[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?

Data: 2012-04-29 20:09:16
Autor: Q
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
Pod koniec kwietnia bylem w oddziale Raiffeisena podpisac umowe
i niestety- pani w banku zawiesila sie na niby oczywistym pytaniu:
- czy "2 kolejne miesiace kalendarzowe" oznacza kwiecien+maj czy maj+czerwiec?

Zeby bylo ciekawiej data otwarcia rachunku to poczatek kwietnia
(wtedy "zakupilem" kupon grupera i zlozylem wniosek do Raiffeisena)
a data podpisania umowy to koniec kwietnia
(wtedy laskawie wybralem sie do oddzialu ;).

PS
Obsluga w oddziale Raifajsena zawieszala sie rowniez
na innych pytaniach, np. dot. ilosci wplat i przelewow, itd.
Poza tym nie dostalem loginu do bankowosci elektronicznej,
nie ustalilem TPINu, itd. mimo, ze "delikatnie" nalegalem-
- pani caly czas odsylala mnie do centrum telefonicznego :).

Dodatkowo we wniosku internetowym zaznaczylem pole, ze "chce karte"
a na wydruku w banku bylo, ze "nie chce" :).
Oczywiscie skorygowalismy to, ale juz czuje,
ze chyba beda klopoty z otrzymaniem tych 2x100zl, eh... :)

Data: 2012-04-29 20:16:00
Autor: osa
W dniu 2012-04-29 20:09, Q pisze:
[...]

Bo pani jest od wciskania kredytów a nie od znajomo¶ci regulaminu promocji z grupona/grupera ;) w regulaminie jest napisane, ¿e bonus dostaje siê w miesi±cu w którym spe³nimy warunki wiêc je¶li zrobi³e¶ przelew(y?) na konto i przez ich aplikacjê mobiln± to jutro powinni daæ pierwsz± stówkê ;)

Zeby bylo ciekawiej data otwarcia rachunku to poczatek kwietnia
(wtedy "zakupilem" kupon grupera i zlozylem wniosek do Raiffeisena)
a data podpisania umowy to koniec kwietnia
(wtedy laskawie wybralem sie do oddzialu ;).

To chyba bez ró¿nicy ;) Grunt, ¿e siê wyrobi³e¶ w terminie podanym w regulaminie.

PS
Obsluga w oddziale Raifajsena zawieszala sie rowniez
na innych pytaniach, np. dot. ilosci wplat i przelewow, itd.

Czemu mnie to nie dziwi, nawet nie próbowa³em ich o nic pytaæ ;)

Poza tym nie dostalem loginu do bankowosci elektronicznej,
nie ustalilem TPINu, itd. mimo, ze "delikatnie" nalegalem-
- pani caly czas odsylala mnie do centrum telefonicznego :).

To ciekawe, ja poinformowa³em, ¿e chcê dostêp via intenret i dosta³em w kilka minut login + has³o na komórkê.

Dodatkowo we wniosku internetowym zaznaczylem pole, ze "chce karte"
a na wydruku w banku bylo, ze "nie chce" :).

Mo¿e po z³o¿eniu wniosku mia³e¶ w±tpliwo¶ci i bank to wyczu³?

Oczywiscie skorygowalismy to, ale juz czuje,
ze chyba beda klopoty z otrzymaniem tych 2x100zl, eh... :)

Oby nie ;) Bo bêd± mieli czarny PR na p.b.b :D

Data: 2012-04-29 20:18:03
Autor: xbartx
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
Dnia Sun, 29 Apr 2012 20:16:00 +0200, osa napisał(a):

Bo pani jest od wciskania kredytów a nie od znajomości regulaminu
promocji z grupona/grupera ;) w regulaminie jest napisane, że bonus
dostaje się w miesiącu w którym spełnimy warunki więc jeśli zrobiłeś
przelew(y?) na konto i przez ich aplikację mobilną to jutro powinni dać
pierwszą stówkę ;)

Jutro to chyba raczej jeszcze nie.

--
xbartx

Data: 2012-04-29 22:21:49
Autor: osa
W dniu 2012-04-29 22:18, xbartx pisze:
[...]

Czemu nie?

Premie zostaną przekazane na Rachunek Uczestnika w 2 kolejnych miesiącach kalendarzowych (po 100 zł w każdym), w których zostaną spełnione warunki Promocji wskazane w §6, jednak nie później niż do dn. 31.07.2012 r.

