2 lata prezydentury Bronisawa Komorowskiego

Data: 2012-08-04 08:33:23
Autor: Przemysaw W
2 lata prezydentury Bronisawa Komorowskiego
W poniedziaek 6 sierpnia mijaj dwa lata od zaprzysienia Komorowskiego na urzd prezydenta. 6 sierpnia 2010 r. zoy on przed Zgromadzeniem Narodowym przysig prezydenck. Komorowski w II turze wyborw 4 lipca pokona prezesa PiS Jarosawa Kaczyskiego. Kandydat PO uzyska 53,01 proc. gosw, a jego rywal - 46,99 proc. W dniu wyboru na prezydenta Komorowski peni obowizki gowy pastwa (ktre obj po mierci Lecha Kaczyskiego w katastrofie smoleskiej), by te marszakiem Sejmu. Prezydent niezmiennie od dwch lat cieszy si najwyszym wrd polskich politykw poziomem zaufania Polakw.

http://www.wprost.pl/ar/337542/400-ustaw-2-weta-2-lata-prezydentury-Bronislawa-Komorowskiego/

Tak Polacy widzieli prezydenta Lecha Kaczyskiego:

Po dwch latach prezydentury Lecha Kaczyskiego le odbiera j ponad poowa Polakw. Dlaczego notowania gowy pastwa s tak niskie?
- Bo pierwsze dwa lata tej prezydentury upyny w cieniu brata Lecha Kaczyskiego. W powszechnej opinii to Jarosaw Kaczyski uchodzi za architekta sukcesu PiS-u z 2005 roku i pniejszej polityki tego ugrupowania oraz rzdu. Prezydent nie potrafi si na jego tle odznaczy ani pozytywnie, ani negatywnie. By mao wyrany.

http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20071227/OPINIE/246661626

Przemek

--

"Istnieje przedsibiorstwo produkujce kamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzdzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kamstwo smoleskie, ale o kamstwa dotyczce wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyskiego,

Data: 2012-08-04 09:17:34
Autor: trybun
W dniu 2012-08-04 08:33, Przemysaw W pisze:
W poniedziaek 6 sierpnia mijaj dwa lata od zaprzysienia Komorowskiego na urzd prezydenta.

Przemek

A wic naleaoby si zastanowi nad tym e jakby go nie byo to czy Polska (Polacy) straciliby co na tym? I po wycigniciu wnioskw (ktre si same narzucaj) dodatkowo poduma nad tym czy potrzebny jest krajowi kosztowny utrzymanek?

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-08-04 09:38:25
Autor: Bogdan Idzikowski
2 lata prezydentury Bronisawa Komorowskiego

Uytkownik "Przemysaw W" <Bromy RP przed pisem@...pl> napisa w wiadomoci news:jvifnn$lb6$1inews.gazeta.pl...
[...]

I dlatego Komorowski bdzie prezydentem tylko przez dwie kadencje, bo konstytucja na wicej nie pozwala, a pisiaczkw szlag bdzie zawsze trafia i bd go nieszkodliwie obsrywa.

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-08-04 07:53:53
Autor: Observatore
2 lata prezydentury Bronisawa Komorowskiego
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa(a):

I dlatego Komorowski bdzie prezydentem tylko przez dwie kadencje, bo konstytucja na wicej nie pozwala, a pisiaczkw szlag bdzie zawsze trafia i bd go nieszkodliwie obsrywa.

a wy temu analfabecie i ubekistanskiej, prosowieckiej marionetce bedziecie dupe lizac, az przez dwie kadencje, boscie jemu podobni:)

Data: 2012-08-04 12:50:29
Autor: Andy Niwinski

" Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jvikeg$ifv$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ciebie to bardzo boli, bo twojego prezydenta braciszek prezio z dzy wadzy ukatrupi. A zanim go ukatrupi, to wszyscy ju rzygali na widok twojego prezydencika, tak w Polsce jak i na wiecie.

