2 członków PO za 135 tys. zł kupiło szpital wart 4,5 mln zł

Data: 2014-01-25 11:39:52
Autor: u2
2 członków PO za 135 tys. zł kupiło szpital wart 4,5 mln zł
swietny interes, idem siem zapisac do pelomafii ...-;)
--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-01-25 12:21:17
Autor: Budzik
2 członków PO za 135 tys. zł kupiło szpital wart 4,5 mln zł
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

swietny interes, idem siem zapisac do pelomafii ...-;)

Poniewaz piszesz to po raz trzeci i nadal nie odniosłes się do informacji, ze to wcale nie 135 tysiecy tylko 135 + długi (jakies 3 mln) + zobowiązanie do inwestycji - razem około 7 mln to stwierdzam, ze zwyczajnie, ordynarnie kłamiesz.

Data: 2014-01-25 13:28:53
Autor: u2
W dniu 2014-01-25 13:21, Budzik pisze:
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

tys naprawde oszust i zlodziej bucek. nie ma mowy o przejeciu dlugow szpitala, za bezcen przejeto majatek wart 4,5 mln.

Data: 2014-01-25 18:17:00
Autor: misiek

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2C086F4F7842budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

no jak wierzysz ze zlodzieje to kupili zeby do tego doplacic, to jestes bardziej jebniety niz sie wydajesz :)
ale niektorzy tak maja - sraja im na twarz a oni dziekuja

Data: 2014-01-25 18:19:51
Autor: Budzik
2 członków PO za 135 tys. zł kupiło szpital wart 4,5 mln zł
Użytkownik misiek danton1969@go3.pl ...

no jak wierzysz ze zlodzieje to kupili zeby do tego doplacic,

Logika się kłania.
Skąd wniosek ze mają dopłacac?
Kupili i zaczna zarabiać.
Jakos panstwowe szpitale przynosza straty a prywatne zarabiają.

to jestes bardziej jebniety niz sie wydajesz :)

Kolejny co się wychowywał pod budką z piwem.

ale niektorzy tak maja - sraja im na twarz a oni dziekuja

Jak ci sie to nie podoba, to zetrzyj kupę z twarzy i powiedz STOP. Asertywnośc popłaca.

Data: 2014-01-26 09:49:28
Autor: Trybun
[...]

Fakt jest taki że zapłacili 135 tys. zł za szpital warty 4,5 mln. i jakieś mętne zobowiązania z których i tak nikt ich nie będzie rozliczał.

Data: 2014-01-26 10:00:48
Autor: Budzik
2 członków PO za 135 tys. zł kupiło szpital wart 4,5 mln zł
Użytkownik Trybun Ylih@yachu.com ...

[...]

No rzeczywiście z takim argumentem trudno dyskutować.
Jak kupili szpital z 3 mln długiem to zapewne nikt nie bedzie chciał spłacenia tego długu - ot filantropia.

Data: 2014-01-27 12:26:15
Autor: Trybun
W dniu 2014-01-26 11:00, Budzik pisze:
[...]

Oczywiście trudno polemizować z twoim tokiem rozumowania. Bo dlaczego komuś nie dopłacać w przeprowadzaniu takiego szabru? Np. wobec 7 mln długu dopłacić kupującemu jakiś milion i mieć wrażenie że się zrobiło dobry interes.

W związku z tym jako żywo przypomniało mi sie urabianie społeczeństwa przez SLD kiedy to chceli okraść Polaków z Rafinerii Gdańskiej i oddanie jej kacapowi, jaki to niby dobry interes robimy. Nie licząc tego co pewnie mieli dostać pod stołem była to kwota mniejsza niż za kilka lat spółka Rafineria Gdańska wypłacała rocznej dywidendy dla akcjonariuszy.

Data: 2014-01-27 13:00:44
Autor: Budzik
[...]

Musisz wyjasnic.
bo chyba nie rozumiem, o jakim dopłacaniu piszesz?

[...]

Byc moze. ale czy mozemy porozmawiać o konkretnej sprawie?

Data: 2014-01-27 14:05:38
Autor: u2
W dniu 2014-01-27 14:00, Budzik pisze:
> [...]
>spółka Rafineria Gdańska wypłacała rocznej dywidendy dla akcjonariuszy.

Byc moze. ale czy mozemy porozmawiać o konkretnej sprawie?

tobie konkrety na nic bucek, tys zwykla szuja i menda z pelomafii.

