2 dyszki od aledrogo ?

Data: 2014-09-18 23:08:35
Autor: Waldek
2 dyszki od aledrogo ?
Nie wiem czy bylo cóś na ten temat, bo ostatnio malo regularnie zaglądam
- aledrogo daje zarobic 2 dychy przy zakupie >50 zeta

https://kupony.allegro.pl/

Pozdro

Data: 2014-09-19 07:30:40
Autor: xbartx
2 dyszki od aledrogo ?
W dniu 18.09.2014 o 23:08, Waldek pisze:
Nie wiem czy bylo cóś na ten temat, bo ostatnio malo regularnie zaglądam
- aledrogo daje zarobic 2 dychy przy zakupie >50 zeta

https://kupony.allegro.pl/

Ostatnio były jakieś promocyjne kupony przez ich aplikację mobilną i ten chyba też taki jest.

Xenocide

Data: 2014-09-19 13:54:29
Autor: Waldek
2 dyszki od aledrogo ?

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:lvgf21$cqm$1node1.news.atman.pl...
[...]

Tak - przy zakupie i platnosci poprzez payu z uzyciem kuponu
pomniejsza kwote o 20 zeta - wczoraj skorzystalem

Pozdro

Data: 2014-09-21 12:15:31
Autor: Kris
2 dyszki od aledrogo ?
W dniu czwartek, 18 września 2014 23:08:35 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

https://kupony.allegro.pl/
Ja tam z reguły z "wiśni" nie korzystam bo leniwy jestem ale tu akurat warunki banalnie proste a że na Allegro kupujemy sporo to na naszych trzech kontach w ciągu ostatnich tygodni parę stówek się zaoszczedziło. Tylko w ten weekend 120zł- 2*po 3 kupony

Data: 2014-09-22 01:49:43
Autor: Kris
2 dyszki od aledrogo ?
W dniu niedziela, 21 września 2014 21:15:31 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
Tylko w ten weekend 120zł- 2*po 3 kupony
Żona mi podpowiada że do dzisiaj wieczora wązna promocja: kupon na 50zł w kategorii Odziez obuwie dodatki

https://kupony.allegro.pl/regulamin_odziez_obuwie_dodatki_18-22.09.14.pdf

Data: 2014-09-22 10:59:29
Autor: Budzik
2 dyszki od aledrogo ?
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

napisał:
[...]

Punkt 4 - tylko dla wyselekcjonowanych uzytkowników.

Data: 2014-09-22 05:12:01
Autor: Kris
2 dyszki od aledrogo ?
W dniu poniedziałek, 22 września 2014 12:59:29 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

Punkt 4 - tylko dla wyselekcjonowanych uzytkownik�w.

A to fakt. Na 3 nasze konta załapały się tylko 2.

Data: 2014-09-22 06:59:26
Autor: pueblo
2 dyszki od aledrogo ?
Witaj Kris, 21 wrz 2014 w news:0a1ffe41-8e35-4e8a-ba8e-b51fa679ba21
@googlegroups.com napisałeś/aś:

Tylko w ten weekend 120zl- 2*po 3 kupony

Wykorzystałeś wcześniejsze kupony i dostałeś nowe - na obecną turę?

Swoją drogą - po co takie naganianie na płatności mobilne (nie tylko na allegro)?

Data: 2014-09-22 01:18:33
Autor: Kris
2 dyszki od aledrogo ?
W dniu poniedziałek, 22 września 2014 08:59:26 UTC+2 użytkownik pueblo napisał:
Wykorzysta�e� wcze�niejsze kupony i dosta�e� nowe - na obecn� >tur�?
Tak.
Swoj� drog� - po co takie naganianie na p�atno�ci mobilne (nie tylko na allegro)?
Jakiś cel w tym maja pewnie. Rozszerzenie grupy użytkowników o gimbaze może?
Dla mnie zakupy przez aplikację mobilna to użytkowo porażka ale skoro płaca to korzystam. Towar wyszukuje tradycyjnie przez kompa, dodaje do ulubionych i przez aplikację mobilna tylko zakup i płatność.