Więc zasadniczo jeśli spełnisz warunki w kwietniu to premia w kwietniu... czyli zostaje im jutro ;)

Data: 2012-04-30 19:11:22
Autor: wiatrak
[...]

To kiedy ta premia? W kwietniu warunki spełniłem. Premię dadzą o godz. 23.59 ?

Data: 2012-04-30 19:35:21
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-04-30 19:11, wiatrak pisze:
To kiedy ta premia? W kwietniu warunki spełniłem. Premię dadzą o godz.
23.59 ?

Ja zawsze rozumiałem że premia ma być w następnym miesiącu ale teraz nie pamiętam dokładnych zapisów, a z uwagi na długi weekend nie czytam umów i regulaminów :)

Mr. Owl

Data: 2012-05-01 08:34:51
Autor:
[Raiffeisen]
Pan Sowa <pan.sowa@gmail.ru> napisa³(a):
Ja zawsze rozumiałem że premia ma być w następnym miesiącu ale teraz nie pamiętam dokładnych zapisów, a z uwagi na długi weekend nie czytam umów i regulaminów :)

W miesi±cu, w którym spe³ni siê warunki promocji ALE NIE PÓ¬NIEJ ni¿ do
31.07.2012.
Z racji tego, ¿e warunki promocji mo¿na spe³niæ do 30.06.2012 wynika jasno, ¿e
bank daje sobie DO miesi±ca na wyp³atê premii, licz±c od miesi±ca w którym
spe³ni siê warunki.

Data: 2012-05-01 11:08:25
Autor: gral
[Raiffeisen]
newsroomy.WYTNIJ@gazeta.pl napisał(a):
Pan Sowa <pan.sowa@gmail.ru> napisaÅ‚(a):
Ja zawsze rozumia�em şe premia ma by� w nast�pnym miesi�cu ale teraz nie pami�tam dok�adnych zapisów, a z uwagi na d�ugi weekend nie czytam umów i regulaminów :)

W miesiącu, w którym spełni się warunki promocji ALE NIE PÓŹNIEJ niż do
31.07.2012.
Z racji tego, że warunki promocji można spełnić do 30.06.2012 wynika jasno, że
bank daje sobie DO miesiąca na wypłatę premii, licząc od miesiąca w którym
spełni się warunki.

jasno to wynika sprzeczność co najwyżej :)
jaki bank, taki regulamin.

Data: 2012-04-30 21:16:28
Autor: osa
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
W dniu 2012-04-30 19:11, wiatrak pisze:

Premie zostanÄ… przekazane na Rachunek Uczestnika w 2 kolejnych
[...]

Nie ma pojÄ™cia bo nie znam systemu Raiffeisena... może po jakimÅ› magicznym 'nocnym przetwarzaniu'?  To co wyżej napisaÅ‚em to cytat z regulaminu... interpretujcie wiÄ™c sobie jak chcecie ;)

Data: 2012-05-01 10:17:11
Autor: gral
osa napisał(a):

Nie ma pojÄ™cia bo nie znam systemu Raiffeisena... może po jakimÅ› magicznym 'nocnym przetwarzaniu'?  To co wyżej napisaÅ‚em to cytat z regulaminu... interpretujcie wiÄ™c sobie jak chcecie ;)

No i mamy 1 maja, a premii nie mamy. A wy?

Data: 2012-05-01 11:32:27
Autor: xbartx
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
Dnia Tue, 01 May 2012 10:17:11 +0200, gral napisał(a):

osa napisał(a):

Nie ma pojęcia bo nie znam systemu Raiffeisena... może po jakimś
magicznym 'nocnym przetwarzaniu'?  To co wyżej napisaÅ‚em to cytat z
regulaminu... interpretujcie więc sobie jak chcecie ;)

No i mamy 1 maja, a premii nie mamy. A wy?

Hmmm nie pamiętam chyba promocji w której wisienki pojawiałby się szybko i od razu także myślę, że trzeba będzie jeszcze poczekać i to być może kilka jak nie więcej dni.
Jedno co jest chyba pewne to że nie pobrali opłaty za nieaktywowaną kartę debetową - oczywiście jak najbardziej logiczne, no ale różnie to czasami bywa.

