[oddam] 2 listwy rowerowe na dach samochodu (Warszawa)

Data: 2011-05-08 19:46:03
Autor: Jerry
[oddam] 2 listwy rowerowe na dach samochodu (Warszawa)
Mam dwie niepotrzebne mi listwy rowerowe na dach auta - takie przykręcane do bagażnika dachowego. Zwykłe, bez wodotrysków, ale solidne.
Oddam za piwo lub przysłowiową złotówkę. Warunek - odbiór osobisty w Warszawie (Wola).
jarroz2/at/interia.pl
J.

[oddam] 2 listwy rowerowe na dach samochodu (Warszawa)