2 dyszki od aledrogo ?

Data: 2014-10-11 18:47:20
Autor: mx
2 dyszki od aledrogo ?
On 18/09/2014 23:08, Waldek wrote:

- aledrogo daje zarobic 2 dychy przy zakupie >50 zeta

https://kupony.allegro.pl/

Ponownie dają nowe (ważne do 18.), a stary (do 13.) jeszcze nie wykorzystany.

Data: 2014-10-11 11:16:55
Autor: Kris
2 dyszki od aledrogo ?
W dniu sobota, 11 października 2014 18:47:20 UTC+2 użytkownik mx napisał:

Ponownie daj� nowe (wa�ne do 18.), a stary (do 13.) jeszcze nie wykorzystany.
Ostatnie do 10go miały wazność chyba że coś przegapiłem.

Data: 2014-10-11 21:57:36
Autor: mx
2 dyszki od aledrogo ?
On 11/10/2014 20:16, Kris wrote:
[...]

Te kupony cudownie rozmnażają się. Realizuję jeden kupując i za zakup dostaję kolejny. Na dwóch kontach miałem po trzy, ważność: 3-10-13 i 6-10-13, a teraz 18. Ale były i dwa równocześnie, nie wiem jakim cudem? Już nie mam co kupować!
;)

Data: 2014-10-11 20:26:35
Autor: Waldek
2 dyszki od aledrogo ?
W dniu 2014-10-11 18:47, mx pisze:
[...]

Też dziś dostałem świeżynke na smarkofonie ;)

Data: 2014-10-11 20:50:35
Autor: osa
2 dyszki od aledrogo ?
W dniu 2014-10-11 18:47, mx pisze:
jeszcze nie wykorzystany.

Są proste sposoby na przedłużenie życia kuponu (ze stratą 10% jego wartości) i tematyka tej grupy niech będzie podpowiedzią ;)

Data: 2014-10-11 22:06:19
Autor: mx
2 dyszki od aledrogo ?
On 11/10/2014 20:50, osa wrote:
W dniu 2014-10-11 18:47, mx pisze:
jeszcze nie wykorzystany.

Są proste sposoby na przedłużenie życia kuponu (ze stratą 10% jego
wartości) i tematyka tej grupy niech będzie podpowiedzią ;)

No idea.
Stopę zwrotu podałeś, daj jeszcze okres.

Data: 2014-10-11 22:47:25
Autor: osa
2 dyszki od aledrogo ?
W dniu 2014-10-11 22:06, mx pisze:
On 11/10/2014 20:50, osa wrote:
[...]

Inwestycja do realizacji w każdym momencie, jednak nie dłużej niż rok ;)

Data: 2014-10-11 22:52:48
Autor: osa
2 dyszki od aledrogo ?
W dniu 2014-10-11 22:47, osa pisze:
W dniu 2014-10-11 22:06, mx pisze:
jeszcze nie wykorzystany.

Inwestycja do realizacji w każdym momencie, jednak nie dłużej niż rok ;)

Aha... jedyne ograniczenie (nie testowane) to 10 transakcji na jedno konto alledrogo...

Data: 2014-10-13 21:51:25
Autor: mx
2 dyszki od aledrogo ?
On 11/10/2014 20:50, osa wrote:
W dniu 2014-10-11 18:47, mx pisze:
jeszcze nie wykorzystany.

Są proste sposoby na przedłużenie życia kuponu (ze stratą 10% jego
wartości) i tematyka tej grupy niech będzie podpowiedzią ;)

OK, dzięki, tyle wystarczyło. 3% jeszcze Paribas zwróci, to stopa powinna wyjść jeszcze lepiej. Masa ludzi to praktykuje, zablokują?

Data: 2014-10-16 21:39:12
Autor: mx
2 dyszki od aledrogo ?
On Mon, 13 Oct 2014 21:51:25 +0200, mx <mx1@os.pl> wrote:
> [...]

Kuponów brak, ale zapraszaj na 00:00 17.10.2014 po nowe

Data: 2014-11-13 21:32:10
Autor: mx
2 dyszki od aledrogo ?
On 13/10/2014 21:51, mx wrote:

Masa ludzi to praktykuje, zablokują?

Wykrakałem!
Tylko po 40 zł teraz i kuponu wykorzystać nie można. Albo 150 za 0,99

2 dyszki od aledrogo ?