--
xbartx

Data: 2012-05-01 13:54:18
Autor: osa
W dniu 2012-05-01 13:32, xbartx pisze:

Hmmm nie pamiętam chyba promocji w której wisienki pojawiałby się szybko
i od razu także myślę, że trzeba będzie jeszcze poczekać i to być może
kilka jak nie więcej dni.
Niby racja ;) Ale skoro napisali w regulaminie tak a nie inaczej to można było oczekiwać szybkich wiśni... a że bank ma gdzieś ten zapis i wolą wybrać opcję 'nie później niż' to już tylko świadczy o banku...

Jedno co jest chyba pewne to że nie pobrali opłaty za nieaktywowaną kartę
debetową - oczywiście jak najbardziej logiczne, no ale różnie to czasami
bywa.

Za TOiP:  Bank nie pobiera opÅ‚aty za miesiÄ…c w którym nastÄ…piÅ‚o wydanie karty.

Więc myślę, że (nie)aktywacja w miesiącu wydania nie ma znaczenia - wszystko okaże się za miesiąc ;) W TOiP jest o miesiącu wydania, a nie aktywacji więc pewnie będą kasować z kartę w kolejnych miesiącach - tak jak u bąka, gdzie opłata jest za posiadanie, a nie użytkowanie...

Data: 2012-05-01 16:08:26
Autor: xbartx
Dnia Tue, 01 May 2012 13:54:18 +0200, osa napisał(a):

Niby racja ;) Ale skoro napisali w regulaminie tak a nie inaczej to
można było oczekiwać szybkich wiśni... a że bank ma gdzieś ten zapis i
wolą wybrać opcję 'nie później niż' to już tylko świadczy o banku...

Pewnie jest jakaś procedura etc więc się nie spieszą, poza tym IMO nie oszukujmy się, wiśnie w większości zostaną wyjedzone przez wyjadaczy a nie przez zwabionych klientów, którzy się tam przeniosą z innego banku.

[...]

A to rzeczywiście powinno być tak jak napisałeś no ale mam cały miesiąc żeby aktywować i zastrzec.

--
xbartx

Data: 2012-05-02 00:14:11
Autor: Waldek

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:jnp1pq$o4o$2node2.news.atman.pl...

Pewnie jest jakaś procedura etc więc się nie spieszą, poza tym IMO nie
oszukujmy się, wiśnie w większości zostaną wyjedzone przez wyjadaczy a
nie przez zwabionych klientów, którzy się tam przeniosą z innego banku.

Ja mysle ze czesci osob moze sie spodobac i zostawia
jesli nie jako glowny to  r-k pomocniczy ;)

Data: 2012-05-02 00:38:30
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-05-02 00:14, Waldek pisze:
Ja mysle ze czesci osob moze sie spodobac i zostawia
jesli nie jako glowny to r-k pomocniczy ;)

Np. ja. Plus do tego zawnioskowałem o kartę kredytową :)

Data: 2012-05-02 00:55:39
Autor: Waldek

Użytkownik "Pan Sowa" <pan.sowa@gmail.ru> napisał w wiadomości news:jnpol7$8au$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2012-05-02 00:14, Waldek pisze:
Ja mysle ze czesci osob moze sie spodobac i zostawia
jesli nie jako glowny to r-k pomocniczy ;)

Np. ja. Plus do tego zawnioskowałem o kartę kredytową :)

A jesli mozna spytac co leglo na szali zwyciestwa ? :)

Data: 2012-05-02 09:15:00
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-05-02 00:55, Waldek pisze:
A jesli mozna spytac co leglo na szali zwyciestwa ? :)

Bank, jak to bank, natomiast bardzo podoba mi się aplikacja na telefon oraz ten mechanizm bilansujący się, który sam uzupełnia środki z rachunku oszczędnościowego. Sama karta kredytowa jest na zawsze darmowa, a oferuje kilka zniżek, których nie ma w innych bankach :)

Póki co obsługa banku robi pozytywne wrażenie co też jest istotne.

Natomiast będę chciał zmienić konto Direct na zwykłe, po to aby uzyskać dostęp do nielimitowanej liczby wypłat gotówki w oddziale :)

Mr. Owl.

