[win7] 2 nieznane urządzenia

Data: 2010-02-20 13:31:41
Autor: Negatyw
[win7] 2 nieznane urządzenia
Witam
Po przesiadce z win7 7100 -- > win7 retail, mam 2 nieznane urządzenia w menedżerze urządzeń:

1)
http://img22.imageshack.us/img22/4637/pr1c.jpg
Pomimo iż moja Audigy2 nie posiada fizycznie game portu, w wersji testowej win7 korzystałem ze sterów zmodowanych i było ok. Tym razem skorzystałem z ocji autoupdate na www creative'a i efekty są jakie są. Może więc wrócę do sterów zmodowanych i wykrzyknik zniknie.

2)
http://img696.imageshack.us/img696/4721/pr2a.jpg
http://img28.imageshack.us/img28/7922/pr2b.jpg

To akurat nowość. Nie miałem czegoś takiego w wersji win7 7100.
Macie jakieś pomysły?

I podaję (jak każe tradycja grupy) moje bebechy:

- DualCore Intel Core 2 Duo E7200, 2533 MHz + Arctic Cooling Freezer 7 Pro
- Płyta Asus P5Q Rev 1.xx
- Gigabyte_GV-NX66T128D-SP nVIDIA GeForce 6600 GT PCI-E 128mb
- Creative Audigy 2 (SB0240) Sound Card pci
- Patriot Dual LLK 4x 1GB DDR2 EPP 800MHz CL4 (razem 4gb)
- Nagrywara LG GH22LS30 sata
+ hdd sata:
- Caviar WD7501AALS Black 750gb
- Seagate ST3500320SA 7200.11 /500gb/ ==> wymiana gwarancyjna na ST3500418AS
7200.12 (2szt)
- Zasilacz CORSAR_CMPSU-520HX
- Obudowa Antec (z 4 wentylami)

- ASUS Wireless Router WL-520GC
- EPSON Stylus DX7400 Series
- Live Cam Vista IM (kamerka)
- Monitor LG 1972h 19"

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-02-20 13:35:57
Autor: qwerty
[win7] 2 nieznane urządzenia
Użytkownik "Negatyw" <negatyw001@tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hloknd$ql$1@inews.gazeta.pl...
2)
http://img696.imageshack.us/img696/4721/pr2a.jpg
http://img28.imageshack.us/img28/7922/pr2b.jpg

Sterowniki od płyty głównej a system sam wgra odpowiednie sterowniki.

Data: 2010-02-20 14:07:56
Autor: Negatyw
[win7] 2 nieznane urządzenia

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hlokva$702$1@news.task.gda.pl...

od płyty głównej a system sam wgra [...]

Też na to liczyłem, ale fakty są takie:
http://img35.imageshack.us/img35/2425/pr3m.jpg

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-02-20 15:16:15
Autor: MarcinCz
[win7] 2 nieznane urządzenia

http://www.motherboardpoint.com/atk0110-acpi-utility-t22012.html

--
Marcin

Data: 2010-02-20 15:16:51
Autor: qwerty
[win7] 2 nieznane urządzenia
Użytkownik "Negatyw" <negatyw001@tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hlomre$7te$1@inews.gazeta.pl...

[...]

W google wpisz ATK0110 ACPI Utility i szukaj. Mogą pasować stery od Visty.

Data: 2010-02-21 07:52:12
Autor: Negatyw
[win7] 2 nieznane urządzenia

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hloqsf$jt9$1@news.task.gda.pl...

W google wpisz ATK0110 ACPI Utility i szukaj. Mogą pasować stery od Visty.

Znalazłem linka:
http://vip.asus.com/forum/view.aspx?board_id=1&model=P5Q-E&id=20091120203612937&page=1&SLanguage=en-us
zagadało i jest ok. Dzięki :)

Nawet nie bardzo jarzę czym jest "to coś", ale wykrzyknika już nie ma :)
http://img29.imageshack.us/img29/2504/jestok.jpg

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-02-21 09:04:26
Autor: qwerty
[win7] 2 nieznane urządzenia
Użytkownik "Negatyw" <negatyw001@tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hlql6u$j48$1@inews.gazeta.pl...
[...]

To tym sterownikom zrób backup, gdyby w przyszłości były potrzebne, a strona wygasła.

Data: 2010-02-21 21:07:09
Autor: Negatyw
[win7] 2 nieznane urządzenia

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hlqpe7$feu$1@news.task.gda.pl...

To tym sterownikom zrób backup.

Mam już je na penie i w paru miejscach. Dzięki :)

Swoją drogą. O co biega w tych modowanych sterach do audigy? Dlaczego oryginalne Creative'a nie dają rady z tym wykrzyknikiem?
Skąd brać ich aktualizacje? Szukałem, ale nie jarzę gdzie tego szukać...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-02-20 23:31:46
Autor: Filon
[win7] 2 nieznane urządzenia
Użytkownik "Negatyw" <negatyw001@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hlomre$7te$1inews.gazeta.pl...
[...]
Pozdrawiam

Na stronie Asusa szukaj do swojej mobo.

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Filon by A-men

Data: 2010-02-20 20:05:47
Autor: ggs
[win7] 2 nieznane urządzenia

"Negatyw" <negatyw001@tlen.pl> wrote in message news:hloknd$ql$1inews.gazeta.pl...
Witam

[...]

O ile gameportu nie masz / nie uzywasz wskaz reczna instalacje driverow i poszukaj czegos w rodzaju "Nieobslugiwane urzadzenie audio" - przynajmniej wykrzyknik zniknie.

2)
http://img696.imageshack.us/img696/4721/pr2a.jpg
http://img28.imageshack.us/img28/7922/pr2b.jpg

A taki wirtualny sterownik do ACPI , da sie znalezc w googlu , wybierz odpowiednia wersje x64/x86 --
ggs

Data: 2010-02-21 07:59:25
Autor: Negatyw
[win7] 2 nieznane urządzenia

Użytkownik "ggs" <ggs_@_konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hlpbrk$sfg$1@news.task.gda.pl...

poszukaj czegos w rodzaju "Nieobslugiwane urzadzenie audio" - przynajmniej wykrzyknik zniknie.

Nie znalazłem czegoś takiego akurat na swojej rozwijanej liście.
Zdecydowałem się więc na powrót do zmodowanych sterów, które śmigały w wersji 7100 i teraz też dają radę.
Choć nie podpisane cyfrowo - nie generują wykrzyknika: