2 karty w przesyłce od Citi

Data: 2016-08-09 09:33:50
Autor: azot
2 karty w przesyłce od Citi

Problem jest jednak w tym, że przyszły ponoć dwie :-)
Jedna niebieska z napisem Simplicity, płaska (?)
i z nazwiskiem, druga szara, wypukła i bez nazwiska.
Różne numery. Kolega twierdzi, że nie zamawiał
karty dodatkowej ani naklejki zbliżeniowej i oczywiście
w stresie, że wciśnięto mu jakąś (wysoko)płatną.

Ktoś coś wie, co to może być?

Dzięki z góry.

  Ponoć przysyłają dodatkowo nośnik zbliżeniowy, który przy Cimplicity jest też bezpłatny. Ale nosnika nie musi używać i podobno trzeba go osobno aktywować.
  A w ogóle to o co chodzi, jak to wszystko ma podobno opisane w liście przewodnim do karty. Jaak ma jakieś wątpliwości to niech sobie zadzwoni przed aktywacją na infolinię 19009

Data: 2016-08-09 07:43:33
Autor: Dominik Ałaszewski
2 karty w przesyłce od Citi
Dnia 09.08.2016 azot <mrptok@op.pl> napisał/a:

  Ponoć przysyłają dodatkowo nośnik zbliżeniowy, który przy Cimplicity jest też bezpłatny. Ale nosnika nie musi używać i podobno trzeba go osobno aktywować.

Czyli jest de facto osobną kartą?
To by sprawę wyjaśniało.

  A w ogóle to o co chodzi, jak to wszystko ma podobno opisane w liście przewodnim do karty. Jaak ma jakieś wątpliwości to niech sobie zadzwoni

Też go pytałem, czy nie ma wyjaśnienia gdzieś w liście.
Może teściowa niepiśmienna? ;-)

przed aktywacją na infolinię 19009

Dzięki, ten numer koledze podpowiem.

Data: 2016-08-09 01:43:47
Autor: Dawid Rutkowski
2 karty w przesyłce od Citi
Naklejka zbliżeniowa do kart mc citka - czyli również do simplicity - jest w sensie "logicznym" kartą dodatkową do karty głównej - tylko taką śmieszną dodatkową, bo jest wystawiona na tego samego właściciela, co karta główna.
Ale ma inny numer (i w ST pojawia się na liście kart do wyboru przy wyciągu - ale wyciągu do niej pobrać nie można).

Co do wyglądu - "zwykła" simplicity jest niebieska, wypukła, z nazwiskiem, i ma napis simplicity wkomponowany w tło. Naklejka jest z ramką, razem mają wymiar jak zwykła karta, ale jest czarna i płaska, chyba bez nazwiska (a i tak mogłoby być tylko na ramce, na samej naklejce są tylko 4 ostatnie cyfry numeru, data ważności, logo mc pp oraz napis określający typ karty głównej - np. simplicity albo gold), a napis simplicity jest biały.

Ciekawostka, że teraz przysyłają razem i bez pytania, ja moją naklejkę musiałem osobno zamawiać.
Aktywuje się osobno, można mieć też rózne PINy.
Ale co do aktywacji - aktywowanie karty, której się nie ma w łapie, jest nie tylko nierozsądne, ale i bodajże zabronione w regulaminie ;P
A po co mu ta karta aktywna przed powrotem z urlopu ? Chce robić transakcje CNP ?

Data: 2016-08-09 09:00:47
Autor: Dominik Ałaszewski
2 karty w przesyłce od Citi
Dnia 09.08.2016 Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> napisał/a:

Ale co do aktywacji - aktywowanie karty, której się nie ma w łapie, jest nie tylko nierozsądne, ale i bodajże zabronione w regulaminie ;P

:-)

A po co mu ta karta aktywna przed powrotem z urlopu ? Chce robić transakcje CNP ?

Z tego co zrozumiałem, to boi się, że na aktywację jest krótki
termin po otrzymaniu karty (choć IMHO bezpodstawnie).

Data: 2016-08-09 11:59:42
Autor: J.F.
2 karty w przesyłce od Citi
Dnia Tue, 9 Aug 2016 07:43:33 +0000 (UTC), Dominik Ałaszewski
[...]

Trudno to nazwac karta, ale osobna, numer inny.

Co wiecej - najpierw trzeba aktywowac karte glowna.

Do mnie przyszla najpierw ta nalepka, ladnie naklejona na karte,
zdziwilem sie troche ze teraz tak "karta" wyglada, aktywuje - jakies
dziwne bledy, infolinia oczywiscie zajeta.

J.

2 karty w przesyłce od Citi