Data: 2012-05-02 14:39:43
Autor: Q
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
Bank, jak to bank, natomiast bardzo podoba mi siÄ™ aplikacja na telefon

Nie jest zle z ta aplikacja na telefon, ale:
- potwierdzanie przelewow jedynie przez liste hasel jest troche zacofane-
  - przeciez wiele telefonow od lat jest w stanie przelaczac zadania,
  (ze juz o ctrl+c/ctrl+v nie wspomne) i hasla sms rowniez moglyby dzialac
na telefonie;
- brak mozliwosci realizacji/autoryzacji niezrealizowanych/odroczonych
przelewow,
  mimo, ze mozliwosc ich podgladu istnieje;
- brak przelewow do US/ZUS
  (akurat ostatniego dnia kwietnia szukalem tej opcji i dupa- musialem
wczesniej wracac z plazy :)

oraz ten mechanizm bilansujący się, który sam uzupełnia środki z rachunku
oszczędnościowego.

Te ustalenie min/max jest bardzo fajne- fakt.

Sama karta kredytowa jest na zawsze darmowa, a oferuje kilka zniżek,
których nie ma w innych bankach :)

Ta darmowosc jest po spelnieniu jakichs warunkow?

Póki co obsługa banku robi pozytywne wrażenie co też jest istotne.

Pani na infolinii byla 1000x bardziej kumata niz pani w oddziale,
wiec wrazenia mam "mieszane" :).

Data: 2012-05-02 19:21:33
Autor: xbartx
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?

Ogólnie jeszcze dorzucę coś od siebie odnośnie Rajfiego. Dwa razy już miałem u nich sytuację, że przez moją pomyłkę (błędne zrozumienie regulaminu) została naliczona mi opłata. Po rozmowie z partyline i przedstawieniu sprawy opłata została cofnięte a w jednym przypadku było to 50 zł. Także pod tym względem są na poziomie Citi - praktycznie czołówka.
Ciekawe co się stanie z półbankiem jak tam będą próbowali ruszyć, bo jest to dosyć poważna sprawa fuzja dwóch tak skrajnie odmiennych banków ;)

--
xbartx

Data: 2012-05-02 21:48:54
Autor: gral
xbartx napisał(a):
[...]

wy tu gadu gadu o tym, żeby konta pozostawiać, a premii dalej nie ma :}

Data: 2012-05-02 01:47:52
Autor: witrak()
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
Pan Sowa <pan.sowa@gmail.ru> wrote on 2012-05-02_0:38
W dniu 2012-05-02 00:14, Waldek pisze:
Ja mysle ze czesci osob moze sie spodobac i zostawia
jesli nie jako glowny to r-k pomocniczy ;)

Np. ja. Plus do tego zawnioskowałem o kartę kredytową :)

Oszczędzaj się! Ja bym już chyba nie zmieścił :-) a mam specjalną
portmonetkę na baaardzo duży zestaw kart. A i tak wkładam po dwie
do jednej kieszonki...
Już mi się przez ten overflow jedna Citi złamała wzdłuż chipu (do
samego końca chipu) i zastanawiam się, czy wytrzyma do wymiany.

witrak()

Data: 2012-05-02 11:41:07
Autor: Zbynek Ltd.
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
witrak() napisa³(a) :
Pan Sowa <pan.sowa@gmail.ru> wrote on 2012-05-02_0:38
W dniu 2012-05-02 00:14, Waldek pisze:
Ja mysle ze czesci osob moze sie spodobac i zostawia
jesli nie jako glowny to r-k pomocniczy ;)

Np. ja. Plus do tego zawnioskowa³em o kartê kredytow± :)

Oszczêdzaj siê! Ja bym ju¿ chyba nie zmie¶ci³ :-) a mam specjaln±
portmonetkê na baaardzo du¿y zestaw kart. A i tak wk³adam po dwie
do jednej kieszonki...

Hmmm... Czy to jest ju¿ uzale¿nienie, czy jeszcze nie ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Cz³owiek zaczyna u¿ywaæ dopiero wtedy rozumu, gdy koñcz± mu siê
wszystkie mo¿liwo¶ci.]

Data: 2012-05-03 14:15:22
Autor: witrak()
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> wrote on
2012-05-02_11:41
witrak() napisał(a) :
[...]