Data: 2012-08-04 14:28:23
Autor: Observatore
2 lata prezydentury Bronisawa Komorowskiego
Andy Niwinski <andyniwinski@interia.pl> napisa(a):
A ciebie to bardzo boli, bo twojego prezydenta braciszek prezio z dzy wadzy ukatrupi. A zanim go ukatrupi, to wszyscy ju rzygali na widok twojego prezydencika, tak w Polsce jak i na wiecie.

za przyzwoity byl, wiec kto rzygal to teraz widac jak na dloni.

W koncu czlonkow PZPR bylo w Polsce przed powstaniem pierwszej Solidarnosci az 3 000 000 + do tego bolszewickie sluzy specjalne i rozne przybudowki - ORM0, ZOMO, MO. Oni mieli rodziny i dzieci. Wlasnie akurat tylu popiera PO, SLD, PSL,Palikota i Komoruskiego wbrew wszelkiej logice i kradnie, klamie, popiera oszustwa i morderstwa - bo sa TACY sami, wiec glosuja na sobie podobnych. Tylko na co licza, to cholera wie. Przeciez UE juz nie da im forsy na balangi w Polsce.

PiS popiera prawie tyle samo mieszkancow Polski co PO, wiec sie holocie  peerelowskiej to nie podoba i sa wsciekli, ze nie wszystkich Polakow wykonczyli. Teraz caly ich wysilek skierowany jest przeciwko rzeczywistej opozycji antykomuszej aby ja wykonczyc. A to ze sami sie wykoncza przy okazji - to juz ich nie interesuje:)

Na zlosc babci odmroza sobie uszy, zalosne polgowki platfusiane.

Data: 2012-08-04 16:32:35
Autor: u2
W dniu 2012-08-04 16:28,  Observatore pisze:
W koncu czlonkow PZPR bylo w Polsce przed powstaniem pierwszej Solidarnosci az 3 000 000 + do tego bolszewickie sluzy specjalne i rozne przybudowki - ORM0, ZOMO, MO.

Przyzwoici SB-ecy popelniaja teraz seryjne samobojstwa jak niejaki
general Petelicki. Ostala sie tylko czerwona swolocz.

Data: 2012-08-04 14:42:20
Autor: Observatore
2 lata prezydentury Bronisawa Komorowskiego
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
> [...]
> ZOMO, MO. Przyzwoici SB-ecy popelniaja teraz seryjne samobojstwa jak niejaki
general Petelicki. Ostala sie tylko czerwona swolocz.

Na szczescie takich jak samobojczo zamordowany gen. Petelicki tez troche sie znalazlo. Czerwone skunksy - wiec ich morduja i przesladuja.

Data: 2012-08-04 10:27:54
Autor: Pawel Bartkowiak
2 lata prezydentury Bronis�awa Komorowski ego
W dniu 04.08.2012 09:38, Bogdan Idzikowski pisze:
I dlatego Komorowski będzie prezydentem tylko przez dwie kadencje, bo
konstytucja na więcej nie pozwala

A co ty chcesz mieć tutaj Rosję?

--
*RACJA Polskiej Lewicy* koło Wrocław
e-mail:racja.wroclaw@gmail.com

Data: 2012-08-04 10:36:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pawel Bartkowiak" <racja.wroclaw@gmail.com> napisał w wiadomości news:jvimeb$8j1$1inews.gazeta.pl...
W dniu 04.08.2012 09:38, Bogdan Idzikowski pisze:
I dlatego Komorowski będzie prezydentem tylko przez dwie kadencje, bo
konstytucja na więcej nie pozwala

A co ty chcesz mieć tutaj Rosję?

Nie komuszku, stwierdzam fakt, że konstytucja pozwala na bycie prezydentem przez dwie kadencje. Gdyby pozwalała na więcej, Polacy wybraliby Komorowskiego na dłużej. Tak samo było z Kwaśniewskim.
Gdyby nie katastrofa w Smoleńsku, Lech Kaczyński stanąłby do wyborów i by je sromotnie przegrał.

Data: 2012-08-04 10:56:02
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 04.08.2012 10:36, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Komuszku to możesz mówić do siebie. To ty żyłeś w tamtym systemie większą część życia. Jesteś z urodzenia komunistą, z wychowania także.

