2 komputery - konfiguracja

Data: 2010-03-11 17:07:23
Autor: Nex@pl
2 komputery - konfiguracja
Do biura ostatnio składałem na 775 celerona, działa do dzi¶, wszystko zamknęło sie  w kwocie nieco ponad 1000pln, po co dopłacać do tego 2000, skoro można to przeznaczyc na kompa do gier ;) No chyba, że znajomy dotacje wykorzystuje to nei ma o czym mówić :)

Data: 2010-03-11 19:11:17
Autor: qwerty
2 komputery - konfiguracja
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hnb4ko$l0g$1@atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Do biura to nie znaczy, że tylko odpalony notatnik. Niektórzy w biurze korzystaj± z zaawansowanych programów. Byłe¶ w biurze projektowy,? Kilka zakładek z flashem i procesor "zdycha".

--
Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał ¶mieci
to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jeste¶ obdarzony inteligencj±.

Data: 2010-03-11 19:42:44
Autor: Nex@pl
2 komputery - konfiguracja
W dniu 2010-03-11 19:11, qwerty pisze:

Do biura to nie znaczy, że tylko odpalony notatnik. Niektórzy w biurze
korzystaj± z zaawansowanych programów. Byłe¶ w biurze projektowy,? Kilka
zakładek z flashem i procesor "zdycha".

Nie słyszałem narzekań, że działa wolno, że się przycina, itd.

Mogłem włożyć celerona, albo pentiuma D, który był o ponad 100zł droższy a w testach gier róznica wynosiła 4 klatki na sekundę, więc po co pakować co¶, co tak na prawdę jest tylko nieco więcej wydajne. Tak samo pchanie core 2 duo to bezsens do takiego sprzętu, bo tu juz róznica prawie 300zł w procku. Inna sprawa, że masz najwidoczniej dziwn± przegl±darkę, bo ja mam 23 zakładki w tej chwili z filmikami flash w każdej z nich, obci±żenie procesora wynosi 5%. No, chyba żeby zapu¶cić odtwarzanie każdej z nich, to wtedy pewnie i i7 byłby za mały :)

Data: 2010-03-11 21:06:18
Autor: qwerty
2 komputery - konfiguracja
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hnbdo3$bsu$1@atlantis.news.neostrada.pl...

Firefox. Bez używania flasha nie muli przy ponad 100 zakładkach, ale jak odpali się >40 zakładek z np youtube to motrafi przycinać (p4 630@3,8GHz).

Data: 2010-03-11 22:40:27
Autor: Nex@pl
2 komputery - konfiguracja
W dniu 2010-03-11 21:06, qwerty pisze:

Firefox. Bez używania flasha nie muli przy ponad 100 zakładkach, ale jak
odpali się >40 zakładek z np youtube to motrafi przycinać (p4 630@3,8GHz).

A to zwracam honor, mnie się nigdy nie udało odpalić 40 zakładek z flashem :) Cóż, jak widac kwestia potrzeb, pomijam tylko sens takiej akcji bo ja nawet nie wyobrażam sobie w jakim celu mozna potrzebować 40zakładek z flashem. Inna sprawa - masz wersję 3.6? Ja używam i nie narzekam, 40 zakładek otwiera w kilka sekund, co prawda nie z filmikami flashowymi... ale nie omieszkam przetestować :)

Data: 2010-03-12 09:23:03
Autor: qwerty
2 komputery - konfiguracja
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hnbo59$4vk$1@atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

3.6. W biurach nie ma porz±dku na komputerach. Ile razy widziałem za¶miecone niepotrzebnym softwarem aż dziw bierze, że te komputery jako¶ działaj±.

Data: 2010-03-12 14:52:57
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
2 komputery - konfiguracja
On Thu, 11 Mar 2010 19:11:17 +0100, "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
wrote:

[...]

Albo 30-40 okienek Firefoxa. Jak trafi sie jaki¶ flash czy Java to
potrafi nieĽle mulić. Sam mam w tej chwili 34 zakładki odpalone -
głównie monitoring róznych urz±dzeń. Niby nic specjalnego ale FF
bierze sobie ponad 800MB pamięci a linuxowa wersja mniej zasobów zżera
niż windziana.

Zdrówko

Data: 2010-03-11 20:40:59
Autor: Maciej Browarczyk
2 komputery - konfiguracja
Nex@pl pisze:

[...]

A ja zlozylem na LGA775 kompa do biura na Celeronie Dual + 2GB RAMu i zamknelo sie to w kwocie kolo 700zl (bez dysku, bo mielismy na stanie i obudowe jakas starsza). Jesli ktos projektuje to oczywiscie, potrzebuje mocnego kompa ale jesli kula gg, strony, office itp to Celeron Dual to max co mozna wlozyc. Natomiast kupowanie kompa za 7k zl do gier jest skrajnym idioctwem, szczegolnie takiej konfiguracji jaka zostala w tym watku przedstawiona. To nie jest konfiguracja do grania tylko do przedluzania penisa. Chociazby z powodu RAIDu i tych mega wolnych (do grania w sam raz!) dyskow. Wolalbym kupic 128GB SSD Intela skoro az tyle hajsu jest do wydania, jest szybki, cichy a do tego mozna dorzucic na dane Samsunga F3 i tyle.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-03-12 09:50:44
Autor: BartekK
2 komputery - konfiguracja
W dniu 2010-03-11 20:40, Maciej Browarczyk pisze:
Wolalbym kupic 128GB SSD Intela skoro az tyle
hajsu jest do wydania, jest szybki, cichy a do tego mozna dorzucic na
dane Samsunga F3 i tyle.
Zgadzam się. I jeszcze drugiego samsunga na backup całości, choćby nawet ten biedny backup w windows7 wbudowany, niech sobie robi w nocy kopię systemu przyrostową, a w razie czego z płyty odzyskiwania się wszystko przywróci, zawsze to pewniejsze niż raid1, w którym "jeden błąd" i masz 2 dyspi pełne śmieci, zamiast dysk śmieci + kopia danych na drugim dysku.
A że ten dysk do backupu może być tylko do backupu, to hdparm i będzie przez cały dzień usypiał na czas nieaktywności, cisza i mniejszy pobór prądu, włączy się tylko do zrobienia backupu w nocy.

--
| Bartlomiej Kuzniewski

2 komputery - konfiguracja