Data: 2014-01-27 13:46:49
Autor: Budzik
2 członków PO za 135 tys. zł kupiło szpital wart 4,5 mln zł
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

tys zwykla szuja i menda z pelomafii.

Poniewaz rozmowa z toba i tak niczego nie wnosi bo na koncu z braku arguemntów zaczynasz tylko wyzwiska rzucac albo od razu zaczynasz od wyzwisk, mam gorącą prośbe - czy możesz zwrócić się do rodziców z reklamacjami dotyczacymi wychowania?
Byc moze równiez do szkoły z reklamacją dotyczacą wykształcenia.
A tymczasem ode mnie plonk. nie czuje przyjemności z dyskusji na poziomie podtawowkowego kibla.

PLONK!

Data: 2014-01-27 16:59:47
Autor: u2
W dniu 2014-01-27 14:46, Budzik pisze:
[...]

te bucek plonkuj sobie ile chcesz nie zmienia to faktu zes zwykly oszust i zlodziej z pelomafii.

Data: 2014-01-26 16:00:13
Autor: boukun
[...]

To już wiedział Geremek i uwzględnił w swoim planie z 1981 roku, co zrobić, żeby przejąć Polskę na własność?
Dioprowadzić do takiego stany zakłady pracy, żeby nikt tergo nie chciał wziąć nawet za darmo, żeby Polacy jeszcze prosili na kolanach, żeby jakakolwiek praca była...

A ja się pytam, dlaczego żadna kurwa, co doprowadza do takiego stanu przedsiębiorstwo państwowe jeszcze nie zawisła?

boukun

Data: 2014-01-27 12:41:00
Autor: the_foe
W dniu 2014-01-26 16:00, boukun pisze:
To już wiedział Geremek i uwzględnił w swoim planie z 1981 roku

za kazdym razem jak Ci sie udowodni, ze to bzdury to podkulasz ogon i kilka miesiecy dajesz spokoj, a potem wracasz do swoich fantazji. Naucz sie akceptowac rzeczywistosc mniej Cie 4 litery w zyciu beda bolec.

--
@foe_pl

Data: 2014-01-25 14:02:25
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52e39478$0$2375$65785112news.neostrada.pl...
swietny interes, idem siem zapisac do pelomafii ...-;)

Nie masz szans pisowski oszołomie. Zapomniałeś dodac, że razem z długami wartości 7 mln zł, ty mała gnido kłamiąca jak twój prezes!

MW

Data: 2014-01-25 17:37:29
Autor: stevep
W dniu .01.2014 o 14:02 Mark Woydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

To idiota nic sensownego nie potrafi- złamie sobie palec przy próbie  podrapania się w tyłek.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-25 18:16:13
Autor: misiek

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lc0clv$1co$5news.albasani.net...

[...]

tak ktretynie - kupili z dobrego serca zeby dolozyc do interesu ... :D buhahaha lemingow faktycznie nie sieja...
dlugi beda umorzone i tyle...

Data: 2014-01-25 18:19:51
Autor: Budzik
[...]

Nikt nie twierdzi ze chcą dołożyć.
Skąd taki wniosek?
Zakładam, ze skoro miasto chciało sprzedac, to pewnie miasto nie potrafiło na nim zarabiać.

Data: 2014-01-25 20:24:43
Autor: z
W dniu 2014-01-25 19:19, Budzik pisze:
Nikt nie twierdzi ze chcą dołożyć.
Skąd taki wniosek?
Zakładam, ze skoro miasto chciało sprzedac, to pewnie miasto nie potrafiło
na nim zarabiać.

Dlaczego nie sprzedać miasta? :-)
Może potem Sąd i Policja?
Czy na prawdę nie można nic zrobić tylko próbować spłacać czym się da ciągle powstające długi.
Wiem... Taka moda na świecie panuje. Wszyscy się zadłużają po pachy to dlaczego nie?
Dziadostwo!!!

Data: 2014-01-25 20:27:54
Autor: Budzik
2 członków PO za 135 tys. zł kupiło szpital wart 4,5 mln zł
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

Ale sąd i policja nie moga byc prywatne. A szpital może.

Czy na prawdę nie można nic zrobić tylko próbować spłacać czym się da ciągle powstające długi.

Mozna dobrze zarządzać. Tylko trzeba umiec. Wielu próbuje, nie wszystkim sie udaje.
A czy naprawde nie mozna naprawde pisac łącznie? :)

Wiem... Taka moda na świecie panuje. Wszyscy się zadłużają po pachy to
dlaczego nie?
Dziadostwo!!!