Ograniczenie kadencyjności to jest podstawa demokracji. I ciesz sie że tak jest. Bo jeżeli nie wtopy L. Kaczyńskiego to mógłby on być prezydentem w nieskończoność. Pasowałoby Ci to to, czy tylko jeżeli ktoś z PO byłby prezydentem.

Poza tym, L. Kaczyński był lepszym politykiem niż jego brat. I kto wie jak by się potoczyła kampania podczas wyborów. Komorowski wygrał bez problemu, bo miał za przeciwnika Jarosława, a nie Lecha.

Zresztą Lech, był w mediach bardzo ocieplany (jego wizerunek) przez swoją żonę - co zapewne by wykorzystał w kampanii. Zresztą  jego żona Maria w jakiś sposób hamowała L. Kaczyńskiego, aby nie strzelał takich gaf jak Jarosław.

Zauważ także na język jakim posługiwał się L. Kaczyński. Całkowicie inny, wyważony. L. Kaczyński przy wszystkich przywarach był przedstawicielem normalnej europejskiej chadecji - tak jak Komorowski zresztą.

Data: 2012-08-04 11:46:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pawel Bartkowiak" <racja.wroclaw@gmail.com> napisał w wiadomości news:jvio34$jjf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sprawa pierwsza: przeczytaj swoją stopkę.
Sprawa druga: jeśli twierdzisz, że wszyscy urodzenie prze 1989 rokiem są komunistami, to jesteś idiotą.
Sprawa trzecia: przeczytaj jeszcze raz to, co napisałem:

Nie komuszku, stwierdzam fakt, że konstytucja pozwala na bycie
prezydentem przez dwie kadencje. Gdyby pozwalała na więcej, Polacy
wybraliby Komorowskiego na dłużej. Tak samo było z Kwaśniewskim.

Gdzie jest wyrażona przeze mnie opinia, że kadencyjność to zła rzecz?
Nie wkładaj mi w usta czegoś, czego nie powiedziałem, mimo że jest to immanentną cechą współczesnych komuchów.

Data: 2012-08-05 09:21:35
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 04.08.2012 11:46, Bogdan Idzikowski pisze:
Nie wkładaj mi w usta czegoś, czego nie powiedziałem, mimo że jest to
immanentną cechą współczesnych komuchów.

Gadasz jak typowy komuch który żył w tym systemie bardzo długo. Byłeś komuchem, jesteś i będziesz nim.

Dopóki taka czerwona zaraza jak ty która teraz udaje dewotkę będzie w tym kraju to nigdy nie będzie tu dobrze.

Data: 2012-08-05 13:25:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pawel Bartkowiak" <racja.wroclaw@gmail.com> napisał w wiadomości news:jvlfr3$f3i$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sraj na muchy, będzie wiosna, komuszku! Póki tacy nieudacznicy, jak ty będą żyli w naszym kraju, póty nie będzie dobrze!

Data: 2012-08-04 12:53:30
Autor: Andy Niwinski
[...]

No, był wspaniałym politykiem, nawet można powiedzieć - mężem stanu. Na miarę grobu na Wawelu:

http://wiadomosci.wp.pl/gid,11828269,gpage,13,img,11830269,kat,1329,title,Wpadki-Lecha-Kaczynskiego,galeria.html?ticaid=1eed4

Data: 2012-08-05 09:22:29
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 04.08.2012 12:53, Andy Niwinski pisze:

[...]

To było porównanie Jarka z Lechem.

Data: 2012-08-04 14:34:40
Autor: Przemysław W
2 lata prezydentury Bronis�awa Komorowskiego

Użytkownik "Pawel Bartkowiak" <racja.wroclaw@gmail.com> napisał

 Komorowski wygrał bez
problemu, bo miał za przeciwnika Jarosława, a nie Lecha.

Lech Kaczyński z Donaldem Tuskiem wygrał tylko dzięki Lepperowi, którego Jarosław Kaczyński nazywał ubekiem. Co później nie przeszkadzało mu wejść z nim w koalicję. To po pierwsze. Po drugie sondaże jasno pokazywały, że Lech Kaczyński nie ma szans na reelekcję.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i „Gazeta Polska”, media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-08-04 15:21:51
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-04 14:34, Przemysław W pisze:

że Lech Kaczyński nie ma szans na reelekcję.

