2 członków PO za 135 tys. zł kupiło szpital wart 4,5 mln zł

Data: 2014-01-25 12:21:17
Autor: Budzik
2 członków PO za 135 tys. zł kupiło szpital wart 4,5 mln zł
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

swietny interes, idem siem zapisac do pelomafii ...-;)

Poniewaz piszesz to po raz trzeci i nadal nie odniosłes się do informacji, ze to wcale nie 135 tysiecy tylko 135 + długi (jakies 3 mln) + zobowiązanie do inwestycji - razem około 7 mln to stwierdzam, ze zwyczajnie, ordynarnie kłamiesz.

Data: 2014-01-25 13:28:53
Autor: u2
W dniu 2014-01-25 13:21, Budzik pisze:
[...]

tys naprawde oszust i zlodziej bucek. nie ma mowy o przejeciu dlugow szpitala, za bezcen przejeto majatek wart 4,5 mln.

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-01-25 18:17:00
Autor: misiek

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2C086F4F7842budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

no jak wierzysz ze zlodzieje to kupili zeby do tego doplacic, to jestes bardziej jebniety niz sie wydajesz :)
ale niektorzy tak maja - sraja im na twarz a oni dziekuja

Data: 2014-01-25 18:19:51
Autor: Budzik
2 członków PO za 135 tys. zł kupiło szpital wart 4,5 mln zł
Użytkownik misiek danton1969@go3.pl ...

no jak wierzysz ze zlodzieje to kupili zeby do tego doplacic,

Logika się kłania.
Skąd wniosek ze mają dopłacac?
Kupili i zaczna zarabiać.
Jakos panstwowe szpitale przynosza straty a prywatne zarabiają.

to jestes bardziej jebniety niz sie wydajesz :)

Kolejny co się wychowywał pod budką z piwem.

ale niektorzy tak maja - sraja im na twarz a oni dziekuja

Jak ci sie to nie podoba, to zetrzyj kupę z twarzy i powiedz STOP. Asertywnośc popłaca.

Data: 2014-01-26 09:49:28
Autor: Trybun
[...]

Fakt jest taki że zapłacili 135 tys. zł za szpital warty 4,5 mln. i jakieś mętne zobowiązania z których i tak nikt ich nie będzie rozliczał.

Data: 2014-01-26 10:00:48
Autor: Budzik
2 członków PO za 135 tys. zł kupiło szpital wart 4,5 mln zł
Użytkownik Trybun Ylih@yachu.com ...

[...]

No rzeczywiście z takim argumentem trudno dyskutować.
Jak kupili szpital z 3 mln długiem to zapewne nikt nie bedzie chciał spłacenia tego długu - ot filantropia.

Data: 2014-01-27 12:26:15
Autor: Trybun
W dniu 2014-01-26 11:00, Budzik pisze:
[...]

Oczywiście trudno polemizować z twoim tokiem rozumowania. Bo dlaczego komuś nie dopłacać w przeprowadzaniu takiego szabru? Np. wobec 7 mln długu dopłacić kupującemu jakiś milion i mieć wrażenie że się zrobiło dobry interes.

W związku z tym jako żywo przypomniało mi sie urabianie społeczeństwa przez SLD kiedy to chceli okraść Polaków z Rafinerii Gdańskiej i oddanie jej kacapowi, jaki to niby dobry interes robimy. Nie licząc tego co pewnie mieli dostać pod stołem była to kwota mniejsza niż za kilka lat spółka Rafineria Gdańska wypłacała rocznej dywidendy dla akcjonariuszy.

Data: 2014-01-27 13:00:44
Autor: Budzik
[...]

Musisz wyjasnic.
bo chyba nie rozumiem, o jakim dopłacaniu piszesz?

[...]

Byc moze. ale czy mozemy porozmawiać o konkretnej sprawie?

Data: 2014-01-27 14:05:38
Autor: u2
W dniu 2014-01-27 14:00, Budzik pisze:
> [...]
>spółka Rafineria Gdańska wypłacała rocznej dywidendy dla akcjonariuszy.

Byc moze. ale czy mozemy porozmawiać o konkretnej sprawie?

tobie konkrety na nic bucek, tys zwykla szuja i menda z pelomafii.

Data: 2014-01-27 13:46:49
Autor: Budzik
2 członków PO za 135 tys. zł kupiło szpital wart 4,5 mln zł
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

tys zwykla szuja i menda z pelomafii.

Poniewaz rozmowa z toba i tak niczego nie wnosi bo na koncu z braku arguemntów zaczynasz tylko wyzwiska rzucac albo od razu zaczynasz od wyzwisk, mam gorącą prośbe - czy możesz zwrócić się do rodziców z reklamacjami dotyczacymi wychowania?
Byc moze równiez do szkoły z reklamacją dotyczacą wykształcenia.
A tymczasem ode mnie plonk. nie czuje przyjemności z dyskusji na poziomie podtawowkowego kibla.

PLONK!

Data: 2014-01-27 16:59:47
Autor: u2
W dniu 2014-01-27 14:46, Budzik pisze:
[...]

te bucek plonkuj sobie ile chcesz nie zmienia to faktu zes zwykly oszust i zlodziej z pelomafii.

Data: 2014-01-26 16:00:13
Autor: boukun
[...]

To już wiedział Geremek i uwzględnił w swoim planie z 1981 roku, co zrobić, żeby przejąć Polskę na własność?
Dioprowadzić do takiego stany zakłady pracy, żeby nikt tergo nie chciał wziąć nawet za darmo, żeby Polacy jeszcze prosili na kolanach, żeby jakakolwiek praca była...

A ja się pytam, dlaczego żadna kurwa, co doprowadza do takiego stanu przedsiębiorstwo państwowe jeszcze nie zawisła?

boukun

Data: 2014-01-27 12:41:00
Autor: the_foe
W dniu 2014-01-26 16:00, boukun pisze:
To już wiedział Geremek i uwzględnił w swoim planie z 1981 roku

za kazdym razem jak Ci sie udowodni, ze to bzdury to podkulasz ogon i kilka miesiecy dajesz spokoj, a potem wracasz do swoich fantazji. Naucz sie akceptowac rzeczywistosc mniej Cie 4 litery w zyciu beda bolec.

--
@foe_pl

2 członków PO za 135 tys. zł kupiło szpital wart 4,5 mln zł