Ano, takie zadłużanie na bieżace potrzeby nic dobrego nei daje.

Data: 2014-01-26 09:41:12
Autor: z
W dniu 2014-01-25 21:27, Budzik pisze:
Ale sąd i policja nie moga byc prywatne. A szpital może.

Jakiś konkretny argument? Bo ustawa? Nie takie ustawy już poprawiano :-)

A czy naprawde nie mozna naprawde pisac łącznie? :)

Mam Ci wytykać że raz piszesz ogonki a raz nie i przestawiasz litery? :-)
Nie jestem ideałem ortografii i się potrafię do tego przyznać. Też piszę w pośpiechu :-)

Ano, takie zadłużanie na bieżace potrzeby nic dobrego nei daje.

Wszyscy wiemy że to zły kierunek. I co z tego wynika? Ciągle słyszę tylko wytłumaczenia że wszyscy tak robią i że jak się już zaczęło to nie można przestać. Będziecie sobie w grobach pluć w brodę widząc co zgotowaliście dla swoich dzieci ;-)
Żeby chociaż jakaś strategia, pomysł, kierunek...
A może to jest dobry kierunek ku upadkowi. Tylko trzeba to przyśpieszać :-)

Data: 2014-01-26 10:00:49
Autor: Budzik
[...]

:-)
No nawet nie kwestia ustawy ale tego jak ułożony jest system w ktorym zyjemy.
No powiedzmy ze to kwestia ustawy... zasadniczej.

[...]

Możesz ale:
- mi też sie przytrafi ort i wtedy wdziecznym za zwrócenie uwagi bo wiem, ze musze sie bardziej pilnować. Uzywam czytnika ktory jest mi wgodny, ale niestety nie posiada korekty pisowni.
- bez ogonków to sie przyjelo, ze mozna pisac na usenecie.
- przestawione literki - tak jak mówisz - pospiech, ale to tylko przestawione literki.
- na pewno - jakis wirus krążący po internecie - coraz wiecej ludzi tak pisze -  nie wiem skąd ta maniera, stąd zartobliwie zwracam uwage.
Nie chciałem urazic - wybacz.

[...]

W szpitalach? Nic takiego nei słysze. Raczej dązenie do redukowania długu.

[...]

Chyba ze ty mówisz o zadłuzaniu sie ogolnie Panstwa.
To inny tymat na inny czas.

Data: 2014-01-26 11:12:15
Autor: u2
2 członków PO za 135 tys. zł kupiło szpital wart 4,5 mln zł
W dniu 2014-01-26 11:00, Budzik pisze:
Chyba ze ty mówisz o zadłuzaniu sie ogolnie Panstwa.
To inny tymat na inny czas.

tutaj jest grupa dyskusyjna na temat polityki, wiec czas i miejsce na dyskusje o waszym zlodziejstwie.

btw chlopcze kolorowy zmien czytnik na posiadajacy slownik i korekte.

Data: 2014-01-26 11:00:49
Autor: Budzik
[...]

Waszym? Jaja sobie robisz?

btw chlopcze kolorowy zmien czytnik na posiadajacy slownik i korekte.

Bo?
Chłopcze kolorowy? Ciebie to naprawde rodzice kiepsko wychowali. :(

Data: 2014-01-26 09:59:37
Autor: Trybun
2 członków PO za 135 tys. zł kupiło szpital wart 4,5 mln zł
W dniu 2014-01-25 21:27, Budzik pisze:

Ale sąd i policja nie moga byc prywatne. A szpital może.

A niby dlaczego nie? Nie widzisz patologii w tym że utrzymujesz urzędnika państwowego ze swojej kieszeni, a urzędnik za każdą usługę każe sobie płacić? Tak, bez dodatkowych pieniędzy nie masz w sądzie co szukać sprawiedliwości. Policja prywatna także byłaby efektywniejsza.
  Tylko szpital nie może być prywatny. Przy finansowaniu przez NFZ cała kasa która pójdzie do kieszeni udziałowców to kasa zaoszczędzona na pacjentach.

Data: 2014-01-26 10:00:49
Autor: Budzik
[...]

Tak, widze złe funkcjonowanie sądow ale to jest kwestia zarządzania nimi.
Zapewne prywatny włascicel z zarządzaniem poradziłby sobie lepiej.
Ale czy taki sąd byłby sprawiedliwszy?

Policja prywatna także byłaby efektywniejsza.

Nie sądze.
Byłaby jeszcze bardziej nastawiona na statystyki.

