[giełda][allegro] 2 koreksy JOBO i tuby Cibachrome

Data: 2009-03-03 16:21:35
Autor: Michał B.
[giełda][allegro] 2 koreksy JOBO i tuby Cibachrome
Kilka akcesoriów ciemniowych:

Koreks Jobo 2521 + 3 spirale:
http://allegro.pl/item572429416_koreks_jobo_2521_3_spirale_nowy.html
Cena Kup teraz: 99zł

Koreks Jobo 2100 + spirala:
http://allegro.pl/item572450217_koreks_jobo_2100_spirala_nowe.html
Cena Kup teraz: 69zł

2 tuby Ilford Cibachrome:
http://allegro.pl/item572460455_tuby_do_wyw_papieru_ilford_cibachrome_nowe.html
Cena Kup teraz: 49zł

Niezainteresowanych przepraszam !!!!

M.

Data: 2009-03-03 16:44:35
Autor: Marek Augustyński
[giełda][allegro] 2 koreksy JOBO i tuby Cibachrome

2 tuby Ilford Cibachrome:

http://allegro.pl/item572460455_tuby_do_wyw_papieru_ilford_cibachrome_nowe.html
Cena Kup teraz: 49zł

Jaką długość ma ta dłuższa do cibachrome?

pozdrawiam
marek

Data: 2009-03-04 21:35:46
Autor: Michal B.
[giełda][allegro] 2 koreksy JOBO i tuby Cibachrome
Wszystko poszlo, zostalo kilka tanich koreksow dla chetnych:

Pozdrawiam i sory za spam!!

M.

[giełda][allegro] 2 koreksy JOBO i tuby Cibachrome