Przemek

Wycofanie się Tyska z rywalizacji są jednozaczne - L. Kaczyński reelekcje miał w kieszeni.

Data: 2012-08-04 15:28:23
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jvj7ne$ris$3node1.news.atman.pl...
W dniu 2012-08-04 14:34, Przemysław W pisze:

że Lech Kaczyński nie ma szans na reelekcję.

Przemek

Wycofanie się Tyska z rywalizacji są jednozaczne - L. Kaczyński reelekcje miał w kieszeni.

Nie bardzo rozumiem  co chciałes napisać, ale co do szans Lecha Kaczyńskiego jest tutaj:

http://news.money.pl/artykul/sondaz;lech;kaczynski;ma;male;szanse;na;reelekcje,217,0,410585.html

Przemek

Data: 2012-08-04 15:46:43
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-04 15:28, Przemysław W pisze:
[...]

To przecież proste, - "Układ" namaścił Kaczyńskiego na drugą kadencję. Wycofanie się Tuska z "rywalizacji" tylko to potwierdziło.

Data: 2012-08-04 19:13:04
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jvj962$t8a$1node1.news.atman.pl...

To przecież proste, - "Układ" namaścił Kaczyńskiego na drugą kadencję. Wycofanie się Tuska z "rywalizacji" tylko to potwierdziło.

Kiedy i z jakiej rywalizacji?

Przemek

Data: 2012-08-04 14:39:17
Autor: Observatore
2 lata prezydentury Bronis?awa Komorowskiego
Pawel Bartkowiak <racja.wroclaw@gmail.com> napisa(a): Zauwa take na jzyk jakim posugiwa si L. Kaczyski. Cakowicie inny, wywaony. L. Kaczyski przy wszystkich przywarach by przedstawicielem normalnej europejskiej chadecji - tak jak Komorowski zreszt.

*************************************

Komorowski i normalna chadecja europejska? Przeciez ten analfabeta to wstyd i obciach na caly swiat. Niezle niektorym postkomusze masmedia wypraly mozgi i
zmienily postrzeganie rzecywistosci:)

Juz nie wspomne o KOMPROMITACJI na skale swiatowa - jego zonie:)

WSTYD sie przyznac, ze sie jest Polakiem.

Data: 2012-08-05 09:33:47
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 04.08.2012 16:39,  Observatore pisze:
[...]

Generalnie ja si bardzo ciesz e prawica si nienawidzi midzy sob. A twoje komentarze jak powyej raduj me serce.

--
*RACJA Polskiej Lewicy* koo Wrocaw
e-mail:racja.wroclaw@gmail.com

Data: 2012-08-04 15:20:05
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-04 10:56, Pawel Bartkowiak pisze:

Poza tym, L. Kaczyński był lepszym politykiem niż jego brat.

Tak trochę nie na temat - czym Ci zaimponował L Kaczyński, skoro twierdzisz że od kogoś był lepszy?

Data: 2012-08-04 15:12:38
Autor: Observatore
2 lata prezydentury Bronis?awa Komorowskiego
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa(a): Nie komuszku, stwierdzam fakt, e konstytucja pozwala na bycie prezydentem przez dwie kadencje. Gdyby pozwalaa na wicej, Polacy wybraliby Komorowskiego na duej. Tak samo byo z Kwaniewskim.
Gdyby nie katastrofa w Smolesku, Lech Kaczyski stanby do wyborw i by je sromotnie przegra.

Idzikowskij - tylko komuch moze popierac PO i kogos takiego jak Tusk czy Komoruski. Komoruskiego wybrali by nie Polacy, ale wlasnie czerwone skunksy.

Kazdy by przegral nie tylko Lech Kaczynski - majac przeciwko sobie obecna  medialna machine propagandow - ktora jest w rekach bylych sluzb specjalnych polskich i czekistow neosowieckich powiazanych z Kremlem. Nie rznijcie tu glupka, bo nie musicie. Jestescie nim w calej okazalosci.

Tylko komletnie wymozdzony idiota i KOLABORANT, moze popierac platfonsow.

--

2 lata prezydentury Bronisawa Komorowskiego