Tylko szpital nie może być prywatny. Przy finansowaniu przez NFZ cała kasa która pójdzie do kieszeni udziałowców to kasa zaoszczędzona na pacjentach.

Aha, czyli w szpitalu beda oszczedzac na pacjencie.
Ale policja czy sady by nie oszczedzały?

Data: 2014-01-26 11:32:05
Autor: z
[...]

Analogicznie

Czy szpital dostający pieniądze od państwa (bo to jest sedno sprawy, gdyby był całkowicie prywatny to zupełnie inna bajka) będąc w prywatnych rękach będzie lepiej służył podatnikom, leczył ludzi którzy są na niego skazani, uwiązani i nie mogą sobie powybrzydzać???

Gdybyś był w posiadaniu takiego szpitala starałbyś się wyjść na zero czy jednak zarobić?
Odpowiedz.

Data: 2014-01-26 11:00:49
Autor: Budzik
[...]

Korzystając z prywatnej oraz panstwowej służby zdrowia musze odpowiedzieć - zalezy.

Gdybyś był w posiadaniu takiego szpitala starałbyś się wyjść na zero
czy jednak zarobić?
Odpowiedz.

Oczywiscie ze zarobic.
Ale to ze ja chciałbym zarobic a dotychczas szpital przynosił straty nijak ma sie do tego, czy dobrze czy zle służył pacjentom. A przynajmniej nie musi byc takiej zależności wprost.

Data: 2014-01-26 12:12:08
Autor: z
W dniu 2014-01-26 12:00, Budzik pisze:
[...]

I będziesz mógł spać po nocach wiedząc że każda Twoja dodatkowa złotówka to jedna złotówka mniej na leki, łóżka energię ... którą obywatele zapłacili w podatkach i byli święcie przekonani że pójdzie na szczytne cele.

Już dostrzegasz kuriozalność sytuacji? :-)

Data: 2014-01-26 13:00:49
Autor: Budzik
[...]

Na razie nie dostrzegam pytania.
Jestes przekonany ze np. 1000 zł wydane przez NFZ musi oznaczac 1100 wydane przez szpital na leczenie, tymczasem dobre zarzadzanie szpitalem pokazuje ze mozna z tych 1000zł wyleczyc to samo i jeszcze zostanie zysk.

By mam wrażenie, ze odnosisz wrazenie, ze jeżeli szpital wydaje wiecej niz zarabia to oznacza ze dobrze leczy. A ja uwazam, ze marnotrawi pieniadze. Skoro inni na tym samym rynku potrafią dobrze zarządzac.

Data: 2014-01-26 18:41:48
Autor: z
W dniu 2014-01-26 14:00, Budzik pisze:
[...]

To co ma do tego forma własności takiego szpitala?

Podstawowe pytanie: Dlaczego żeby dobrze zarządzać szpitalem musi on być prywatny. Czy ministerstwo i cała ta banda z NFZ może się doszkolić i nauczyć się zarządzać podległymi im placówkami. O dobrych uregulowaniach prawnych nie wspominając???
Nie da się? Za trudne? To sprywatyzować po całości razem ze składkami.
A... też się nie da bo nie będzie z czego doić.
Żałosne.

Nie ma żadnego dobrego argumentu w dzisiejszej sytuacji oprócz jednego:
gaszenie pożarów i prowizoryczne łatanie dziur żeby jakoś tam leciało.

Data: 2014-01-26 18:00:57
Autor: Budzik
[...]

Pytasz, dlaczego socjalizm jest gorszy od kapitalizmu?

Czy ministerstwo i cała ta banda z NFZ może się
doszkolić i nauczyć się zarządzać podległymi im placówkami. O dobrych
uregulowaniach prawnych nie wspominając???
Nie da się? Za trudne?

Nie mam pojecia, dlaczego jednym szpitalom sie udaje a inne tylko dokładają do długu.
Ale, o ile sie nie myle, to nie MZ odpowiada za to jak funkcjonują szpitale.
Ich właścicielami są miasta, gminy?
Wiec moze z tego samego powodu, dlaczego jedne miasta sie rozwijają a inne nie?