Hmmm... Czy to jest już uzależnienie, czy jeszcze nie ;-)

Na pewno *jeszcze* nie ;-)
Część z nich jest po prostu nie do ruszenia (dwie debetowe do kont
firmowych), jedna do Makro, jedna (KIS) jako "uniwersalna darmowa
karta bankomatowa", jedna Citi Visa - do płatności internetowych,
jedna Citi Master - do płatności zbliżeniowych, no i Półbank Era -
do reszty i na zagranicę. (Do tego kilka kart nie-płatniczych: DO,
prawko, karta biblioteczna, karta do Makro na drugÄ… firmÄ™, karta
stałego klienta Sixta, Karta PZU OM...)

Wszystko ponad to - to już przegięcie, ale staram się ograniczać :)

witrak()

Data: 2012-05-03 17:04:15
Autor: xbartx
Dnia Thu, 03 May 2012 14:15:22 +0200, witrak() napisał(a):

[...]
prawko, karta biblioteczna, karta do Makro na drugą firmę, karta stałego
klienta Sixta, Karta PZU OM...)

Wszystko ponad to - to już przegięcie, ale staram się ograniczać :)

Ja jak mam dwie karty zabrać to już mi ciężko i kombinuje a Ty widzę to masz prawie dwie półki z biblioteki Jagielońskiej ;)

--
xbartx

Data: 2012-05-05 13:27:11
Autor: witrak()
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
xbartx <bart@hashzero.net> wrote on 2012-05-03_19:04
[...]

No dobra, trochę podkoloryzowałem :-)
Sixta nie noszę bo w kraju nie wynajmuję samochodów :-)
A zamiast nosić PZU OM wpisałem dane do komórki ;-)

Pozdr.

witrak()

Data: 2012-05-05 12:38:51
Autor: xbartx
Dnia Sat, 05 May 2012 13:27:11 +0200, witrak() napisał(a):

No dobra, trochę podkoloryzowałem :-)
Sixta nie noszę bo w kraju nie wynajmuję samochodów :-)
A zamiast nosić PZU OM wpisałem dane do komórki ;-)

Tak czy siak zostaje sporo tego plastiku. Ja uważam jak mogę, żeby nie zostać niewolnikiem tegoż właśnie plastiku. --
xbartx

Data: 2012-05-02 10:32:20
Autor: osa
W dniu 2012-05-02 00:38, Pan Sowa pisze:
Np. ja. Plus do tego zawnioskowałem o kartę kredytową :)

Ja też się nad tym zastanawiałem, aż zobaczyłem ich 'zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach' gdzie jest taka fajna dyspozycja do podpisania:

Wyrażam zgodę na potrącenie przez Raiffeisen Bank Polska S.A. z mojego wynagrodzenia za pracę zgodnie z treścią art. 91 Kodeksu Pracy, moich zobowiązań z tytułu kredytu, którego mi udzielono / który poręczyłam(em) w Raiffeisen Bank Polska S.A. przy zachowaniu następujących warunków:
1. Potrącenie następuje na każde pisemne wezwanie Raiffeisen Bank Polska S.A. do spłaty kredytu.
2. Dyspozycja jest nieodwołalnym pełnomocnictwem w trybie art. 101 k.c. i wygasa z chwilą spłacenia całości kredytu oraz świadczeń z nimi związanych wynikających z warunków zawartej umowy kredytu.

To już BTE im nie wystarczy? Nie długo każą się zobowiązać do nadpłacania karty na 100% limitu, żeby się zabezpieczyć... KK spłacam w GP ale są granice przyzwoitości w zabezpieczaniu swoich interesów przez bank.

Data: 2012-05-03 19:11:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?

"osa" jnqrek$d1j$1@inews.gazeta.pl

To ju¿ BTE im nie wystarczy? Nie d³ugo ka¿± siê zobowi±zaæ do nadp³acania karty na 100% limitu, ¿eby siê zabezpieczyæ... KK sp³acam w GP ale s± granice przyzwoito¶ci w zabezpieczaniu swoich
interesów przez bank.

Do¶wiadczenie uczy, ¿e ci, którzy najmocniej zabezpieczaj± siê, s± nieuczciwi.

