wrocławiu(dawno go nie widziałem). Chłopina Veyronem jeździł bardzo spokojnie. Widocznie miał olej w głowie. To jest szajs na Tor a nie do ruchu ulicznego. Gdzie on w Polsce miał by polecieć chodź by 250, na pseudo autostradzie a4?Gdzie by miał przyśpieszać 3s do 100 km/h? Megrims zarejestrował co się dzieje jak sie przyśpiesza do 4s do 100km/h w mieście, dobrze że chłop żyje!

Data: 2013-01-12 21:32:21
Autor: megrims
2 bańki za Toyote?!
W dniu 2013-01-12 13:42, onarjusz pisze:

[...]

Jak się wjeżdża powyżej 70km/h w bok auta, które się porusza,
to auto uderzone zalicza rolke. Niczego takiego nie zarejestrowałem.
C63 na zimowych oponach z tyłu (zawsze takie miałem) przyśpiesza do
100 powyżej 5, bo do 120 pali się ESP. Więc spoko.

Inna sprawa, że za 2 bańki to można kupić wiele innych fajniejszych aut
niż LFA.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/pagani-andere-c12s-7-0-amg-hude/154832173.html

albo

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/koenigsegg-ccr-singen-hohentwiel/166687694.html

LFA to takie trochę pedalskie auto :D
zupełnie jak batmobil (Nissan GTR)

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-01-12 23:00:02
Autor: Pawel O'Pajak
2 bańki za Toyote?!

Powitanko,

Gdzie by miał przyśpieszać 3s do 100 km/h?

W DC swiatla czesto sa ustawione tak, ze trzeba miec takie wlasnie przyspieszenie, zeby przeleciec, inaczej stoisz co drugie. Od razu uprzedzam, jadac przepisowe 50 stoisz prawie na kazdych.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-01-12 23:17:49
Autor: megrims
2 bańki za Toyote?!
W dniu 2013-01-12 23:00, Pawel O'Pajak pisze:

Powitanko,

[...]

To się nazywa czerwona fala i ma na celu wkurwianie
ludzi oraz większe zużycie paliwa i pojazdów w trosce
o środowisko oczywiście.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-01-13 11:32:45
Autor: Rafał Grzelak
2 bańki za Toyote?!
Pawel O'Pajak wrote:

Powitanko,

> [...]

przyspieszenie, zeby przeleciec, inaczej stoisz co drugie. Od razu
uprzedzam, jadac przepisowe 50 stoisz prawie na kazdych.

Zielona fala jest na ~80 na glownych arteriach.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-01-12 13:49:52
Autor: J.F.
2 bańki za Toyote?!
Dnia Sat, 12 Jan 2013 12:39:05 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Hello Pa_blo,
[...]

Przeciez tym mozna tracic PJ w 3.5s :-)

J.

Data: 2013-01-12 23:55:20
Autor: Pa_blo
2 bańki za Toyote?!

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6141141679$20130112123906@squadack.com...

Domyślam się, że Ty jeździsz jakimś Veyronem co najmniej i
wybrzydzanie wcale nie wynika z tego, że nie stać Cię na to, żeby choć
na chwilę wsiąść do takiego autka.

Za 180 tys mam 500 KM i 700 Nm z PDK... mysle ze wrazenia z jazdy podobne a design i fifny znaczek znacznie lepsze...

--
Picasso

2 bańki za Toyote?!