2 litrowa Astra 160 KM kupić/ nie kupić?

Data: 2016-03-21 08:43:47
Autor: Mirek Ptak
2 litrowa Astra 160 KM kupić/ nie kupić?
W dniu 2016-03-20 o 08:14, Bolko pisze:

http://www.motodiesel.pl/silniki/3020-silnik-20-cdti-fiat.html
warto kupić z takim silnik?

Warto. Jest bezawaryjny u mnie jak do tej pory - z jednym małym wyjątkiem (ponoć powszechnym) - pękła mi obudowa EGR. To taka plastikowa nakładka na EGR dokładniej rzecz biorąc, w której są kanały cieczy chłodzącej - uciekło mi trochę płynu, ale samochód był na chodzie cały czas - wymiana niedroga (nie pamiętam ile).

przebieg 130 kkm 4 lata

Po prawie 5 latach mam troszkę mniej :)

DPF nie stanowi problemu.

Zdanie wprawdzie oznajmujące, ale dla pewności potwierdzę :)

W Dieslach wymienia się rozrząd?

Sure :)

Pozdrawiam - Mirek
President Teddy on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2016-03-21 01:04:13
Autor: Bolko
W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 08:43:49 UTC+1 użytkownik Mirek Ptak napisał:
> [...]

Warto. Jest bezawaryjny u mnie jak do tej pory - z jednym małym wyjątkiem (ponoć powszechnym) - pękła mi obudowa EGR. To taka plastikowa nakładka na EGR dokładniej rzecz biorąc, w której są kanały cieczy chłodzącej - uciekło mi trochę płynu, ale samochód był na chodzie cały czas - wymiana niedroga (nie pamiętam ile).

A możesz coś napisać o kosztach serwisowania.
Bo Budyń coś wyżej pisał że uszczelki trzeba wymieniać co dwie zmiany oleju.
Kupiłbyś to auto jeszcze raz?

Data: 2016-03-22 07:35:18
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2016-03-21 o 09:04, Bolko pisze:
[...]

No nie bardzo - faktury za naprawę w życiu nie widziałem (to służbowy).
Z drugiej strony w serwisie to bywałem w zasadzie tylko na przeglądy i wymiany klocków/tarcz co wynika ze stylu jazdy i masy auta ;)
Nieplanowane wizyty z powodu usterki (żadna krytyczna) to zwariowany wskaźnik poziomu paliwa - kwestia izolacji wiązki (na gwarancji); wymiana przegubów zewnętrznych - to też styl jazdy :) i wspomniana obudowa zaworu EGR.

Bo Budyń coś wyżej pisał że uszczelki trzeba wymieniać co dwie zmiany oleju.

Nic o tym nie wiem - oleju nie dolewam między przeglądami.

Kupiłbyś to auto jeszcze raz?

Zdecydowanie, ale z racji że nowy model wchodzi dopiero późną jesienią tym razem zdecydowałem się na nową Astrę kombi z 1.6 BiTurbo :)

Data: 2016-03-22 10:06:54
Autor: Bolko
2 litrowa Astra 160 KM kupić/ nie kupić?

Zdecydowanie, ale z racji że nowy model wchodzi dopiero późną jesienią tym razem zdecydowałem się na nową Astrę kombi z 1.6 BiTurbo :)

W sobote siedziełem w Astrze 4 combi 2
Dzisiaj siedziełem w Insigni.

Oba samochody mi się podobają. Oba 2,0 CDTi oba nieżle wyposażone.
I oba chętnie bym kupił.
Ale...

Mam 190 cm i w astrze masakra MAŁO miejsca.
Moja Cordoba 99 r. mam więcej miejsca w środku.

Insignia już lepiej więcej miejsca.
Ale NIC nie widać zwłaszcza do tyłu.
Teoretycznie są czujniki ale one nie widzą słupków.
Jak się tym jeździ jak musisz zaparkować przed marketem?

Data: 2016-03-22 14:30:18
Autor: Przemyslaw P.
2 litrowa Astra 160 KM kupić/ nie kupić?
Nie wiem jak w Insigni, ale w Omedze fabryczne czujniki widzą słupki. Mają szeroki kąt pracy i czasem piszczy, kiedy za blisko mijam narożnikiem auta drzwi od garażu.

Data: 2016-03-23 07:39:41
Autor: ToMasz
2 litrowa Astra 160 KM kupić/ nie kupić?

Teoretycznie są czujniki ale one nie widzą słupków.
Jak się tym jeździ jak musisz zaparkować przed marketem?
popatrz czy jest miejsce na zamontowanie kamery cofania. kamera ok 30-50zł monitor w lusterku ok 80-120zł
ToMasz

Ps o ile pis nie zabije handlu z chinami

Data: 2016-03-23 08:29:31
Autor: Mirek Ptak
2 litrowa Astra 160 KM kupić/ nie kupić?
W dniu 2016-03-22 o 18:06, Bolko pisze:
[...]
Mam 190 cm i w astrze masakra MAŁO miejsca.
Moja Cordoba 99 r. mam więcej miejsca w środku.

Mam wprawdzie tylko 182cm, ale za to jestem "szeroki" ;)
Mieszczę się :)

Insignia już lepiej więcej miejsca.
Ale NIC nie widać zwłaszcza do tyłu.
Teoretycznie są czujniki ale one nie widzą słupków.
Jak się tym jeździ jak musisz zaparkować przed marketem?

Nie ma najmniejszych problemów - czujniki z przodu i tyłu "widzą" wszystko.