Data: 2016-05-07 11:34:09 | |
Autor: zbrochaty | |
2 komplety kół z tarczami | |
W dniu sobota, 7 maja 2016 14:35:55 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:
Czołem. Temat jak w topiku - czy da się zorganizować 2 komplety kół z tarczami, które *nie będą wymagały* regulacji ustawienia zacisków ? Milcząco zakładam identyczne piasty i tarcze.W przypadku V-brake'ow nie ma zadnego problemu. Tarcze sa lepsze o ile jezdzisz "po osie w blocie". Zamiana całych kół jest jednym z wielu przypadkow, ktore pokazuja wyzszosc V-hamulców nad tarczowymi. |
|
Data: 2016-05-07 20:43:26 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
2 komplety kół z tarczami | |
Oczywiście jest problem, jeżeli drugie obręcze są innej szerokosci.
-- -- - W przypadku V-brake'ow nie ma zadnego problemu. |
|
Data: 2016-05-07 23:33:03 | |
Autor: rzymo | |
2 komplety kół z tarczami | |
W dniu sobota, 7 maja 2016 20:34:11 UTC+2 użytkownik zbro...@gmail.com napisał:
W przypadku V-brake'ow nie ma zadnego problemu. Tarcze sa lepsze o ile jezdzisz "po osie w blocie". Ale w czym problem: 1) mechaniki BB7 - tu jest banalnie, jak koło nie trafiło to nieznaczny obrót pokrętełkiem i już pasuje 2) hydrauliki Shimano (505, 615, 975) - tu też prosto, rozpycham klocki, wkładam koło, zaciskam klamkę kilka razy i klocki ustawiają się odpowiednio (jak się nie ustawiają, to najpewniej zacisk zasyfiony i jeden tłoczek wysuwa się mocniej od drugiego) Nigdy nie miałem problemów po wymianie koła, obojętnie czy jeździłem na V-kach, czy teraz na różnych tarczach... |
|
Data: 2016-05-08 02:39:05 | |
Autor: Ignac | |
2 komplety kół z tarczami | |
W dniu niedziela, 8 maja 2016 08:33:04 UTC+2 użytkownik rzymo napisał:
Nigdy nie miałem problemów po wymianie koła, obojętnie czy jeździłem na V-kach, czy teraz na różnych tarczach... Jeśli odstęp od obręczy klocków V-b miałeś powiedzmy powyżej 1mm, to zgoda i dostatecznie prosta musi być obręcz, ale ja mam ten odstęp ok.0,3 mm i przeważnie muszę: nieco doregulować szczękę V-ki i/lub minimalnie poprawić bicie osiowe obręczy. |
|