Data: 2014-09-22 12:55:35
Autor: pueblo
2 dyszki od aledrogo ?
Witaj Kris, 22 wrz 2014 w
napisałeś/aś:
W dniu poniedziałek, 22 września 2014 08:59:26 UTC+2 użytkownik
pueblo napisał:

Wykorzystales wczesniejsze kupony i dostales nowe - na obecna ture?

Ok. A o tym powiesz? Z tego co wiem, to w ciągu jednej tury można dostać tylko jeden kupon do wykorzystania w ciągu 14 dni. Napisałeś wcześniej tak, że można było zrozumieć że dostałeś 2 na każde konto. No, chyba że wykorzystałeś też wcześniej przyznane.
Od 25 do 30 nowa tura kuponów.

Data: 2014-09-26 02:57:06
Autor: Kris
2 dyszki od aledrogo ?
W dniu poniedziałek, 22 września 2014 14:55:35 UTC+2 użytkownik pueblo napisał:
tylko jeden kupon do wykorzystania w ci�gu 14 dni. Napisa�e� wcze�niej tak, �e mo�na by�o zrozumie� �e dosta�e� 2 na ka�de konto.

Dzisiaj znowu sa kupony. Pomimo tego ze na jednym z kont mam niewykorzystane dwa kupony dzisiaj dostałem kolejny. Każdy na 20zł różnią się tylko terminem ważności. Dzisiejszy do 10go października chyba ważny.
Hojne to allegro ostatnio- z głupia frant kilka setek wpadło

Data: 2014-09-26 12:44:40
Autor: Piotrek
2 dyszki od aledrogo ?
On 2014-09-26 11:57, Kris wrote:
[...]

Czy trzeba wypowiedzieć jakieś magiczne zaklęcie przy wyborze daty ważności karty? Bo IMHO w ichniej aplikacji mobilnej to po prostu nie działa i kartą zapłacić się nie da (Nexus 4).

Piotrek

Data: 2014-09-26 04:22:23
Autor: Kris
2 dyszki od aledrogo ?
W dniu piątek, 26 września 2014 12:44:40 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
Czy trzeba wypowiedzie� jakie� magiczne zakl�cie przy wyborze daty wa�no�ci karty? Bo IMHO w ichniej aplikacji mobilnej to po prostu nie dzia�a i kart� zap�aci� si� nie da (Nexus 4).
Z pamięci napiszę:
Wybieram płatność "konto Payu" i dalej jest wybór czy karta czy banki. Płaciłem zarówno kartą(visa) jak i mtransferem.
Wszystko działało bez problemu.

Data: 2014-09-26 04:40:35
Autor: az.anonim
2 dyszki od aledrogo ?
Czy z promocji wyłączeni są kupujący, którzy w poprzedniej turze wykorzystali kupon? Czy nie ma ograniczeń?

Data: 2014-09-26 06:41:12
Autor: Kris
2 dyszki od aledrogo ?
W dniu piątek, 26 września 2014 13:40:35 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
Czy z promocji wyłączeni są kupujący, którzy w poprzedniej turze wykorzystali kupon? Czy nie ma ograniczeń?

Nie ma chyba ograniczeń. U nas na 3 kontach od początku promocji wykorzystujemy kupony i ciągle są nowe.

Data: 2014-09-26 17:35:13
Autor: osa
2 dyszki od aledrogo ?
W dniu 2014-09-26 12:44, Piotrek pisze:
Czy trzeba wypowiedzieć jakieś magiczne zaklęcie przy wyborze daty
ważności karty?

Trzeba, a brzmi: strzelaj w puste pola na rozwijanej liście ;) u mnie na tablecie miesięcy nie widać w ogóle, ale jak się trafi w puste to w końcu dobry miesiąc można wybrać. Rok ważności mam tylko dwie ostatnie cyfry wiec pewnie powinny być 4 ale im się przesunęły.

Data: 2014-10-11 18:47:20
Autor: mx
2 dyszki od aledrogo ?
On 18/09/2014 23:08, Waldek wrote:

- aledrogo daje zarobic 2 dychy przy zakupie >50 zeta

https://kupony.allegro.pl/

Ponownie dają nowe (ważne do 18.), a stary (do 13.) jeszcze nie wykorzystany.

