2 kolejka

Data: 2012-08-26 15:30:56
Autor: AJK
2 kolejka
Mam nadzieję, że cisza na morzu związana jest z zniknięciem usentowego
serwera gazeta.pl, a nie ze śmiercią grupy i przeniesieniem się
wszystkich do komentowania na klubow fora i 90minut.pl... :-)

Tak na marginesie - tamże właśnie zaczął komentować nasz "ulubiony"
Fortuna. W znanym z grupy stylu: Cracovia wygrywa - nadęte poczucie
wyższości leje się strumieniem, Cracovia przegrywa - ciiiisza...
Oczywiście czysto przypadkowa :-)
  --
AJK

Data: 2012-08-26 16:25:41
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
2 kolejka
Pewna osoba, czyli AJK
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Mam nadzieję, że cisza na morzu związana jest z zniknięciem usentowego
serwera gazeta.pl,...

Już myślałem, że mi Hamster fiksuje...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2012-08-26 20:33:41
Autor: Trybun
2 kolejka
W dniu 2012-08-26 15:30, AJK pisze:
[...]

Raczej to drugie - grupa dogorywa.

Zajrzałem na tą stronę 90minut.pl i nie widzę żeby tam było obecne jakieś forum dyskusyjne.

Data: 2012-08-26 21:55:21
Autor: grzeda
2 kolejka
W dniu 2012-08-26 20:33, Trybun pisze:

Raczej to drugie - grupa dogorywa.

Czy ja wiem? Ja np. przez gazete. Myslalem, ze to tymczas, a tu widze, ze grubsza sprawa.

pozdr
PG

Data: 2012-08-27 11:57:38
Autor: Trybun
2 kolejka
W dniu 2012-08-26 21:55, grzeda pisze:
[...]

Zamknięcie usenetowego serwera Gazety, to sprawa, podobnie jak w przypadku Onetu - definitywna.

Data: 2012-08-27 16:35:07
Autor: Cavallino
2 kolejka

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k1fgak$6s0$2@node2.news.atman.pl...
[...]

Są jeszcze jakieś serwery bez konieczności logowania?

Data: 2012-09-03 18:03:54
Autor: blast
2 kolejka
W dniu 2012-08-27 16:35, Cavallino pisze:

[...]

Używam news.atman.pl. Na razie działa OK

Data: 2012-09-03 23:41:46
Autor: Cavallino
2 kolejka

Użytkownik "blast" <""jureks77\"@o2.pl-usuń to"> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Zamknięcie usenetowego serwera Gazety, to sprawa, podobnie jak w przypadku Onetu - definitywna.

Są jeszcze jakieś serwery bez konieczności logowania?

Używam news.atman.pl. Na razie działa OK

502 You have no permission to talk.  Goodbye!

Pewnie korzystasz z ich sieci po prostu, że Tobie działa.

Data: 2012-08-26 23:13:15
Autor: AJK
2 kolejka
26-08-2012, 20:33, Trybun napisał:

[...]

Ale są komentarze pod newsami. Wrażenia z lektury paru wybranych
zestawów są... "mocne" :-)

--
AJK

Data: 2012-08-27 11:57:12
Autor: Trybun
2 kolejka
W dniu 2012-08-26 23:13, AJK pisze:
[...]

Tak, już widzę. Dzięki za namiar. Ale z tego co widzę to raczej bardziej taka wyrażalnia swoich opinii niż forum dyskusyjne.. ;-)

Data: 2012-10-14 00:07:15
Autor: pat.pataszon
2 kolejka
grupy z malymi tradycjami to troche jak prądniczanka w lidze, ale moga awansować

Data: 2012-08-27 09:20:43
Autor: zenekk
2 kolejka
zaglebie lubi wygralo a ma 0pkt.ktos wie dlaczego?
pzdr

Data: 2012-08-27 10:00:45
Autor: yamma
2 kolejka

Użytkownik "zenekk" <zenekk___ @go2.pl> napisał w wiadomoœci news:k1f74f$p46$1node1.news.atman.pl...
zaglebie lubi wygralo a ma 0pkt.ktos wie dlaczego?

http://sport.interia.pl/klub-kghm-zaglebie-lubin/news-zaglebie-lubin-rozpocznie-sezon-z-ujemnymi-punktami,nId,606106
yamma

2 kolejka