Ostatnio tak sie złozyło, ze miałem "przyjemnosc" bytnosci w dwóch:
HCP w Poznaniu - przyjęcie do szpitala osoby z bólem brzucha, wszystko trwało dość długo bo jakies 1,5 godziny ale to był ten poniedziałek co było tak ślizgo wiec było duzo urazów. Ale zbadali i wrecz na siłe chcieli przyjac pacjenta na obserwacje. Wszystko bezproblemowo. Nawe lekarka z przychodni chciała koniecznie wezwac karetke do transportu i na siłe przekonywalismy, ze pojedziemy sami samochodem.
Szpital na Polnej - jednodniowa bytność ze względu na badanie - podobno wszystko bardzo profesjonalnie, super opieka etc.

Wiec na szczęście nie wszędzie jest tak źle.

Data: 2014-01-26 19:16:08
Autor: z
W dniu 2014-01-26 19:00, Budzik pisze:
Ich właścicielami są miasta, gminy?
Wiec moze z tego samego powodu, dlaczego jedne miasta sie rozwijają a inne
nie?

Dalej nie widzę wyjaśnienia dla sprzedawania.

Data: 2014-01-26 22:00:48
Autor: Budzik
[...]

Ja też nie, bo nie znam sytuacji dokładnie.

Ale odwrócmy pytanie - co miasto miało zrobic?

Data: 2014-01-27 00:37:03
Autor: z
W dniu 2014-01-26 23:00, Budzik pisze:
Ale odwrócmy pytanie - co miasto miało zrobic?

Zadłużyć się. Przecież taka moda :-)

Albo lepiej zbankrutować. To lepsze i zdrowsze niż trwanie.

Już kilka razy oddłużano szpitale. Za każdym razem mówiono że to ostatni i że sytuacja będzie systemowo uzdrowiona.
Takie pojęcia jak odpowiedzialność, profesjonalizm, rzetelność...
Ktoś się nie sprawdził. Nazwiska i konsekwencje z trybunałem stanu włącznie.
Wiem ... to trudne. Jak zmotywować pracownika do wykonywania swojej pracy poprawnie? Niektórzy nawet nie próbują

Data: 2014-01-27 10:00:44
Autor: Budzik
2 członków PO za 135 tys. zł kupiło szpital wart 4,5 mln zł
Użytkownik z z@z.pl ...

Ale odwrócmy pytanie - co miasto miało zrobic?

Zadłużyć się. Przecież taka moda :-)

No własnie...

Albo lepiej zbankrutować. To lepsze i zdrowsze niż trwanie.

Kolejne swietne rozwiazanie...

Już kilka razy oddłużano szpitale. Za każdym razem mówiono że to
ostatni i że sytuacja będzie systemowo uzdrowiona.

No i co? Kolejny raz?

Takie pojęcia jak odpowiedzialność, profesjonalizm, rzetelność...

No wlasnie...

Ktoś się nie sprawdził. Nazwiska i konsekwencje z trybunałem stanu
włącznie.

Ale że co? Trybunał stanu dla dyrektora szpitala?

Wiem ... to trudne. Jak zmotywować pracownika do wykonywania
swojej pracy poprawnie? Niektórzy nawet nie próbują

Tak jak pisałem, nie znam sytuacji tego szpitala, wiec nie wiem czy mowisz o tym konkretnym przypadku, czy tak tylko piszesz.

Data: 2014-01-27 00:11:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:52e548db$0$2362$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Geniuszu. Szpitalami zarządza właściciel. Ministerstwo Zdrowia i NFZ nie jest właścicielem żadnego szpitala.

rozbawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-26 15:54:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:52e4e426$0$2366$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pieprzycie trzy po trzy.
Przed ponad dwoma laty zostałem zawieziony do prywatnego szpitala w Szczecinku. Jeszcze przed wyjazdem obsługa karetki przesłała elektronicznie do tego szpitala mój EKG. Lekarz w tym szpitalu stwierdził, że należy dokonać koronarografię, by na podstawie wyników tego badania określić dalsze leczenie.
Miejsce w szpitalu zostało zapewnione. Gdyby nie było miejsca w tym szpitalu, zostałby wezwany śmigłowiec, by mnie przewieźć do bardziej oddalonego szpitala.
Po godzinie jazdy karetką na sygnale znalazłem się w tym szpitalu. Rzeczywiście szpital XXI wieku. Obsługa super. Po ulokowaniu mnie na sali i dokonaniu formalności przyjęcia, wykonano zabieg. Następnego dnia zostałem przewieziony do szpitala powiatowego, nieodległego od miejsca mojego zamieszkania, gdzie ustabilizowano mi ciśnienie.
Za pobyt w obydwu szpitalach nie zapłaciłem grosza.
Po sześciu  tygodniach (musiałem przygotować się do operacji) w klinice w Szczecinie dokonano operacji zaimplantowania zastawki i protezy aorty,
Że operacja się udała, świadczy to, że siedzę sobie i piszę do was, a nie wącham kwiatków od spodu.

