2 komplety kół z tarczami

Data: 2016-05-09 19:35:16
Autor: Wojtek Paszkowski
2 komplety kół z tarczami

"PeJot" <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl> wrote in message news:ngknfa$m7q$1node1.news.atman.pl...
Czołem. Temat jak w topiku - czy da się zorganizować 2 komplety kół z tarczami, które *nie będą wymagały* regulacji ustawienia zacisków ? Milcząco zakładam identyczne piasty i tarcze.

chyba wymaga to jakichś szamańskich zabiegów. Mam komplety kół na identycznych piastach (Novatec przód i Shimano tył) i tarczach i nijak nie jest idealnie - hamulce (Avid BB7 i Tektro Spyre) zawsze wymagają lekkiego przesuwania i klocki muszą się nieco dotrzeć, by dobrze hamować.
W przypadku różnych piast (np Shimano i Hope) różnica była tak wielka, że musiałem na nowo ustawiać zacisk hamulców hydraulicznych. Dałem podkładkę pod tarczę aby nieco zniwelować różnicę, ale mimo tego aby mieć idealnie działający hamulec, zacisk trzeba było ustawić na nowo.

pozdr

2 komplety kół z tarczami