[Getinonline] 2 miesiace minely a karty nadal nie ma

Data: 2012-03-24 23:23:32
Autor: Q
[Getinonline] 2 miesiace minely a karty nadal nie ma
Konto skarbonkowe zostalo zalozone na poczatku lutego.
Mija juz drugi miesiac a karty debetowej nadal nie ma.
Dwa telefony do getinonline daly tylko tyle,
ze konsultant obiecal wyslac jak najszybciej kolejna karte
(bo poprzednia zapewne zaginela na poczcie).

Ktos z Was przechodzil przez to?
Jak ich bardziej "przycisnac"?

Data: 2012-03-25 10:35:26
Autor: Akarm
Użytkownik "Q" <no@spam.org> napisał w wiadomości news:jklhfk$c26$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ja nie miałem karty ponad pół roku. :)
Dopiero kiedy konsultant do mnie zadzwonił (właśnie w sprawie karty, chyba chodziło o brak aktywacji) karta przyszła w ciagu tygodnia. PIN ze dwa dni później.

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-03-27 21:17:24
Autor: Q
[...]

Cos sie ruszylo - dzisiaj przyszedl PIN.
Na kopercie jest data - rowne 12 dni
od slow konsultanta "juz wysylamy kolejna karte" :).

Oby karta przyszla do piatku, eh...

[Getinonline] 2 miesiace minely a karty nadal nie ma