Data: 2014-10-11 11:16:55
Autor: Kris
2 dyszki od aledrogo ?
W dniu sobota, 11 października 2014 18:47:20 UTC+2 użytkownik mx napisał:

Ponownie daj� nowe (wa�ne do 18.), a stary (do 13.) jeszcze nie wykorzystany.
Ostatnie do 10go miały wazność chyba że coś przegapiłem.

Data: 2014-10-11 21:57:36
Autor: mx
2 dyszki od aledrogo ?
On 11/10/2014 20:16, Kris wrote:
[...]

Te kupony cudownie rozmnażają się. Realizuję jeden kupując i za zakup dostaję kolejny. Na dwóch kontach miałem po trzy, ważność: 3-10-13 i 6-10-13, a teraz 18. Ale były i dwa równocześnie, nie wiem jakim cudem? Już nie mam co kupować!
;)

Data: 2014-10-11 20:26:35
Autor: Waldek
2 dyszki od aledrogo ?
W dniu 2014-10-11 18:47, mx pisze:
[...]

Też dziś dostałem świeżynke na smarkofonie ;)

Data: 2014-10-11 20:50:35
Autor: osa
2 dyszki od aledrogo ?
W dniu 2014-10-11 18:47, mx pisze:
jeszcze nie wykorzystany.

Są proste sposoby na przedłużenie życia kuponu (ze stratą 10% jego wartości) i tematyka tej grupy niech będzie podpowiedzią ;)

Data: 2014-10-11 22:06:19
Autor: mx
2 dyszki od aledrogo ?
On 11/10/2014 20:50, osa wrote:
W dniu 2014-10-11 18:47, mx pisze:
jeszcze nie wykorzystany.

Są proste sposoby na przedłużenie życia kuponu (ze stratą 10% jego
wartości) i tematyka tej grupy niech będzie podpowiedzią ;)

No idea.
Stopę zwrotu podałeś, daj jeszcze okres.

Data: 2014-10-11 22:47:25
Autor: osa
2 dyszki od aledrogo ?
W dniu 2014-10-11 22:06, mx pisze:
On 11/10/2014 20:50, osa wrote:
[...]

Inwestycja do realizacji w każdym momencie, jednak nie dłużej niż rok ;)

Data: 2014-10-11 22:52:48
Autor: osa
2 dyszki od aledrogo ?
W dniu 2014-10-11 22:47, osa pisze:
W dniu 2014-10-11 22:06, mx pisze:
jeszcze nie wykorzystany.

Inwestycja do realizacji w każdym momencie, jednak nie dłużej niż rok ;)

Aha... jedyne ograniczenie (nie testowane) to 10 transakcji na jedno konto alledrogo...

Data: 2014-10-13 21:51:25
Autor: mx
2 dyszki od aledrogo ?
On 11/10/2014 20:50, osa wrote:
W dniu 2014-10-11 18:47, mx pisze:
jeszcze nie wykorzystany.

Są proste sposoby na przedłużenie życia kuponu (ze stratą 10% jego
wartości) i tematyka tej grupy niech będzie podpowiedzią ;)

OK, dzięki, tyle wystarczyło. 3% jeszcze Paribas zwróci, to stopa powinna wyjść jeszcze lepiej. Masa ludzi to praktykuje, zablokują?

Data: 2014-10-16 21:39:12
Autor: mx
2 dyszki od aledrogo ?
On Mon, 13 Oct 2014 21:51:25 +0200, mx <mx1@os.pl> wrote:
> [...]

Kuponów brak, ale zapraszaj na 00:00 17.10.2014 po nowe

Data: 2014-11-13 21:32:10
Autor: mx
2 dyszki od aledrogo ?
On 13/10/2014 21:51, mx wrote:

Masa ludzi to praktykuje, zablokują?

Wykrakałem!
Tylko po 40 zł teraz i kuponu wykorzystać nie można. Albo 150 za 0,99

2 dyszki od aledrogo ?