2 karty SIM

Data: 2009-08-10 17:21:32
Autor: silesiac
2 karty SIM
Użytkownik "And" <leontowicz@gmail.com> napisał w wiadomości news:154a81ff-eaf1-49e0-8c28-269cdd15679e33g2000vbe.googlegroups.com...
Życie zmusiło mnie do zakupu telefonu "dual-sim".

Korzystałem z d780. Sam aparat jest dość wygodny, bardzo funkcjonalny. Jakość dźwięku w słuchawce niestety nie, przy czym druga sim zdecydowanie działa gorzej. Głos bardziej skrzeczący, nieprzyjemny, częściej słabsze połączenie/zasięg. Kumple korzystają z d880. Tu pod tym względem jest lepiej, choć zasięg drugiej karty wciąż słabszy. Takie moje subiektywne oceny...
pozdr
sil

2 karty SIM