A wy pie*dolicie takie głupoty, że aż hadko czytać.

Data: 2014-01-26 16:05:19
Autor: u2
[...]

a nie byla to operacja na mozgu ? od tego czasu pizdzik jest ciagle setnie ub-awiony ...-;)

Data: 2014-01-26 16:10:59
Autor: stevep
W dniu .01.2014 o 16:05 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Debila nigdy nie przekonasz, jeśli fakty są nie po jego myśli tym gorzej  dla nich,

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-26 16:19:14
Autor: u2
W dniu 2014-01-26 16:10, stevep pisze:
a nie byla to operacja na mozgu ? od tego czasu pizdzik jest ciagle
setnie ub-awiony ...-;)

Debila nigdy nie przekonasz, jeśli fakty są nie po jego myśli tym gorzej
dla nich,

ale ja nie uwazam pzidzika czy ciebie cyrkus za debili, tylko za politrukow z minionej epoki...-;)

Data: 2014-01-26 18:36:22
Autor: stevep
W dniu .01.2014 o 16:19 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

A co wolisz ograniczony niedorozwoju?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-26 17:39:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xaau4l1t50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

=====================================

On od dawna w moim sitku siedzi.

Data: 2014-01-27 12:28:11
Autor: Trybun
[...]

Nie mam zastrzeżeń do sprawiedliwości w ferowanych wyrokach i sytuacji gdy sądy są państwowe. Jedyne co budzi sprzeciw to to że obywatel płaci na ich utrzymywanie sporo pieniędzy, a sprawiedliwości może dochodzić tylko jak ma na to dodatkowe fundusze.

Policja prywatna także byłaby efektywniejsza.
Nie sądze.
Byłaby jeszcze bardziej nastawiona na statystyki.

Instytucja szeryfa ma się bardzo dobrze w USA. Ludzie tam nie wybierają picerów chcących zaimponować politykom, a rzeczywistych strażników prawa.

[...]

I tylko na tym mogą zapełniać sobie kieszenie. Dochody prywatnych policji czy sądów nie będą finansowane przez odpowiednik NFZ dla szpitali.
I żeby nie było - nie mam nic przeciwko prywatnym szpitalom. Ale niech one przez właścicieli będą wybudowane, wyposażone i niech ci właściciale sobie zarabiaja miliardy, ale niech nie rozkradają naszych publicznych lecznic na dodatek z wyposażeniem, dla celów zarobkowych, no i oczywiście ma być całkowity rozdział od publicznej SZ i jej finansowania dla prywaciarzy.

Data: 2014-01-27 13:00:44
Autor: Budzik
[...]

No własnie. to teraz pomyslmy o sądach prywatnych.
Zarządzane byłby na pewno lepiej ale czy wydawałaby podobnie sprawiedliwe wyroki?

[...]

Kojarze instytucje szeryfa z małymi miejscowościami.
Ale szczegółów nie znam - mozesz opisać jak to działa?
Szeryf to prywatna działalnośc?

[...]

Z tym wybudowaniem - pełna zgoda.
Ale jak sądze, miasta nie sprzedaja dlatego, ze chca sprzedawac, tylko dlatego, ze nie potrafią sobie poradzić.

A co do rozgraniczenia finansowania - co masz na mysli?
Jeżeli NFZ płaci za dany zabieg X to panstwowy szpital miałby miec prawo wykonac taki zabieg i pobrac kase a prywatny nie? Pomimo tego, ze zrobi go po tej samej stawce i zgodnie ze sztuka?

Data: 2014-01-27 14:09:19
Autor: u2
[...]

to nie sprzedaz oszuscie z pelomafii, to kradziez.

Data: 2014-01-25 21:26:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:52e40f7d$0$2369$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeszcze jakieś "genialne" pomysły?

rozbawiony

Data: 2014-01-26 15:59:20
Autor: the_foe
W dniu 2014-01-25 18:16, misiek pisze:
[...]

długów nikt nie umorzy w jakim ty swiecie zyjesz?
Szpital to super interes, te 7 baniek w mig splacą. Warunek jest tylko jeden: trzeba leczyć zdrowych.

--
@foe_pl

Data: 2014-01-26 17:38:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:lc37s6$9h4$1news.dialog.net.pl...
[...]

To ty nie masz szans by się u nich leczyć.

rozbawiony