Data: 2012-05-02 11:12:15
Autor: Andrzej Kubiak
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
Dnia Wed, 2 May 2012 00:14:11 +0200, Waldek napisa³(a):

Ja mysle ze czesci osob moze sie spodobac i zostawia
jesli nie jako glowny to  r-k pomocniczy ;)

Ogólnie to konto tragedii nie robi, a obs³uga na iPadzie bardzo
sympatyczna, ale ile mo¿na mieæ tych pomocniczych? :) W wakacje spróbujê
zej¶æ do sze¶ciu kont, chyba ¿e znów z jakimi¶ promocjami powyskakuj±.

AK

Data: 2012-05-03 14:19:19
Autor: witrak()
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> wrote on 2012-05-02_11:12
Dnia Wed, 2 May 2012 00:14:11 +0200, Waldek napisał(a):

Ja mysle ze czesci osob moze sie spodobac i zostawia
jesli nie jako glowny to  r-k pomocniczy ;)

Ogólnie to konto tragedii nie robi, a obsługa na iPadzie bardzo
sympatyczna, ale ile można mieć tych pomocniczych? :) W wakacje spróbuję
zejść do sześciu kont, chyba że znów z jakimiś promocjami powyskakują.

No, żesz Ty, żartujesz chyba?!? To jakie Ty sobie zostawiasz pole
manewru?! Rozumiem, że więcej niż 8-9 to zwykle nie potrzeba, ale
sześć? Trzeba trzymać we wszystkich bankach, gdzie konta są dobre
lub przynajmniej jeść nie wołają... Ja nawet w mbąku jeszcze
trzymam (oczywiście konto - nie pieniądze...).

;-)

witrak()

Data: 2012-05-03 14:45:13
Autor: Andrzej Kubiak
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
Dnia Thu, 03 May 2012 14:19:19 +0200, witrak() napisa³(a):

No, ¿esz Ty

Alergiê mam... Tê partyku³ê pisze siê "¿e¿".

Trzeba trzymaæ we wszystkich bankach, gdzie konta s± dobre

Dobre Konto mam i zostawiam :)

lub przynajmniej je¶æ nie wo³aj±...

Eee, takie to ju¿ dawno wyciête w pieñ :) Zosta³y te owocuj±ce, a w
getinopodobnych po wy¿arciu wi¶ni trzeba trochê jednak drzewko
popielêgnowaæ.

Ja nawet w mb±ku jeszcze
trzymam (oczywi¶cie konto - nie pieni±dze...).

Zrozumia³e, przecie¿ banki nie s± od trzymania w nich pieniêdzy.

AK

Data: 2012-05-03 17:15:14
Autor: witrak()
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> wrote on 2012-05-03_14:45
Dnia Thu, 03 May 2012 14:19:19 +0200, witrak() napisał(a):

No, żesz Ty

Alergię mam... Tę partykułę pisze się "żeż".

Ejtamejtam... To jest stara pisownia - uzus siÄ™ liczy, uzus - to
tylko kwestia czasu jak dopuszczą obie formy :-) a może nawet jedną?

Tak jak z blog, dop. bloga a nie blogu (od czego mnie do niedawna
k...ca brała).

;-)

Eee, takie to już dawno wycięte w pień :) Zostały te owocujące, a w
getinopodobnych po wyżarciu wiśni trzeba trochę jednak drzewko
popielęgnować.

No tak, dlatego mnie jakoś te wiśnie nie smakują :-)

Ja nawet w mbÄ…ku jeszcze
trzymam (oczywiście konto - nie pieniądze...).

Zrozumiałe, przecież banki nie są od trzymania w nich pieniędzy.

Pisałem o mbąku :-P

witrak()

Data: 2012-05-04 06:28:34
Autor: Andrzej Kubiak
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
Dnia Thu, 03 May 2012 17:15:14 +0200, witrak() napisa³(a):

No, ¿esz Ty
Alergiê mam... Tê partyku³ê pisze siê "¿e¿".
Ejtamejtam... To jest stara pisownia - uzus siê liczy, uzus - to
tylko kwestia czasu jak dopuszcz± obie formy :-) a mo¿e nawet jedn±?

W powa¿aniu mam takie uzusy, kilka dni temu uzusem t³umaczy³ siê jeden
geniusz twierdz±cy, ¿e w powiedzeniu "mieæ co¶ na tapecie" chodzi o to cu¶
na ¶cianie i zrobi³ z tego "bierzemy co¶ na tapetê" :)

Tak jak z blog, dop. bloga a nie blogu (od czego mnie do niedawna
k...ca bra³a).

Mnie tam bierze w dalszym ci±gu, chyba ma³o odporny jestem.

No tak, dlatego mnie jako¶ te wi¶nie nie smakuj± :-)

Ja tam nie widzê problemu, ale chêtnie skróci³bym comiesiêczny ³añcuszek
"tu taki przelew, tu taki, tu taki, tu kart± tyle, tu kart± tyle, dobra,
miesi±c spokoju" :) Czarnecki bogaty jest, drugi iPad by siê przyda³.

Zrozumia³e, przecie¿ banki nie s± od trzymania w nich pieniêdzy.
Pisa³em o mb±ku :-P

Ekstrapolowa³em.

AK

Data: 2012-05-02 11:51:35
Autor: xbartx
Dnia Wed, 02 May 2012 00:14:11 +0200, Waldek napisał(a):

Ja mysle ze czesci osob moze sie spodobac i zostawia jesli nie jako
glowny to  r-k pomocniczy ;)

No rachunek sam w sobie nie jest zły i można go sobie zostawić np. do kont walutowych i ewentualnych zakupów na cinkciarz.

--
xbartx

Data: 2012-05-04 21:04:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?

"xbartx" jnr747$u76$1@node2.news.atman.pl

No rachunek sam w sobie nie jest z³y i mo¿na go sobie zostawiæ
np. do kont walutowych i ewentualnych zakupów na cinkciarz.

O ile bêdzie poprawnie chodzi³.

Data: 2012-05-05 00:49:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?

"xbartx" jnohkb$7j9$1@node2.news.atman.pl

Jedno co jest chyba pewne to ¿e nie pobrali op³aty za nieaktywowan± kartê
debetow± - oczywi¶cie jak najbardziej logiczne, no ale ró¿nie to czasami
bywa.

Mnie nie pobrali, choæ aktywowa³em.

Data: 2012-05-07 15:40:53
Autor: Q
[...]

Jej "aktywnosc" czy "nieaktywnosc" raczej nie rzutuje:
"Bank nie pobiera opłaty za miesiąc w którym nastąpiło wydanie karty."

Z pania w okienku nie poruszylem tej kwestii,
ale juz 2 razy dzwonilem na infolinie rajfajzena
i za kazdym razem pytalem czy pobieraja oplaty
rowniez za nieaktywowane karty.
Zawsze odpowiadali bez zajakniecia: "tak",
czyli zdanie:
"Opłata miesięczna za korzystanie z karty"
dot. kart aktywowanych i nie.

Przypominam, ze oplata za karte wyniesie:
"0 PLN jeśli suma zaksięgowanych transakcji bezgotówkowych
kartÄ… debetowÄ… wynosi min. 250 PLN"

Data: 2012-05-07 15:44:51
Autor: Q
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
Jej "aktywnosc" czy "nieaktywnosc" raczej nie rzutuje:
"Bank nie pobiera opłaty za miesiąc w którym nastąpiło wydanie karty."

Heh, i mamy kolejna niejasnosc:
"miesiąc w którym nastąpiło wydanie karty".

Bank wyslal mi karte pod koniec kwietnia.
Karte znalazlem w skrzynce pocztowej na poczatku maja.
"Miesiac wydania karty" to maj czy kwiecien? :)

Jak ktos bedzie dzwonil na ichnia info-linie to niech zapyta,
ew. wysle maila :).

Data: 2012-05-07 15:58:06
Autor: MarekZ
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
Użytkownik "Q"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jo8jl9$dgi$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Kwiecień. Nie ma po co dzwonić. Chodzi o ten miesiąc, od/do którego jest ważna karta. Efektywnie jest najprawdopodobniej tak, że liczy się data wprowadzenia wniosku do systemu. Nawet gdybyś ją zamówił w ostatnim dniu miesiąca kwietnia, to pomimo tego, że faktycznie nadruk na plastiku będzie robiony już w maju, nadrukują 04/15.

Data: 2012-05-07 18:59:34
Autor: Krzysiek
Q pisze:
Jej "aktywnosc" czy "nieaktywnosc" raczej nie rzutuje:
"Bank nie pobiera op³aty za miesi±c w którym nast±pi³o wydanie karty."

[...]
"Op³ata miesiêczna za korzystanie z karty"
dot. kart aktywowanych i nie.

A ja z kolei zapyta³em czy op³ata bêdzie pobierana po zastrze¿eniu karty i odpowied¼ pad³a: "nie" (sprawdzone na jednym konsultancie). Wybranie opcji "karta zagubiona" nie poci±ga za sob± konieczno¶ci pisemnych wyja¶nieñ (s± tylko "zalecane") w przeciwieñstwie do opcji "karta skradziona". Zastrze¿enie dzieñ (kilka dni?) przez pobraniem op³aty nie ustrze¿e przed ni±. Chyba liczy siê co¶ w stylu "wiêkszo¶æ miesi±ca" w aktywno¶ci czy w zastrze¿eniu ;-) Zgubienie nie oznacza automatycznej ponownej wysy³ki duplikatu, mo¿na go zamówiæ na infolinii (op³ata za duplikat), kradzie¿ oznacza wizytê w salonie.

Data: 2012-05-07 19:42:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?

"Krzysiek" 4fa7ff74$1@news.home.net.pl

A ja z kolei zapyta³em czy op³ata bêdzie pobierana po zastrze¿eniu karty i odpowied¼ pad³a: "nie" (sprawdzone na jednym konsultancie).

IMO to za ma³o w wypadku RB -- trzeba by zwiêkszyæ liczbê eksperymentów, ;)
a nawet mo¿na by przetestowaæ brutalniej, czyli zobaczyæ, co wyjdzie z tego
wszystkiego...

Data: 2012-05-08 11:54:45
Autor: Q
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
A ja z kolei zapyta³em czy op³ata bêdzie pobierana po zastrze¿eniu karty i odpowied¼ pad³a: "nie" (sprawdzone na jednym konsultancie).

I tak powinno byc :).

Zastrze¿enie dzieñ (kilka dni?) przez pobraniem op³aty nie ustrze¿e przed ni±.

Tak to jest chyba w kazdym banku.

Zgubienie nie oznacza automatycznej ponownej wysy³ki duplikatu, mo¿na go zamówiæ na infolinii (op³ata za duplikat), kradzie¿ oznacza wizytê w salonie.

Uwazam, ze to jest najwazniejsze z calej wypowiedzi.
Dzieki :).

Data: 2012-05-01 12:38:03
Autor: Darek
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?

No i mamy 1 maja, a premii nie mamy. A wy?

Nie. Pewnie Pan/i od premii dziÅ› nie pracuje :)

Darek

Data: 2012-04-29 20:33:55
Autor: Q
[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
dostaje siê w miesi±cu w którym spe³nimy warunki wiêc je¶li zrobi³e¶ przelew(y?) na konto i przez ich aplikacjê mobiln± to jutro powinni daæ pierwsz± stówkê ;)

W piatek wieczorem zrobilem przelew na Comfort Direct
(moze "na wszelki wypadek" zrobic jeszcze drugi na 1000zl? :),
aplikacja na starej e71 juz dziala, przelewy podefiniowane
(co by nie czekac na ta liste hasel)
i jutro robie przelew z komorki (moze tez na wszelki wypadek zrobic dwa? :).

Ciekawe czy otrzymam te 100zl - w kazdym razie dam znac :)

To ciekawe, ja poinformowa³em, ¿e chcê dostêp via intenret i dosta³em w kilka minut login + has³o na komórkê.

Do stolika w oddziale podszedlem kolo 16:20-16:30,
bank tego dnia byl czynny tylko do 17
a za mna byl jeszcze jakis klient.
Byc moze to rzutowalo na zachowanie pani :).

Mo¿e po z³o¿eniu wniosku mia³e¶ w±tpliwo¶ci i bank to wyczu³?

No co Ty :) - zaznaczalalem cos sie da:
osobiste, lokacyjne, karte i nawet walutowe! (ale juz bez karty :).

Data: 2012-04-29 20:19:06
Autor: xbartx
Dnia Sun, 29 Apr 2012 20:33:55 +0200, Q napisał(a):

[...]
:).

Ciekawe czy otrzymam te 100zl - w kazdym razie dam znac :)

Jak jeszcze raz dokładnie nie przeczytasz co musisz zrobić to możesz jej nie otrzymać za ten miesiąc.

--
xbartx

[Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?